PPC zvyšuje svoj vplyv.

Zvyšujúci s podiel PPC reklamy vo svete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spoločnosť Google vygenerovala v treťom kvartáli čistýzisk 1,07 mld. $, čo je medziročný nárast o 46%. 99% z ich príjmov tvoríkontextová reklama. Google je najväčším svetovým hráčom v kontextovej reklame.Jeho čísla dokazujú zvyšujúcu silu tohto odvetvie. Najviac na reklamu míňajú telekomunikačnéspoločnosti(na Slovensku určite). A aj títo silný hráči začínajú chápaťefektivitu tejto reklamy. V Anglicku míňa T-Mobile na PPC reklamu od 60 000,-do 160 000,- libier týždenne. Za väčšími sumami v PPC však nemusíme ísťani ďaleko, mám skúsenosti so slovenskou spoločnosťou, ktorá míňa na kliky v PPCv priemere okolo 500 000,- Sk mesačne. Dokonca veľmi efektne. PPC systémyvšak nie sú len pre veľkých hráčov, za pár tisíc korún sa dá vytvoriť kvalitnákampaň zo širokou škálou profesionálne vybratých kľúčových slov. Pripriemerných cenách za klik na Slovensku okolo 3,- má firma za pár tisíc nastránke hrbu ľudí.      

Peter Dendis

Peter Dendis

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorého baví to čo robí a chce sa o to podeliť aj s ostatnými. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáosobný rozvojknihyprivat equity...cestovanieakcieSúkromnéManažmentMarketing

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

325 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu