Akákoľvek škola je väčšinou pre človeka prínosom.Ja cítim obrovskú výhodu v tom, že môžem aktuálne poznatky zo školyaplikovať na vlastný biznis. To najlepšie je, že ma núti pozrieť sa na niektoréveci inými očami. Pri otázke v jednej písomnej práci, ako vzdelávaťzamestnancov, som musel mocne hútať. Uvedomujem si dôležitosť vzdelávania,pretože to je jedna z najdôležitejších vecí v podnikaní. Jeden múdryjaponský ekonóm raz povedal niečo v zmysle, že jedinou našou konkurenčnouvýhodou sú vedomosti. Školenia sú super, ale dnešná doba je veľmi rýchlaa nové poznatky sa stále aktualizujú. V pracovných odboroch, akým jereklama na internete, treba stále sledovať najnovšie trendy. Otázkou na miesteje, ako motivovať zamestnancov k tomu, aby stále sledovali, čo nové sadeje v ich odbore a ako kontrolovať ich aktivitu. Tu prichádza nascénu blog. Veď zamestnanec na blogu môže publikovať svoje nadobudnutévedomosti, čím môžeme odkontrolovať jeho vzdelávanie a ešte tým môže robiťaj reklamu našej firme. Samozrejme by mal za to dostávať aj odmenu. Myslím, žeby ho to mohlo baviť viac ako, keď by musel X krát do mesiaca posielať svojmunadriadenému prehľad o tom, čo nové zistil.
Blog nástroj politiky ľudských zdrojov.
Ako presvedčiť zamestnancov, aby sa priebežne vzdelávali a ako ich samovzdelávanie kontrolovať.