PPC agentúra, oplatí sa to???

Rozdiel medzi PPC kampaňou spravovanou profesionálom a neprofesionálom je značný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Najprv by bolo potrebnévysvetliť v čom spočíva práca PPC agentúr.Agentúry na základe klientových potrieb vytvoriareklamnú kampaň ušitú priamo na mieru. Úlohouagentúry je vybrať tie najsprávnejšie relevantnéslová, vytvoriť reklamné odkazy a nadstaviťzobrazovanie kampane. Ďalšou prácou je manažovanie týchtokampaní, aby sa požadovaný efekt udržal. Samotnézaloženie kampane v princípe nie je zložité. Mnohýľudia sa snažia vytvoriť si tieto kampane vo vlastnej réžii. Je to asi tak, ako by smekaždý dokázali urobiť kuchynskú linku.Výsledok však nemusí byť rovnaký, ako keby jurobil stolár. To isté platí pri PPC kampaniach.PPC agentúry majú rôzne napr . softvérovénástroje, majú skúsenosti a majújednoduchší prístup k informáciám.Podstatnou časťou tohto porovnávania by malo byť ajzohľadnenie času stráveného pri kampaniach. Jedenpohľad je, že ja si budem robiť svoju robotu, druhý ľudiabudú robiť tu svoju a každý si zoberieme plácuza to čo vieme, takže len samotná výmena času. Nadruhej strane, keď sa človek venuje viacerým kampaniam, časstrávený pri novinkách sa dá rozložiťna viac klientov. Podstatnejší rozdiel je v tom, žeprofesionálna kampaň je určite lacnejšie. Profesionáldokáže rôznymi spôsobmi znížiť priemernúcenu kliku. Dobré nadstavená kampaň dokážeprilákať aj viac ľudí. Tieto rozdiely môžuvznikať aj medzi samotnými agentúrami. Nedávnosa mi podarilo prebrať jedného klienta po konkurenčnejagentúre. Kampaň patrila k tým zložitejším, kvysoko špecifickým odborom, ktorá sa mocnevyhľadávajú. Potreby klienta sa medzi jednotlivýmikampaňami nezmenili. Tak isto sa nijak nezmenila sezóna, anikonkurencia. Podarilo sa mi dostať k ich štatistike. Konkurenčnáfirma za týždeň priniesla z Etargetu 47 ľudí nastránku, priemerná cena jedného kliku bola 9,70Sk. Nám sa podarilo z Etargetu za týždeň priviesť nastránku klienta 149 ľudí pri priemernej cene 6,79 Skza klik. Dokonca sme ešte vyoptimalizovali kampaň a mali by sme sapohybovať na priemernej cene okolo 4 koruny. Tento príkladdokazuje to, že je naozaj rozdiel, kto kampaň robí a to ešteboli porovnania dvoch profesionálnych firiem. Rozdiel medzineprofesionálnou a profesionálnou kampaňou môžebyť ešte väčší.

Peter Dendis

Peter Dendis

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorého baví to čo robí a chce sa o to podeliť aj s ostatnými. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáosobný rozvojknihyprivat equity...cestovanieakcieSúkromnéManažmentMarketing

Prémioví blogeri

INEKO

INEKO

117 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,074 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karol Galek

Karol Galek

115 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu