Spoločnosť Google vygenerovala v treťom kvartáli čistýzisk 1,07 mld. $, čo je medziročný nárast o 46%. 99% z ich príjmov tvoríkontextová reklama. Google je najväčším svetovým hráčom v kontextovej reklame.Jeho čísla dokazujú zvyšujúcu silu tohto odvetvie. Najviac na reklamu míňajú telekomunikačnéspoločnosti(na Slovensku určite). A aj títo silný hráči začínajú chápaťefektivitu tejto reklamy. V Anglicku míňa T-Mobile na PPC reklamu od 60 000,-do 160 000,- libier týždenne. Za väčšími sumami v PPC však nemusíme ísťani ďaleko, mám skúsenosti so slovenskou spoločnosťou, ktorá míňa na kliky v PPCv priemere okolo 500 000,- Sk mesačne. Dokonca veľmi efektne. PPC systémyvšak nie sú len pre veľkých hráčov, za pár tisíc korún sa dá vytvoriť kvalitnákampaň zo širokou škálou profesionálne vybratých kľúčových slov. Pripriemerných cenách za klik na Slovensku okolo 3,- má firma za pár tisíc nastránke hrbu ľudí.
22. okt 2007 o 09:05
Páči sa: 0x
Prečítané: 759x
PPC zvyšuje svoj vplyv.
Zvyšujúci s podiel PPC reklamy vo svete.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(0)