Slovenský adFOX(dcérskaspoločnosť Centrumu) onedlho oslávi rok na našom trhu. Zatento rok si len ťažko vybojováva svoje miesto.Slovenský Etarget tu má dlhoročné zázemie.Počet partnerských webov Etargetu za rok existencie adFOXuniekoľko násobne narástol. Je to prirodzenýkonkurenčný jav. Na pomoc adFOXu by mala prísť Atlas,s ktorým majú spoločného majiteľa. Tátozmena vlastníctva v Atlase by mu mohla zvýšiť trhovýpodiel. Uvidíme čo prinesie prax, lebo takéto zmeny saneudejú za deň. Ďalším zaujímavýmjavom posledných dní v svete PPC(pay per click) u nás jeViaclick.sk. Ide o nový PPC systém,ktorý je na našom trhu pár týždňov. Myslímže na to aby sa na Slovensku presadil nový PPC systém,potreboval by veľa skúsenosti, peňazí a v neposlednejmiere aj času. Veď adFOX má za sebou veľkéhopartnera, dlhoročné zahraničné know how v PPC a jehotrhový podiel rastie pomaly. Viaclick.sk na svoje presadeniepotrebuje dávku riadnej profesionality. Zatiaľ ju všaknedokazujú tu.Držím im palce, podporujem nové nápady akonkurencia je dobrá pre trh.
Atlas + Centrum = posilnenie Adfoxu??
Atlas a Centrum majú rovnakého majiteľa. Čo to prinesie Slovenskému PPC trhu?