Spať na článok
Písmo: A- | A+

Diskusia k článku: Definícia súbežnej jazdy je veľmi šalamúnska

chevron-downchevron-up
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený predplatiteľ.
Prihlásiť sa
47 príspevkov

  • Baranok
    zostat v lavom pruhu ale neist rychlejsie ako vozidla v lavom pruhu? omg to zas bude nedorozumeni a dovolim si povedat aj nehod.... vase rady su uplne smiesne!
    • Jozef Drahovský
      Blog
      V zahraničí pokračujú vozidla v oboch pruhoch až do miesta zipsu a nepovažuje sa za predbiehanie ak ide hocktorý pruh rýchlejší. Ta šalamúnska rada je, ako sa vyhnúť pokute na Slovensku a využiť oba pruhy, ak tam stoja policajti a čakajú na auto, ktoré v ľavom pruhu pôjde rýchlejšie ako v pravom pruhu aby ho mohli pokutovať. . Samozrejme reálne riešenie je dať do poriadku pravidla cestnej premávky a dopravne značenie, ale to nemôže dať do poriadku vodič, ktorý sa ocitne v danej situácii, on musí vyriešiť situáciu tak aby nedostal pokutu a k tomu smeruje moja rada.
      • novotneho.pirat.ciest
        Diky za taku radu, ale je uplne na nic. Nedavno sa mi stalo pod Strecnom v trojpruhu.... Sli sme kolona auta, rovnomerne rozlozena v pravom aj lavom pruhu. Obcas sme stali, obcas som sa bol schopny rozbehnut na rychlost rychlejsej chodze. Pravy pruh vsak z nejakeho mne neznameho dovodu siel rychlejsie nez lavy pruh az dokym neprisiel vodic sedej Octavie RS s martinskou SPZ (presnu SPZ by som dokazal zistit z kameroveho zaberu), ktory permanentne isiel v pravom pruhu vedla mna, a pritom pred sebou mal prazdny pravy pruh, kedze auta v nom z nejakeho dovodu sli rychlejsie nez vozidla v lavom. Takymto vodicom by som odrezal varlata.
        • Martin Marušic
          Blog
          To je dost komplexny problem a tvoj zaver pomerne dost unahleny. Najviac casu a paliva sa mina neustalym rozbiehanim stojacich aut, ktore su nutene nasledne brzdit a znovu zastat. V dopravnom prude tak vznikne akasi pozdlzna vlna ako ked natiahnes dlhu strunu a buchnes do jej konca. K tomu existuje velke mnozstvo vedeckych prac (nie amaterskych pozorovani vodicov, co si myslia, ze su najmudrejsi), ktore hovoria, ze najmenej paliva sa minie a najskor sa zapcha rozplynie vtedy, ked ide kolona plynule stalou rychlostou aj ked malou, ale ziadne auto nie je nutene uplne zastat. Aj zaradenie sa zipsovanim je v takom pripade jednoduchsie. Preto je pomerne dost prezierave nechat vacsi odstup od auta pred sebou, trebars aj niekolko desiatok metrov, lebo zatial co oni zastanu, ty sa k nim priblizujes a je dost mozne, ze nez k nim prides, zase sa pohnu dopredu a ty, ani ti za tebou zastat nebudu musiet. Ze to v praxi malokedy tak idealne funguje je dane tym, ze malokto to vie a takto premysla (vsetci chcu byt co najviac vpredu), ked medzeru nechas, je vela vodicov, ktori sa do nej zaradia mysliac si, ze budu rychlejsi, pritom prave vela zmien pruhov v kolone ma na svedomi velku cast zdrzania, niekedy aj viac ako 50% (vidno to napr. na Pristavnom moste, kde pomaly kazdy kto sa pripaja z Petrzalky chce ist hned do laveho, cim auta v lavom neustale nahle brzdia a pravy ide rychlejsie) prave tym, ze jeden pruh sa zbrzdi, druhy trochu zrychli, ale zvycajne tam do neho uz ide dalsi vodic o par aut vzadu, ktory nevidi, ze ten pruh ide rychlejsie, lebo prave z neho odisli tri auta a spravilo sa tam miesto. Dalsim nedostatkom je, ze z bezneho auta nevidis tolko dopredu, aby si vedel, co presne sa deje (ako dlho budu auta stat). Takze sa stava, ze bud ides prilis pomaly a tesne pred koncom zapchy vznikne situacia, ze celu kolonu uz zdrzujes ty alebo ides prilis rychlo a budes musiet zastat nakoniec aj ty, co ta vracia znova na zaciatok. Ale zalezi to od konkretnej situacie. Urcite to ale nie je na kastrovanie, ten vodic minimalne chcel nieco s tou kolonou spravit (ak to bolo tak, ako popisujes).
          • novotneho.pirat.ciest
            Nuz, ten vodic nevyriesil absolutne nic, pretoze ako som pisal, obcas som stal, obcas som bol schopny sa rozbehnut. V case ked som stal, on stal vedla mna a pritom mal pred sebou cely pruh volny. Tzn. zabrzdil celu kolonu za sebou v pravom pruhu aj ked vobec nemal na to dovod. Taketo spravanie je nepochopitelne a zial je na varlata - moj nazor sa nezmenil.
    • Vajkový Bubuš Chlebík

      Presne to mi padlo do oka

      "Osobne odporúčam túto situáciu riešiť tiež šalamúnsky, zostať v ľavom pruhu ale nejsť rýchlejšie ako vozidlá v pravom pruhu." Nebude to v rozpore s ustanovenim, ze vozidlo v lavom pruhu je povinne uvolnit tento pruh rychlejsie iducim vozidlam, ktore sa dovalia zozadu? :P Uprimne, zahranicie to ma vyriesene logickejsie.
  • drotikar

    zipsovanie

    ako sa to NEma robit, vidno kazdy den na vyjazde na pristavny most smerom od baumaxu. na konci sa dva pruhy zbiehaju do jedneho (praveho), ale mnozstvo vodicov v lavom pruhu sa zacina "zipsovat" uz niekde uprostred a vznika pekny chaos.
    • vini13

      Ešte,

      lepší chaos je pod prístavným mostom v smere do Biskupíc od 16-18h tam je to priam ukážka arogancie a neznalosti dopravných predpisov. Namiesto ranného merania rýchlosti v tomto smere by policajti tam mali byť v dobe špičky a umravňovať a nie buzerovať ľudí keď prekročia rýchlosť o 5km, ale to by som chcel asi veľa.
    • PIN
      Prémium

      Zipsovanie sa nerobí tam,

      kde sa zbiehajú dva jazdné pruhy, ale iba tam, kde je v jednom z nich prekážka. Ak sa pruhy zbiehajú, prednosť má ten, kto ide v priebežnom pruhu (ak nie je zrejmé, ktorý je priebežný, tak má prednosť ten, čo ide v pravom pruhu). Taký je predpis. Realita síce býva taká, že v špičke vodiči v priebežnom pruhu púšťajú tých ostatných, ale nie je to situácia na zipsovanie.
  • Balrog

    Ha ha

    V BA je to niekedy fakt na zaplakanie keď autá stoja v jednom pruhu až do križovatky a vedlajší pruh je prázdny ! Cesta od tesca Lamač smerom do Lamača.
    • GrdB

      Nie vždy je zipsovanie

      resp. jazda až po miesto spájania pruhov, v prospech priepustnosti. Keby sa situácie znalí vodiči včas zaraďovali do pravého , miestom zúženia by už prechádzal len jeden konsolidovaný pruh a išiel by plynulejšie. Takto musia oba pruhy zastať a po jednom sa sprava - zľava púšťať, čo stojí čas.. Lenže, samozrejme, nikto sa dobrovoľne nebude sám správať takto racionálne, keď viem že sa tak nesprávajú všetci. Napr pri výjazde z einsteinky na prístavný (viem, to me je zipsovanie ale zbiehanie, ale princíp je rovnaký) nastáva toto dvakrát za sebou, lebo keď prejdú prvým zúžením, musia za zase skonsoôlidovať s pruhom prichádzajúcim sprava - z dolnozemskej a potm sa uchádzať o miesto v hlavnom dvojpruhu mosta. Ale sú aj lastovičky: Včera som zažil pri prvej križovatke z Apolla do mesta, že z dvoch pruhov, ktoré idú k eurovei, bol ľavý plný a v pravom stáli na svetlách snáď 4 autá. Šoféri sa proste už na predposlednej križovatke predradili do prúdu, v ktorom budú pokračovať za svetlami. lebo do eurovey už potom odbočuje len jeden.
      • Balrog

        No nemáš úplne pravdu

        ked autá nejazdia 1 m za sebou a majú dostatočné rozostupy je to pohoda aj za nezastavovania. No a môj spomínaný prípad a je takých viacej, hovorí o tom že ak vyplnia len jeden pruh a stoja na semafore, zapratajú aj predchádzajúcu križovatku.
        • GrdB

          Jasné, nemám úplnú

          pravdu, viem, veď aj píšem, "nie vždy..." Funguje to len pri istej hustote premávky, a samozrejme, zle je, ak by to malo blokovať prejazd predchádzajúco križovatkou. Hlavne ale, nemá zmysel ak sa tým riadi len jedn človek. Zipsovanie je spôsob, ktorý zaručí, že nakoniec prejdú zúženým miestom všetci, takže má svoje miesto v zákone. To čo píšem, je vlastne zazipsovanie sa vopred, ak to situácia dovolí.
  • Maugli

    Šalamúnsky je tá rada na konci

    článku. Ak pôjdem takou istou rýchlosťou ako vedľajší pruh, mal by som mať jedno a to isté auto vedľa seba. Ak sa o niečo posuniem v rade vpred, už som išiel rýchlejšie. Okrem toho úplne vypadla výhoda akumulácie vozidiel do oboch jazdných pruhov aj výhoda rýchlejšieho prechodu okolo prekážky. Načo by som to teda robil?? Ďakujeme za takúto radu!! :-)
  • Ford.Prefect
    No, ja si myslim, ze tuto nie je nijaky vacsi problem. Odsek 4 definuje specialnu situaciu na ceste sdvoma a viac jazdnymi pruhmi, kedy je taka husta premávka, že sa utvoria súvislé prúdy vozidiel, v ktorých vodič motorového vozidla môže jazdiť len takou rýchlosťou, ktorá závisí od rýchlosti vozidiel idúcich pred ním, vozidlá môžu ísť súbežne vedľa seba. Ak by prislo ku konfliktu dvoch odsekov (odseku 1 a odseku 4), tak v zmysle zasady lex specialis derogat legi generali (konkrétnejší predpis ruší všeobecnejší predpis), ma mat jednoznacne prednost odsek 4 a mozno jazdit aj v druhom jazdnom pruhu. ;-)
  • ari

    Šalamúnske riešenie?

    Keď je situácia riešená dopravnou značkou zákaz predbiehania, tak je asi zrejmé, že sa nemá do ľavého pruhu ktokoľvek pchať. Alebo tam treba pre Vás špeciálne namontovať elektronickú značku s premenlivým značením a s veľkým červeným X nad ľavým pruhom? Ak idú vodiči v kolóne, čo aj 20km/hod., idú všetci rovnako. To vaše neustále ospevované zipsovanie v tomto konkrétnom prípade pomôže akurát tým, čo sa drzo pchajú práve do ľavého pruhu, ale ostatných obmedzí. Alebo chcete tvrdiť, že v popísanom prípade zipsovanie zvýši priepustnosť v zúženom mieste? Ako asi, keď pred prekážou či pri značke zákazu predbiehania sa rozzipsujú a o kúsok ďalej sa znova zazipsujú? Čítajúc to vami navrhované riešenie, stále sa mi do mysle vtierajú slová ľudového úslovia: múdry ako šalamúnova... Prepáčte.
    • Vlado 64

      Ari,

      ty si nepostrehol, na čo upozornil pán Drahovský. Ak sa vytvorí dlhá kolóna, tak sa sťažuje prechod cez svetelne neriadenú križovatku, ktorá je niekde za tebou. Ak by sa ale časť kolóny presunula do voľného pruhu, tá križovatka o ktorej hovoríme by mohla byť vďaka tomu prázdna a ja idúci z vedľajšej cesty by som mohol prejsť cez križovatku.
  • Ivan Kahanec
    Hm, podla mna v pripade, ze je tam znacka zakaz predbiehania, tak sa vodici v lavom pruhu zacnu radit do praveho v mieste tej znacky alebo par metrov (4-5m) pred nou. Tympadom neporusia ziaden predpis.
    • Jozef Drahovský
      Blog

      Zvláštny výklad značky zákaz predbiehan.

      Zvláštny výklad významu značky zákaz predbiehania. Podľa toho čo ste napísali zákaz predbiehania pri komunikácii s dvomi jazdnými pruhmi znamená zákaz jazdy v ľavom pruhu.
      • Ivan Kahanec
        No. Ono problem je, ze nie je definovane predbiehanie. Pise sa v zakone len to, ze v lavom pruhu mozes byt ked robis 4 veci a medzi nimi je predchadzanie. (Ostatne v tomto pripade nie su dotknute.) Ale je predchadzanie, ked ides v lavom pruhu cely cas ako si vosiel na dialnicu (az na tych prvych par metrov)? Alebo je to potom bezdovodna jazda v lavom pruhu? Ale potom ta nemozu pokutovat za to, ze si predchadzal na znacke zakaz predchadzania, lebo si bezdovodne siel v lavom pruhu. Eh. Je to gulas, co som napisal, no len preto, ze v tom zakone su veci, ktore ho sposobuju.
        • ckatrjrhkah
          Zamiesam este jednu ingredienciu. Co v situacii ked je prekazka v pravom pruhu a lavy je priebezny? :) Pred 2 rokmi opravovali D1 niekde pri Piestanoch a doprava bola vedena lavym pruhom. Ako inac, pravy bol poslednych 100m uplne prazdny (cize vobec nejde o zakon ale len o tupe stado), vsetci sa narvali do laveho podstatne skor. Nieze by mi take spravanie vadilo, aspon som skor v cieli. Teda ak takto nezablokuju niekolko krizovatiek a tym neparalyzuju 1/2 mesta.
          • adad

            ešte lepšia chuťovka

            Koniec štvorpruhovej cesty zo Žiliny smerom na Kysuce - je to mimo obce a dva pruhy sa zbiehajú tak, že ľavý je priebežný. Väčšina vodičov ide cca 500 - 800 metrov pred zúžením v ľavom pruhu = bezdôvodná jazda v ľavom pruhu. A keď je tam stojaca kolóna, tak sa zaraďujú do ľavého pruhu snáď už od Žiliny a rozčuľujú sa nad tými, ktorí idú normálne pravým pruhom a nájde sa aj dosť vychovávačov, ktorí pravý pruh blokujú. Raz tam jeden takýto takmer spôsobil nehodu. A na toto celé sa dívajú policajti, ktorí merajú osemdesiatku pri odbočke do Brodna a v mieste zúženia majú inkasné stredisko.
          • GrdB

            Pokiaľ by nezablokovali prechod

            predchádzajúcou križovatkou, je to racionálne chovanie. Proste sa plynule za jazdy skonsolidovali ešte pred zúženým miestom, tým pádom prechádzajú kritickým miestom bez zipsovania. Plynulejší je prechod jedného pruhu bez zastavenia, hoci menšou rýchlosťou, než keď ten istý počet áut stojí v dvoch pruhoch a po jednom sa púšťa.
  • Vlado 64

    Druhý to má v suchu?

    Vzhľadom na ustanovenie odseku 1 mám problémy s tým, ako môže vzniknúť súbežná jazda. Šalamúnske riešenie mi dáva odpoveď. Prvý vodič kolóny v ľavom pruhu ju vytvorí podľa návodu v šalamunskom riešení. Druhý vodič už potom nebude mať problémy, lebo nebude môcť ísť rýchlejšie ako vodič pred ním. Ale koľko vozidiel vytvára kolónu. Inými slovami, kedy bude môcť druhý a ďalší vodiči ísť rýchlejšie ako vodiči v pravom jazdnom pruhu? Zaujímavá je aj otázka, či sa ľavá kolóna môže predsunúť v ľavom pruhu pred kolónu idúcu v pravom pruhu? Ešte, že nejazdím po cestách mimo obce, kde je viacej pruhov vedľa seba.
  • Inkvizitor69

    Názor

    v takomto prípade niektorí vodiči zvyk ísť stredom cesty a zablokovať ľavý jazdný pruh aby sa podľa nich nikto nepredbiehal. V zahraničí by za takéto správanie prišli o vodičský preukaz... u nás takýto vodič nie je pokutovaný? Prečo? a ešte poznámka, stále sa pán Drahovský vyjadrujete a riešite dopravné problémy a podobne. prečo tu len konštatujete a nepodielate sa tak iniciatívne na odstraňovaní zlých a negatívnych pasáži v zákone? Prečo len sucho konštatujete, že niektorí policajti využívajú nejasnosti na pokutovanie? toto vám nepripadá choré? toto vám nepripadá ako šikanovanie, toto vám nepripadá ako zneužívanie právomici verejného činiteľa? asi nie však, veď kde to nefunguje tam to nefunguje a mocenský aparát si aj tak robí čo chce. Inak ak je v zákone niečo protichodné aj tak to predsa platí alebo neplatí, čiže nemôže sa to vylučovať a preto je to nepokutovateľné a len hlupák by platil...alebo jedine ten čo sa ponáhľa a nemá čas strácať ho s vymastencami štátnej moci, za ktorými stoja ich neschopní darmožráčski nadriadení a kopa ďaľších takých, čo sa len priživujú na úbohosti tohto národa, čo ho maďari nepokorili za 800 rokov nadvlády. Zamysleli ste sa poniektorí, prečo to nedokázali?
  • Ivan Čerešňák

