V prvom rade by som sa chcel poďakovaťJanovi Šifrovi a teamu ľudí okolo neho, ktorý celútúto akciu spáchali. Poďakovať treba aj všetkýmprednášajúcim, sponzorom a v neposlednej rade ajúčastníkom. Tato grupa vytvorila skvelúatmosféru. Účastníkov bolo niekoľkonásobneviac ako predpokladali samotný usporiadatelia. Zišlo sa náscca. 150. Návštevníci boli najmä zo Slovenska,Čiech a aj zopár Rakúšanov. Prednášky malirôznu úroveň, ako aj kvalitatívnu tak ajobsahovú. Mňa viac zaujali tie menej technické.Prebiehali na dvoch „pódiách“, preto som všetkynestihol. Z tých, ktoré som nevidel, najviac ľutujemprednášku Mirky Greškovej o vyhľadávaní. Ešteže si ich všetky môžeme pozrieť na joj.sk. Z prednášokna mňa zapôsobili hlavne Pastier s Viralom(s tým sompočítal), potom dve české prednášky o Web 2.0a Entereprise 2.0. Určite si zoženiem slajdy zo Strečkovejprednášky o rizikách a príležitostiach naintrenete, ktorú som tiež nestihol celú. Písaťo každej prednáške je zbytočné, lebo ich tam bolocelkom dosť a boli viaceré dobré. Okrem samotnýchprednášok malo táto akcia veľký významaj pre vytváranie vzťahov s ľuďmi z fachu. Po chodbáchbolo veľa diskutujúcich skupiniek. Pokecal som som sviacerými v pohode ľuďmi. Som rád, že som stretol ajsvojich konkurentov z Netmarku a ConsultOne. Naozaj fajn akcia,jedine čo ma mrzí, že sa mi neušlo tričko;)
Táto akcia nie je poslednáv tomto roku, na jeseň by sa mal Barcamp zopakovať. Okrem toho budev lete podobná konferencia zameraná viac na reklamu a vnovembri sa uskutoční ešte nejaká internetovákonferencia, ale taká v sakách... ;) Takže verím,že sa to konečne na Slovensku rozhýbe.