Pay per action

Pay per click je momentálne najefektívnejší spôsob propagácie. Nebude to trvať dlho, dýcha mu na krk pay per action. Pay per action je bezkonkurenčný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pay per click systémy spočívajú v tom, že klient zaplatí iba za ľudí, ktorý prídu na jeho webstránku. Títo ľudia už sú vyselektovaný tým, že klikli na odkaz, ktorý bližšie špecifikoval klienta. A tým, že sa klientov odkaz zobrazuje iba na stránkach, ktorých obsah súvisí s jeho predmetom činnosti a vo vyhľadávačoch pri zadaní kľúčového slova tiež súvisiaceho s predmetom činnosti. To robí tento systém z pohľadu reklamy veľmi efektívnym. Momentálne nie je na trhu nič lepšie.

Google však nikdy nespí. Koncom marca uviedol v skúšobnej verzii Pay per action. Znamená to, že klient zaplatí iba, ak niekto vykoná na jeho stránke akciu. Takže e-shop zaplatí len keď si niekto objedná tovar... Tento systém je jedinečný tým, že nevyhadzujem peniaze za oslovených, neaktívnych ľudí, platím len za hotového spotrebiteľa. Kampaň sa tak dá oveľa presnejšie naplánovať, Googlu vlastne dávam províziu z predaja výrobku.Dúfajme, že systém už čoskoro prekročí naše hranice. Verím, že aj náš slovenský Etarget, ktorý je najväčším(aj najlepším) PPC systémom široko ďaleko, pracuje na niečom podobnom.

Peter Dendis

Peter Dendis

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorého baví to čo robí a chce sa o to podeliť aj s ostatnými. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáosobný rozvojknihyprivat equity...cestovanieakcieSúkromnéManažmentMarketing

Prémioví blogeri

INESS

INESS

108 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu