Vladimír Benčík
Ako CIA hľadala Archu zmluvy – Donald Trump odtajnil dokumenty
Príbeh ako z thrilleru - CIA na diaľku odhalila polohu Archy zmluvy
Ja len zopakujem
Bulvar pretriasa sucasne aktivity vo vnutri strany SaS. Avsak strana je organizacia zalozena na presadzovanie urcitych spolocenskych potrieb. Mala by pracovat prave pre splnenie tychto potrieb a taketo interne "politikarcenie" je potrebou akurat bulvaru. Ludia sa zo stanoviska Kollara, Sulika ci ineho stranika nenajedia, neziskaju pracu apod. Za zmysluplnu aktivitu povazujem takuta aktivitu. Prave takymto sposobom si predstavujem uzitocny vykon spravy veci verejnych. Presadzovat zaujmy ludi, ich potreby, snazit sa ich pretlacit do parlamentu a legislativne dotiahnut. Takato aktivita ma zmysel a preto dakujem kolegom Drobovi a Chrenovi ze sa im na pode parlamentu podarilo tento opozicny zazrak dotiahnut do konca.a klasik by dodal
dalsia tazka rana zapadnym imperialistom! :)):-)
na SVK to nema taku tradicu ako v juzanskych krajinach. plus jazdit na skutri po bratislave, to si clovek poriadne koleduje :-)Presne tak
Ďalšia otázka je, aké zručnosti v jazde na motorke majú ľudia, ktorí robili vodičák len na auto. Ja som si v r. 1975 urobil vodičák na auto aj veľkú motorku, ale pretože som odvtedy na motorke nejazdil (autom jazdím denne), tak by som si teraz bez tréningu netrúfol ani na malú motorku do 50 ccm.bezpecnost skuter vs auto
mne ale pride jazda na jednostopom vozidle intuitívnejšia, obzvlášť na skútri s automatickou prevodovkou. ďalší faktor je, že neschopný, alebo nebodaj arogantný jazdec je omnoho nebezpečnejší na aute. za prvé má vačšiu kinetickú energiu, zaberá viac priestoru pre havariu, a v prvom rade, človek sediaci na "bajku" je prirodzene nútený venovat premavke celu pozornost. má v hlave ten obraz, čo by sa stalo, keby sa jeho cesta skrížila s inym strojom. okamzite je na zemi a podla toho prisposobuje aj rýchlost jazdy. dalej sa jazdec nemoze venovat rannemu make-upu v späťáku, kávičke na pristrojovke, smskovaniu, telefon iba hands free a ani hádka s partnerom neprichadza do úvahy. takze so zodpovednym pristupom, a pár skušobnými kilometrami mimo frekventovaných miest je 125cc skuter podla mna bezpecnejsi pre premavku ako auto. hlavny problem su auta ktore ohrozuju motorkarov. statistiky hovoria, ze vačšina nehôd motoriek bola zavinená bezohľadnými šoférmi áut.A čo detaily ?
Ako dlho musím mať vodičák, aby som si mohol sadnúť na skúter ? Iba skúter ? s automatikou ? Iné obmedzenia ? A čo klasika - skupina A1 (motocykle) ?ja sa tesim
po dedine aj do mesta do prace jazdim na bicykli, ale potreboval by som sa sem tam presunut aj rychlejsie, mozno bez spotenia sa ked idem na pracovne stretnutie, alebo len ku nasim cca 60 km...Su veci na ktore mi bicykel nestaci a auto je zbytocne...mne sa to paci...GRATULACIE!!!
pomoze to hlavne mestam a ludia budu o nieco stastnejsi, predsa len na tych 2 kolesach je svet o cosi krajsihmm
Ako motorkar to ze ma mat automaticku prevodovku schvalujem to treba aby ludia co nemaju vodicak na moto si zacali kupovat 125ky SS alebo chopre ktore maju horsie ovladanie ako scooter ... pekne ked chces motorku odjazdi normalne vodicak a nemas problem ... ak chces len skocit do obchodu a zvladnes 125ku scooter kludne tiez nemam problem ale nech si niekto kupuje motorku 125cm3 a nikdy natom nesedel to uz je velka sanca na problem ....pred 30 rokmi
som bol učiteľom v autoškole. Vtedy platilo "B" aj pre motocykel do 50 ccm. Len tak pre zaujímavosť sme sa spýtali žiačok a žiakov, koľkí z nich sa vedia aspoň bicyklovať. Viac ako polovica nevedela. Ale mohli jazdiť na motorke :-))K+
Za mojich čias platilo: "Nikto nebude nikdy potrebovat viac ako 50ccm!"skuter nie je povinny!!
takze kto nema zaujem sa naucit na skutri jazdit alebo riskovat, tak si ho jednoducho nekupi..co je na tom nepochopitelne, pred 30 rokmi deti kandili do plienok, ktore sa prali, inak zavinac.to je sice smutne
ale kto si realne ak nevie ani bicyklovat sadne na motorku ako vodic ?? ved kolko ludi ma vodicak do 50cm3 a nesedelo na takej motorke >>>> a zrejme ani nesadne .... zdravim pan droba
... nemozem povedat, ze by som bol nejaky fanusik strany sas (koli ekonomickej politike), ale je mi sympaticke, ze sa venujete aj takymto jednoduchym "zlepsovakom" ktore mozu zjednodusit zivot obcanom sr. len tak dalej... Rad by som sa vas ako poslanca, co ten navrh podaval volaco spytal: stiahol som si zo stranok nrsr ten navrh zakona a pise sa tam: „Vodičské oprávnenie skupiny B oprávňuje viesť motorové vozidlá skupiny B, ako aj motorové vozidlá skupiny AM a podskupiny A1 a B1.“. V prechodnom ustanoveni je: Vodičské oprávnenia jednotlivých skupín a podskupín udelených pred dňom nadobudnutia účinnosti tohto zákona zostávajú zachované v doterajšom rozsahu; tieto vodičské oprávnenia oprávňujú odo dňa nadobudnutia tohto zákona tiež k vedeniu motorových vozidiel, ktoré sú do skupín vozidiel s totožným označením novo zaradené týmto zákonom, pokiaľ tomu nebránia obmedzenia alebo podmienky vodičského oprávnenia.“. Ak tomu teda spravne rozumiem, tak so starym vodicakom "B" mozem riadit skuter (125 ccm). Otazka znie - ked si budem vybavovat novy vodicak (strata, atd...) dostanem do neho aj skupinu "A1"? Zaroven, ked si na zaklade stareho vodicaka dam po 1.5. vybavit medzinarodny vodicak, mozu mi tam policajti zaznacit skupinu "A1"? Preco ma to zaujima - pracujem v nemecku a moznost jazdit na skutri v D by mi docela pomohla. Nemecky zakon ale drzitelom opravnenia "B" dovoluje len jazdit na mopedoch ("AM"). Ak by som mal ale medzinarodny vodicak na "A1" tak som pochopitelne za vodou. Dakujem vopred za info, prajem pekny den.odpoved
Pozdravujem Vas, fanusik nefanusik, podstatne je, ze sa Vam to paci. Tu je odpoved: novela zákona o cestnej premávke bola schválená v znení spoločnej správy, z ktorej vyplýva, že oprávnenie na vedenie vozidla A1 sa nebude zapisovať do vodičského oprávnenia a bude platiť len na území Slovenskej republiky. Zmena oproti pôvodnej verzii novely zákona bola vykonaná z dôvodu zosúladenia novely so znením smernice 2006/126/ES o vodičských preukazoch. Nižšie Vám zasielam finálne znenie novely aj s odôvodnením. S pozdravom, Juraj Droba „1. V § 76 ods. 7 sa za druhú vetu vkladá nová tretia veta, ktorá znie: „Vodičské oprávnenie skupiny B po dvoch rokoch od jeho udelenia oprávňuje viesť aj motorové vozidlá skupiny A1 s automatickou prevodovkou, a to len na území Slovenskej republiky.“. 2. V § 78 ods. 2 písm. a) sa čiarka na konci nahrádza bodkočiarkou a pripájajú sa tieto slová: „to neplatí, ak ide o držiteľa vodičského oprávnenia skupiny A1 podľa § 76 ods. 7.“. 3. V § 94 ods. 2 sa za prvú vetu vkladá nová druhá veta, ktorá znie: „Oprávnenie viesť motorové vozidlá skupiny A1 podľa § 76 ods. 7 sa do vodičského preukazu nezaznamenáva.“.“ Na základe komparácie navrhovanej právnej úpravy s obdobnou úpravou v iných členských štátoch Európskej únie, ako aj vzhľadom na vývoj dopravno-bezpečnostnej situácie na cestách v Slovenskej republike a jej možné ovplyvnenie navrhovanými zmenami, sa navrhuje podmieniť vedenie motorových vozidiel skupiny A1 na základe vodičského oprávnenia skupiny B dvoma rokmi od jeho udelenia, zúžiť túto možnosť len na vozidlá skupiny A1 s automatickou prevodovkou, obmedziť postupný prístup k vodičskému oprávneniu skupiny A a zapracovať aj súvisiace ustanovenia vyplývajúce zo smernice 2006/126/ES o vodičských preukazoch, podľa ktorých sa takéto oprávnenie nezaznamenáva do vodičského preukazu a vzťahuje sa len na územie daného štátu.Pekne napísané
ale obávam sa, že bude vidieť nielen viac zabitých opozičných návrhov, ale aj motorkárov.Je to o ničom...
Chodievam s manželkou dovolenkovať obyčajne na grécke ostrovy. Pravidelne si tam na niektoré dni požičiavam malé auto, ale stáva sa, že auto nie je voľné- k dispozícií a ponúkli mi skúter. Tie sú však spravidla kubatúry 70, resp až 125 ccm. Požičali mi ho bez problémov, ale bol som si vedomý, že vodičák mám len na 50 ccm motorku. Potešil som sa, že odteraz už budem môcť bez obáv z porušovania predpisov si požičať skúter 125 ccm (prednosť dám ale aj tak autu). Žiaľ nebude to tak.Zase SK špecialita - táto nová úprava (na rozdiel od ostatných štátov EU) možnosť jazdiť na B vodičák aj na skútroch do 125 ccm je obmedzená len na územie SR...:-( Takže páni poslanci - môžete si tento výdobytok nechať - strčiť si ho niekam...platnost zakonov SR
je platna len na uzemi SR, co je na tom nelogicke?Nelogické je byť občanom EU 2. kategórie
Videl niekto u rakušana, nemca, taliana keď k nám prídu osobným autom nejakú pofidérnu papierovú knižočku formátu A6, nazývanú u nás Medzinárodný vodičský preukaz, ktorého platnosť je mimochodom 3 roky? A prečo ja ako občan SR mám si každé 3 roky vybavovať túto volovinu (určtenú predovšetkým na vytiahnutie peňazí od občana za jeho vydanie)??? Spomenutý rakušan, nemec, talian si ju určite (u nich) nevybavuje- určite ani také u nich neexistuje. Ich vodičský na osobné autá (nehovorím o profesionáloch-kamióny, autobusy) sa berie ako platné oprávnenie aj inde (prinajmenšom) v štátoch EU. Prečo môj štandardný vodičský preukaz je okrem slovenčiny aj vo francúzštine? Asi preto, že sa počíta s tým, že s ním budem jazdiť aj v iných krajinách EU; nie? A všetky zásadné pravidlá cestnej premávky sú /mali by byť v rámci EU viacmenej zhodné...(len mi nezačnite, že v Anglicku, alebo na Cypre sa jazdí vľavo) Kedy konečne slovenské MV zabezpečí, aby štandardný SK vodičský mal platnosť aj v iných krajinách; aspoň v tých EU a nebude si SK občan musieť vybavovať tú pofidérnu knižočku?mozno sa staci informovat, alebo utfg
Vodičský preukaz vydaný v jednej z krajín Európskej únie je platný v celej EÚ. http://www.euroinfo.gov.sk/ces...konstrukcna rychlost mojeho
bicykla je omnoho mensia, ale keby som mal pred rokmi na hlave prilbu tak ma nemuseli stopkat...prilby su super3/3
ty o čom točíš? aký štát? hádam zdravotné poisťovne. jedna z nich je síce štátna, ale pokiaľ sa dobre pamätám (a pamätám sa veľmi dobre) tak zdravotné poisťovne sa nikdy nevyjadrili v zmysle: "štát zaveď povinné prilby na mopedoch lebo máme zvýšené náklady na liečbu". neviem či to náhodou nebude tým že náklady na liečbu "občas na mopede havarovaných vodičov" sú v pomere k ostatným výdajom poisťovní štatisticky zanedbateľné.hmm zaujimave
Odkial vies konstrukcnu rychlost tvojho bicykla >>>?? ja som mal lacny horsky a nebol problem ist dole kopcom 55km /h aj viac (podla digitalneho tachometra) + dalsi tachometer na overenie >>>dobra aktivita
tak toto by som podporil aj ja, do 40kmh je prilba naozaj nezmysel!takisto moja mienka
Uz som zazil let volnym padom a je to desny zazitok. Hlavou som otestoval aka je tvrdost chodnika a tiez som vyskusal dlzku brzdnej drahy ludskeho tela na chodniku. Aj ked som isiel len 40km/hod keby som nemal dobre oblecenie (celotelovy motocyklisticky odev) a prilbu na hlave, neviem ako by to skoncilo... Odvtedy si myslim svoje ked vidim uskrny nad "prehnanou" staroslivostou o bezpecnost motocyklistov.Novým skútristom doporučujem...
... začať hlavne opatrne a s rozumom. V CZ si po prijatí rovnakej zákonnej úpravy pripravili aj kampaň: http://www.youtube.com/watch?v...pozastavil by som sa
nad autorovým jasaním o znížení emisií v ovzduší keď skúter. Pozrel som si niektoré linky a tam uvádzajú niektorí používatelia spotrebu 3-3.5l/km. Ak idú dvaja na dvoch skútroch, tak je to potom v súčte spotreby to isté ako keby šli jedným menším mestským autom. Ak idú traja na troch skútroch namiesto jedného auta tak ovzdušie znečisťujú viac ako auto. Ešte že sú to väčšinou aspoň štvortakty so vstrekovaním.Gratulujem,
konecne po dlhej dobe schvalili nieco uzitocne pre beznych ludi.Príbeh ako z thrilleru - CIA na diaľku odhalila polohu Archy zmluvy
Marek Glodič bol ten najslušnejší človek akého som v živote stretol
Bohaté včelárske tradície Slovenska – od historických postupov po súčasné metódy odovzdávané z generácie na generáciu.
...alebo o Judei a Samárii, ako tomuto územiu niektorí hovoria, sa veľa rozpráva, ale oveľa menej naozaj vie.
Životný príbeh chalana, potomka slovenských prisťahovalcov do USA, ktorý napriek svojej chorobe šiel za svojím cieľom.
Spolu s "katastrálnym vírusom" skvelá kombinácia ako stráviť pracovný deň v nekonečnom cykle
Ako by investovanie peňazí z II. piliera malo fungovať?
Sumská oblasť je pod tlakom.
Dotácie šli i firmám so známymi majiteľmi.
Prečítajte alebo vypočujte si najdôležitejšie správy.