V prvom rade by som malpoďakovať usporiadateľom a sponzorom za dobrú akciu.Osobitne firme Webglobe , ktorá ma pozvala. Konferencia bolaveľmi dobre zorganizovaná. Prednášky, jedlo,priestory, technika, všetko bolo ako má byť.
Daily Web bola konferenciazameraná na tvorbu webu, prevádzku webu a propagáciuwebu. Samotný program bol rozdelený na doobednúa poobednú časť. Doobedné prednášky boli vjednej sále, boli to skôr veci bez konkrétnejkategórie. Vybúrili sa tam hlavný sponzori.
Prvá prednáškabola od Chrisa Abrahama na tému online PR a marketing. Tu bolovidieť značné prednašacie schopnosti a odbornéskúsenosti tohto pána. Pre anglicky nehovoriacich bolopripravené tlmočenie. Prednáška bola na moju chabúangličtinu trochu zložitá, ale z toho čo som pochopil sa mipáčila;).
Ďalší prednášajúcibol pán Strečko z firmy Webglobe . V prednáške savenoval optimalizácií infraštruktúry preefektívnu a flexibilnú prevádzku webovýchriešení. Celé to bol dosť poučné. Hlavne preľudí, ktorý pracujú na zložitejšíchwebových riešeniach. V prednáške sa prejavilo silnéenviromentálne cítenie autora.
.eu doménuprezentovali zástupcovia spoločnosti EURid . Ich prednáškabola veľmi, veľmi všeobecná o tom ako a komu sa oplatímať doménu .eu.
Sponzor ktorý sa nacelej akcii asi najviac vybúril bolo Microsoft. Ten zastupovalako prednášajúci Miroslav Kubovčík. Prednáškabola dobre spracovaná. Na mňa však boli dané témydosť odborné. Celé to bolo silnéselfpromo. Táto prednáška mi ukázal zas novémožnosti ako sa môže web tvoriť a čo všetko dokáže.
Po týchto prednáškachnasledoval obed. Po obede sa prednášky rozdelili do dvochsál. V jednej sa venovali moc technickým veciam na mňaa to nejakým mechanizmom ASP.NET a Adobe Platformami. V druhejsa venovali online propagácií. Tam som samozrejmezakotvil.
Po prestávke sa akoprvý predstavil Michal Meško z Martinus.sk . Téma jehoprednášky bola Návštevnosť webu je o ľuďoch, nie očíslach. Pred skúsenosťami a odbornosťou tejtoprednášky som fakt žasol. Darmo, za to že to vedia vMartinuse hovoria ich výsledky. V prednáške podrobnerozobral rôzne aspekty úspešnosti webu a rôznychforiem propagácie.
Po ňom nasledoval človek zAtaxo, venoval sa search engine marketingu. Tu som moc novýchveci nedozvedel, keďže sa tým snažím živiť.Priniesol ľudom pohľad na PPC a SEO Hodnotenie jeho prednáškyby bolo neobjektívne, ale určite je to dobrý rečník.
Dôležitosť brandingupri online marketingu prezentoval Lukáš Švaro zPelicantravel.com . Ich prednáška bola taká...rozporuplná. Niektorým ľuďom sa moc nepáčila,lebo si na nej robili moc branding. Podľa mňa však celkom dobreukázali ako sa dá robiť lacný a kvalitnýbranding. S niektorými tvrdeniami by som sa nestotožnil, alevnímam túto prednášku ako dobrú.
Keby som to mal hodnotiť vglobále celé to bolo dobré, výber tém,speakrov... Moji favoriti(Meško Strečko) ma nesklamali. Páčilasami ich nestrannosť. Neprezentovali svoje firmy, ale vedomosti amožnosti. Samozrejme, ako na každej konferencii, ma väčšiuhodnotu ako samotné prednášky stretnutie ľudíz odboru. Postretal som tu kopec nových a zaujímavýchľudí. Niektorých určite ešte stretnem na káve...Som celkom rád, že sa mi podarilo prehĺbiť aj niektorévzťahy. Ľudia, ktorých mám rád z virtuálnehosveta, pre to čo robia a ako robia, zas dokázali, že súv pohode... Mojím dlhodobým súkromno pracovnýmplánom je čo najviac sa obklopovať podobnými ľuďmi,ktorých som stretol na tejto akcii. V poslednej dobe sa mi tocelkom darí.