Auto "reklama"

Pohľad na Auto re-klamu ako na reklamu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Nebudem sa rozpisovať prečo všetko je to podľa môjho názorupodvod. Chcem len, aby sa ľudia  zamyslelinad Auto reklamou z pohľadu reklamy. Prví problém nastáva pri objednaníauta ako reklamného média. Firma, ktorá  sa údajne venuje reklame, nemá na svojichstránkach ani zmienku o reklame. Všade nájdete formy zapojenia sa, spôsobyvyužívania tohto skvelého zárobku... Kde je zmienka o forme objednania,pokrytí Slovenska ich autami, efektivite tohto média... To že by tam nedalicenu je ešte logické, kvôli konkurencii. Aspoň „kontaktujte nás v prípade záujmua my Vám vyhotovíme ponuku“ by sa zišlo uviesť. Samozrejme by bolonespravodlivé súdiť niekoho pre jeho obchodnú politiku. A preto som v rámcisvojich obchodných aktivít napísal do spoločnosti so záujmom o spoluprácu.Už je to pár dni(týždňov) a odozva žiadna. Preto cenu ich médiá môžemlen odhadnúť.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zamyslite sa nad tým koľko môže stať reklama v Avíze,Novom čase... potom pridať platenie majiteľom aut. To všetko treba vynásobiť mesiacmi,ktoré firma funguje. Samozrejme pripočítať vytvorenie nálepiek a ich polep.Vznik organizácie so všetkými pobočkami a platmi zamestnancov tiež nie jelacná záležitosť. Toto sú faktory ktoré ovplyvňujú cenu. Takže ku cene 7000,- Skza prenájom musíme na základe predchádzajúcich slov pripočítať ešte pár tisícSk. O čo zisk? Kto na takú dlhu dobu investuje nie celkom malí balíkpeňazí, asi od toho očakáva aj adekvátne zisky. Ak som na nič nezabudol myslímže môžeme počítať okolo 15 000-20 000 Sk plus prvotné vyrobenie nálepky3000-5000 Sk(vytlačenie a orezanie nálepky cca 800Sk/m2). Na druhej stranesa treba zamyslieť nad tým koľko peňazí by si zobrala napr. taxi služba zapolepene ich áut. Môj odhad aj na základe osobnej skúsenosti je 2000-6000 Sk zamesiac(to 6000 som prehnal ak by sa chcel niekto škriepiť).

SkryťVypnúť reklamu

A teraz si porovnajme klient, človek ktorý zadávareklamu, komu asi skôr zaplatí? Taxikárovi, ktorého auto je nonstop na cestepár tisíc, alebo autu ktoré prejde 30 km denne niekoľko násobne väčšiu sumu. O efektívnostimédia sa dá tiež dosť polemizovať. Koľko áut musím mať polepených, aby to malopre mňa efekt?

Nechcem kritizovať nové nápady na podnikanie. Ja mám rádšikovných ľudí. A to, že sa niekto nachytá, je už jeho problém. Bol by somvšak nerád, keby za 3 roky prišiel nejaký populista a a vykrikoval,že odškodní nejakých „poškodených“.  Kebyto bola pravda tiež by som volil človeka, ktorý mi preplatí moje zléinvestície. Preto prosím všetkých súcich ľudí, aby rozosievali semienkotriezveho pohľadu na „hnusný“ kapitalistický svet okolo nás.                           

Peter Dendis

Peter Dendis

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorého baví to čo robí a chce sa o to podeliť aj s ostatnými. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáosobný rozvojknihyprivat equity...cestovanieakcieSúkromnéManažmentMarketing

Prémioví blogeri

Anna Brawne

Anna Brawne

106 článkov
Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

321 článkov
INESS

INESS

108 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

767 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

92 článkov
Marian Nanias

Marian Nanias

275 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu