Vladimír Benčík
Ako CIA hľadala Archu zmluvy – Donald Trump odtajnil dokumenty
Príbeh ako z thrilleru - CIA na diaľku odhalila polohu Archy zmluvy
nerobia si srandu
oni to myslia vazne ! to je na tom ta sranda...Téma parkovanie v BA
Je tiež súca na otvorenie, súvisí s dopravou a počtom infarktov v BA. Je zdrojom dobrých príjmov pre niekoho a stresov pre vačšinu. Ak to takto pôjde, budú musieť povstať masy, lebo nikto sa dobrovoľne nevzdá ľahko získaných pôžitkov. Aj odťahovanie funguje, udavači s telefónmi berú provízie ? Jedného som nachytal, len čo som zaparkoval na chodníku a vzdialil sa z dohľadu, už tam boli, meral s centimetrom chýbalo mi cca 8 cm. do limitu 1,5 m. Známy došiel a hovorí, jedného dňa prídem domov a pred barákom, kde bývam vidím vyhradené boxy na parkovanie pre nejakú firmu. Zastal som na tom vyhradenom a dobehne chlapík z reštaurácie, že on za to platí tuším 2000 eur ročne, aby som vypadol, lebo zavolá políciu. Tak s takýmito spôsobmi treba skončiť, súhlasíte ? a poslať tých, ktorí sa takto starajú o občanov mesta do pr.... .ktorý zákon ti garantuje právo
na bezplatné parkovanie pred domom?Ani bývanie mi žiadny zákon negarantuje
Možno ani na záchod nemám právo podľa nejakého zákona ísť, stačí keď mám vždy pripravený zadok, aby ma mohol do neho niekto, kto má napchatú peňaženku dobre nakopať.Nuž zdá
sa, ze aj obyvatelia hlavného mesta pocitia to, co obyvatelia mensich miest a obci, ked im sadky a vucky po dohode zredukuju spoje. "Ved dneska ma uz kazdy auto!", zasveholila byvala /chvalabohu/ starostka, ked sa dochodcovia stazovali.dufam
clanok pravdivy a aj trochu ina tema dnes, dufam, ze sa vasa HR agentura tesi na novych absolventov o ktorych sa budu iste zamestnavatelia trhat ako doteraz http://www.sme.sk/c/6010733/na...to je v poriadku,
bez absolventov medialnej komunikacie a marketingu by nemohli vznikat kampane ako "zostante s nami" a "sme s vami uz 116 ci kolko rokov". Nahodou by sa usetrili peniaze a nikto by nevedel co stym.to sú rekonštrukcie
starých. Aj v Brne a inde majú väčšinou rekonštruované staré električky, ale to nie je problém, pretože električka nie je autobus, tá po rekonštrukcii môže jazdiť ďalších 30 rokov. Problém je v tom, že v Brne sú rekonštruované na nízkopodlažné, ale v Bratislave nie.tu je prehľad
vozového parku DPMB: http://www.bmhd.cz/evidence-dp... s podrobnými údajmi, či sú nové, či rekonštruované A tu je prehľad bratislavských električiek, vrátane historických: http://www.imhd.zoznam.sk/ba/i... http://www.imhd.zoznam.sk/ba/i...janstar
Tebe by sa zišla hodina pravopisu, gramatiky a najmä strojopisu. Lebo v tejto podobe to vyzerá, že tvoje príspevky nemá význam čítať.na
začiatok by celkom stačilo, zopakovať si, že slová v slovenčine majú aj dĺžne, a pri bodke a čiarke sa medzera nepíše pred nimi, ale za nimi.prestupovanie
Rozumiem ze pre mladych a zdravych ludi je lepsie cestovat kratsie s viac prestupmi. Ale napriklad ja som mamicka ktora obcas niekam cestuje s kocikom. A kedze nie su vsetky autobusy nizkopodlazne (a elektricky a trolejbusy vobec) tak preferujem ist vsade priamo. Inymi slovami, pokial by som mala niekde jedenkrat alebo nebodaj dvakrat prestupovat, tak to si radsej zabezpecim odvoz autom. Viem si predstavit ze su aj ine ktegorie ludi (napr invalidi) ktori to vidia rovnako. Ale vylucit z prepravy taketo kategorie ludi by nemalo byt cielom. Tiez aby sa dalo fungovat s prestupovanim, museli by byt na to pripravene poriadne zastavky, mnohe aj dopravne uzly su poddimenzovane, ludia sa tlacia na malom ostrovceku na ktory sa plna elektricka urcite nevojde (Trnavske ci Racianske myto, ved si to predstavte ako tam vystupia 2 plne elektricky ludi...). No a napokon sa mi nepaci ze stale viac treba prestupovat ale najlacnejsi listok je neprestupny. Preco by niekto kto za tych 15 minut stihne (a musi) prestupit si musel na tych dokopy 5 minut cestovania kupovat listok za skoro Euro? Kym ten kto ma stastie ze mu ide linka kam potrebuje iba nastupi a vezie sa 15 minut vkuse a este aj plati menej? Proste reforma moze byt ale ma sa riesit komplexne a nie iba zoskrtat linky (a to hovorim ako Petrzalcanka a uznavam ze je to tu lepsie ako bolo, este keby tu 95-ku konecne potiahli cez Ovsiste, ved tie 2-3 minuty by uz nikoho nezabili a my by sme sa dostali k centru blizsie ako len k Eurovei).Veď, čo majú robiť,
keď peniaze stačia akurát pre manažment a administratívu. Nezostáva nič iné, len to ostatné zrušiť. Nebojte sa, oni si to zas pekne všetko zdovodnia. Mňa náhodou minule aj celkom presvedčili, že keď mi zrušia 30 min. lístok , vobec nejde o zdraženie cestovného. Veď si možem kúpiť hodinový a to je jasné, že ten musí byť drahší.Na bicykli po BA samovražda
Horor ! ČVasti cyklotrás v meste sú porobené, končia značkou s preškrtnutým byciklom a hnevom cyklistov: do... a teraz kade aby ma niekto nezabil. To je realita. Myslím teraz na cyklotrasy v meste. Skúste prejsť z Ružinova do centra na bicykli a porazí Vás buď niekto na ceste a to doslova, alebo si to odnesie Vaša psychika. Pritom časť cyklotrasy po prístavnej je urobená pekne, preštrikovať sa na ňu okolo Baumaxu je problém, skúšal som to popod tie estakády a nájazdy na prístavný most a skoro som spadol do jám alebo uviazol v slepých pascách. Takže páni zo zastupiteľstiev a magistrátov a mestských častí, boli by ste takí láskaví a urobili niečo pre občanov, okrem toho že nám zvýšite cestovné v MHD a zrušíte za jednu A4 liniek. A nezabudnite si dať prémie a zvýšiť platy.Záleží od cyklistov a ľudí, ktorým
záleží na riešení chaotickej a nebezpečnej dopravy v BA, ale aj inde. Myslím, že čím viac bude cyklistov, a budú aktívnejší aj v presadzovaní cyklistickej veci, tak sa potom podarí vybudovať cyklochodníky, zmeniť zákony atď. Ako si všímam, tak značný podiel na rozvoji cyklistiky v SR majú obchody, ktoré v poslednej dobe viacej propagujú predaj bicyklov ako pred pár rokmi - väčší dopyt umožňuje vznik nových cyklo-obchodov, napr. siete predajní bicyklov zn. Favorit. A následne sa na cestách/chodníkoch objavuje viac cyklistov ...vyspela Europa
prechadza na bicykle, na Slovensku vidim bicykle akurat tak v obchode.myslíš
že by mal DPB tiež prejsť na bicykle?Soubor neexistuje!
Spominana A4 s navrhom redukcie liniek sa uz z webu bratislava.sk neda stiahnut. Link: http://www.bratislava.sk/Vismo... Vysledok: text "Soubor neexistuje!" (ano ano, po cesko-slovensky).propagácia
spojená s redukciou liniek? to vyznieva trochu ako čierny humora hlavne...
ti, co jazdia autom, si tu reklamu v mhd asi len velmi tazko precitaju....to: ja_osobne
"Nejde o konkurenciu v rámci MHD, tá existovať ani nesmie" - odkial mas toto tvrdenie? Neviem ci este stale, no pred nedavnom v B.Bystrici fungovali popri sebe prepravcovia z MHD Zvolen a MHD BB a pokial viem tak si robili naschvali a bojovali o cestujucich ako dve konkurencne firmy. Preto by ma zaujimalo, ci je tvoje tvrdenie overene (podlozene) alebo si to len tak "tresol". Dakujem.Amatéri vs zlodeji
Návrh na zredukovanie liniek je podvod to len nové amatérske vedenie chcelo ukázať že pracujú. Ja som tam nenašiel l. 93, 95 to sú neskutočne nevyťažené spoje, áleeee sú preferované, lebo si to niektorí p. poslanci metského zastupiteľstva tak prajú. Môžem potvrdiť prepúšťa sa ale pozor ako!!! Výpovede dostali prevažne zamestnanci kt. v DPB pracujú 25 až 30 rokov majú nad 50r ale hneď na ich miesta boli prijaté nové prevažne mladučké dievčatá. Riaditeľ a- bus dopravy p. Derkay prepustil svoju starú sekretárku ale hneď prijal mladú pipenku vlastne svoju milenku. Tento pán chodí do práce denne na 1 hodinu - tak to už robil aj keď bol gen. riaditeľ a berie nehorázne peniaze za nič nerobenie. Generál. riaditeľom sa stal p. Belfi, ktorý nevie o doprave nič.Len taká malá perlička - ukázali mu návrh prepravných grafikonov a on sa opýtal že čo to je?? Keď mu to vysvetlili povedal, že to ho nezaujíma - ma na to ľudí. A ešte k prepúšťaniu - všade aj v TA3 p. BALFI povedal, že vodičov prepúšťať nebudú - už vtedy vedel,že klame. Na jednej porade sa vyjadril , že treba vodičov selektovať / toto slovíčko používali aj jednotky SS /. Preto za vedúcich pracovníkov ponechal 66 ročného J.T. bývalého komunistu kt. pred r.1989 nemal problém bonzovať na ŠTB ale v DPB doteraz ako kopa ďalších komunistov prežíva pritom je to arogantný despota s primitívnym jednaním. Ďalší je vedúci 3. kolóny v podstate taký istý hajzlík ako J.T. Podotýkam, že títo dvaja páni nemajú na svoje funkcie primerané vzdelanie ale sú to kvalitný ***** arogantní hulváti kt. podriadených- teda vodičov považujú za kus hovna!!!! Ako sa p. BALFI vyjadril takých by potreboval ešte aspoň osem. A ako budú vodičov selektovať teda vlastne prepúšťať. Len tento týždeň niekoľko desiatok vodičov dostalo zápisnicu o porušení pracovnej disciplíny za takéto priestupky respektíve dopravné nehody aj niekoľko mesiacov či rokov staré. / rozbitie spätného zrkadla, akákoľvek dopravná nehoda bez zranenia aj s minimálnou škodou, 2 nehody za rok aj keď z minimálnou škodou s upozornením, že ďalšia škoda je okamžitá výpoveď!!! Niektorých vodičov už aj protizákonne prepustili.40% nehôd pritom je spôsobených arogantnosťou iných vodičov - myšičky bach na brzdu a vodič a-busu nemá šancu zastaviť ale je to jeho vina ???? DPB je poistená aj vodiči majú poistky / - podotýkam toto všetko nie je por.prac. disciplíny to sa len vedenie dohodlo , že na vodičov musia urobiť psychologicky nátlak a nahnať im strach zo straty práce aby ich nenapadlo proti aj despotickým príkazom a nariadeniam protestovať jednoducho držať hubu a krok. Smutne je, že odbory so všetkým súhlasia ale to je už v DPB tradícia- veď pán predseda odborov je plateným zamestnancom DPB a prečo by riskoval taký super flek ??? Všetci zamestnanci majú od 01.07.2011 zákaz komunikovať s médiami, ak by tento príkaz zamestnanec porušil bude okamžite prepustený !!!! prečo asi ???? Vysvetlím ešte prečo / amatéri vs zlodeji /DPB už niekoľko rokov ma vo vedení ľudí ktorí vôbec doprave nerozumejú sú to len politiky nominanti ktorí všade kde boli vo vedení, tak ten podnik skrachoval alebo sa dostal do neskutočného zadlženia ale pritom dokázali veľmi úspešne zhodnotiť svoj majetok a majetok rodinných príslušníkov ktorí samozrejme tiež pracovali na vedúcich postoch. Pracujem v DPB viac ako 25 rokov celú túto dobu sa musím prizerať na zlé neekonomické dopravné rozhodnutia diletantov, ktorí ale na druhej starne beztrestne rozkrádajú a žiaľ bude to takto pokračovať ďalej. Už 2x som p. Ftáčnikovi navrhol stretnutie ale s radovým zamestnancom on nerokuje!!!!Príbeh ako z thrilleru - CIA na diaľku odhalila polohu Archy zmluvy
Marek Glodič bol ten najslušnejší človek akého som v živote stretol
Bohaté včelárske tradície Slovenska – od historických postupov po súčasné metódy odovzdávané z generácie na generáciu.
...alebo o Judei a Samárii, ako tomuto územiu niektorí hovoria, sa veľa rozpráva, ale oveľa menej naozaj vie.
Životný príbeh chalana, potomka slovenských prisťahovalcov do USA, ktorý napriek svojej chorobe šiel za svojím cieľom.
Spolu s "katastrálnym vírusom" skvelá kombinácia ako stráviť pracovný deň v nekonečnom cykle
Koalícia navrhla odškodnenie, ktoré bude štát stáť viac ako päť miliónov eur.
Peking musí byť opatrný, tvrdí expert.
Bödör prišiel na ÚV, aby si na to zvykol on aj my.
Robert Fico už v koalícii poriadok nenastolí.