    Poznámka

    Všetkým nám je jasné, že pri jazde mimo obce na ceste s vozovkou s dvomi a viacerými jazdnými pruhmi v jednom smere jazdy sa jazdí v pravom jazdnom pruhu. V ľavom a v tých ostatných len v prípadoch, ktoré uvádza príslušné ustanovenie zákona. Z významu pojmu "súbežná jazda" vyplýva, že je to situácia - "taká hustota premávky, že sa vytvoria súvislé prúdy vozidiel vo všetkých jazdných pruhoch v danom smere jazdy, v ktorých vodiči svojou rýchlosťou sa musia prispôsobiť ostatným vodičom idúcim pred nimi". Pri tomto spôsobe jazdy sa nepovažuje za predchádzanie, ak vodiči idúci v jednom jazdnom pruhu idú vyššou rýchlosťou ako vodiči v inom jazdnom pruhu. V žiadnom ďalšom texte zákona alebo inom ustanovení sa predsa nepíše, že to (ne)platí len tam alebo tam (len v obci alebo mimo obce...)! Musí ísť len o súvislé prúdy vozidiel vo všetkých jazdných pruhoch v danom smere jazdy. Ide len o to, že ako dlhé by mali byť tie "súvislé prúdy vozidiel", koľko vozidiel ich vytvorí? Mám za to, že je to úsek cesty v obci od jednej riadenej križovatky po nasledujúcu a mimo obce od jedného vjazdu (výjazdu) po ten nasledujúci. Z uvádzaného a diskutovaného obrázku čitateľa je preto zrejmé, že sa nejednalo o súbežnú jazdu a ak na danom úseku cesty bol zákaz predchádzania - vodič, ktorý vyšiel z pravého prúdu vozidiel a pokračoval ďalej v jazde používal tento jazdný pruh neoprávnene. Treba zdôrazniť, že na uplatnenie spôsobu jazdy tzv. "striedavého radenia" nestačí mať len príslušnú dopravnú značku, ale i súbežnú jazdu! Pri súbežnej jazde sa spôsob striedavého radenia uplatňuje i tam, kde nie je takáto dopravná značka. Skrátka pri míňaní (obchádzaní) vzniknutej prekážky v niektorom z jazdných pruhov na ceste s vozovkou s dvomi a viacerými jazdnými pruhmi v jednom smere jazdy pri súbežnej jazde (a to v obci či mimo obce) platí zásada, že prednosť má ten, kto je pred tou prekážkou prvý - so všetkými ďalšími súvislosťami.
  • juribald

    zipsovanie z hladiska priepustnosti

    Už ste si niekedy všimli, kedy je pri ukončovaní druhého pruhu vyššia priepustnosť cesty? Keď sa všetci zipsujú tesne pred ukončením druhého pruhu, tak samotné zipsovanie prebieha pri rýchlosti 5 až 10 km/h a touto rýchlosťou jazdia značný úsek jednopruhovej cesty. Keď sa "nazipsujú" vo väčšej vzdialenosti a vo vyššej rýchlosti, tak miesto zúženia už v pohode prechádzajú rýchlosťou cca 40km/h. Pri rýchlosti 10km/h potrebuje 1 vozidlo na prejazd cca 4s, pri 40km/h 1,5s, z čoho vyplýva že pri jazde rýchlosťou 10km/h je priepustnosť 900 áut/hod, pri 40km/h 2400áut/hod. Čo vy na to, zipsoví experti? Keby bolo na mne, tak tam , kde nehrozí zablokovanie predchádzajúcej križovatky ( na diaľnici) by som určil dopravným značením 100m úsek pred zúžením, kde už všetci musia byť zaradení v priebežnom pruhu a tým do zúženého úseku by v pohode vchádzali rovnomernou vyššou rýchlosťou, ako pri zipsovaní.
  • 1800603

    EU

    treba uz konecne zosuladit zakony v doprave v celej EU , ked uz ju mame. V Rakusku sa na riadenej krizovatke moze otocat do protismeru u nas nie , jeden tvrdi ze treba nasu lekarnicku pre SK druhy tvrdia ze nie. Nikde treba "hasicak" niekde nie . Tak by uz ti velavazeni pani a panie v Bruseli mohli spravit poriadok a nielen poberat nie najmensie peniaze.
  • odpornik1999

    Aj ja odporucam salamunske riesenie

    Aj ja si dovolim odporucat salamunske riesenie. V pripade ze vyklad zakonov, predpisov a vyhlasok je v nejakom pripade protichodny a teda nejednoznacny, dotycna osoba sa povazuje za nevinnu! Takze by som kludne pokracoval v lavom jazdnom pruhu, policajtom by som povedal, ze sa jednalo o subeznu jazdu a uplatnenie zipu a pokial by oni trvali na pokute, ja by som trval na spravnom konani. Nakolko su nasi (SK) policajti uz od prirody straaaasne, ale straaaaasne lenivi a spravne konanie vyzaduje velke papierovacky (vratane jednoznacneho dokazoveho materialu zo strany Policie, v tomto pripade by museli mat asi videozaznam, ktory sa stavim, ze by nemali), tak je velmi pravdepodobne ze by som ani na spravne konanie nemusel ist a policajti by ma pustili bez (podla mna neopravneneho) postihu. V pripade, ze by sme nadabili na poctivych a snazivych policajtov (sanca je dost mala) a doslo by na spravne konanie, doslo by bud na tvrdenie proti tvrdeniu, alebo o spor o vyklade prava v tomto pripade a spravny organ by ma preto mal uznat za nevinneho. O.

SME si všimli

Ako CIA hľadala Archu zmluvy – Donald Trump odtajnil dokumenty

Vladimír Benčík

Ako CIA hľadala Archu zmluvy – Donald Trump odtajnil dokumenty

Príbeh ako z thrilleru - CIA na diaľku odhalila polohu Archy zmluvy

  • 4. apr
  • Páči sa: 19x
  • Prečítané: 980x
  • 1
Zavraždený Marek bol stelesnením slušného človeka

Jozef Foltýn

Zavraždený Marek bol stelesnením slušného človeka

Marek Glodič bol ten najslušnejší človek akého som v živote stretol

  • 3. apr
  • Páči sa: 125x
  • Prečítané: 3 194x
  • 4
Včelárske tradície a zvyky na Slovensku

Matúš Radusovsky

Včelárske tradície a zvyky na Slovensku

Bohaté včelárske tradície Slovenska – od historických postupov po súčasné metódy odovzdávané z generácie na generáciu.

  • 26. mar
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 390x
  • 0
O Západnom brehu...

Dávid Polák

O Západnom brehu...

...alebo o Judei a Samárii, ako tomuto územiu niektorí hovoria, sa veľa rozpráva, ale oveľa menej naozaj vie.

  • 7. mar
  • Páči sa: 17x
  • Prečítané: 1 024x
  • 2
John Portasik (Ján Portášik) - Príbeh (ne)obyčajného človeka

Miloš Majšík

John Portasik (Ján Portášik) - Príbeh (ne)obyčajného človeka

Životný príbeh chalana, potomka slovenských prisťahovalcov do USA, ktorý napriek svojej chorobe šiel za svojím cieľom.

  • 27. feb
  • Páči sa: 43x
  • Prečítané: 2 267x
  • 1
Hlava XXII v štátnom IT

Marcel Rebro

Hlava XXII v štátnom IT

Spolu s "katastrálnym vírusom" skvelá kombinácia ako stráviť pracovný deň v nekonečnom cykle

  • 17. feb
  • Páči sa: 106x
  • Prečítané: 2 138x
  • 2

Hlavné správy zo SME.sk

Nie je to nejaká divočina, hovorí šéf DSS Allianz o použití peňazí z II. piliera na výstavbu diaľnic
Ukrajinci ustúpili, Rusi sa blížia. Vojna sa vrátila do ukrajinského pohraničia
Šírenie najsmrteľnejšej choroby sa môže vymknúť z rúk. Prečo sa tuberkulóza vracia?
Ranný brífing: Smer odmenil odsúdenú za podvody, firmy si nepomôžu ani odchodom
reklama