Vladimír Benčík
Ako CIA hľadala Archu zmluvy – Donald Trump odtajnil dokumenty
Príbeh ako z thrilleru - CIA na diaľku odhalila polohu Archy zmluvy
Kedy uz niekto konecne pochopi,
ze je to cele o rodine, nie o skolstve. Mozu deti chodit 5x do roka po koncentrakoch, ale kym budu mat doma nespokojnych rodicov, ktori ziju od vyplaty k vyplate, tak bude len horsie. A je.peniaze nech si nechajú
ĺuďom bude stačiť aj vrátenie pôdy a lesov,ktorú štát nevyužíva a ešte predáva do zahraničia a samozrejme zrušenie daní a kde akých povinných platieb. Tomu sa vraví sloboda som za. hej a ešte vrátenie podvodne rozkradnutého Slovenska- to znamená znárodnenie nie pre nás ,ale pre vás čo žijete z daní.ANO
ucitelsky extremizmus voci ziakom a rodicom je bezhranicny. Ucitelom nerobi problem Vyhodit rodica zo schodze Rady rodicov (ako nezavislej organizacie rodicov), mstit sa za neplatenie DOBROVOLNEHO prispevku, nakomandovat dieta na hodinu nabozenstva ked chyba vyucujuci etiky, skonfiskovat ziakovi jeho vec a nevratit ju . . . A takito budu ucit deti, aby nezaujimali extremisticke postoje :-(((HISTORICI o téme Ideologizácia dejín
Téma Ideologizácia dejín, hostia v tejto relácií: prof. Emília Hrabovec, historička, prodekanka CMBF UK; prof. Martin Homza, historik, vedúci Katedry slovenských dejín FiF UK a Dr. Ľuboslav Hromják, cirkevný historik. Posledná repríza je v najbližšiu nedeľu, tesne po poludní, a tu je adresa na archívny záznam: http://www.tvlux.sk/archiv/pla... Táto relácia Vám určite mnohým odpovie na mnohé doteraz nepoznané témy a tabuizované oblasti z našej histórie... Ignác J.osobne by ma zaujímalo...
...ako chcete deti "prinútiť" demokratickým spôsobom pozrieť si film na Vami prezentovanú tému, keďže deti iba čumia do mobilov, fejsbúkujú, a o nič sa nezaujímajú... Vyrastá nám unudená generácia bez záujmu o čokoľvek postihnutá digitálnou demenciou...Extremizmus možno poraziť dobrou
Politikou demokratickou proĺudovou a nie zákazmi a príkazmi ! Zase ktosi neschopný chce riešiť následky a nie príčiny .demagógia
viac hodín nepomôže... čiže v podstate čím menej hodín, tým by to mali lepšie ovládať. - a áno, ovládať, vecne, odborne, vedecky, fakty a udalosti, tak ako sa reálne stali - o tom je história, o zápase za ľudské a občianske práva. nie o sprostom McDonalde, kriste. postfaktuálna doba, že...? ľahšie je tliapať blbosti a kritizovať zo stanoviska laika a diletanta, ako si niečo prečítať, lebo to by si vyžiadalo aj nejakú tú intelektuálnu námahu, a to už radšej niéé...viac hodín skutočne nepomôže, ak sa
na nich bude vyučovať rovnakým štýlom ako doteraz. Fakty a udalosti - ako keby bolo dôležitejšie vedieť kedy vypukla francúzska revolúcia, než že PREČO vypukla. Tak sa to totiž dnes učí. Dátumy, ktoré sa dajú nájsť všade. Pričom je úplne šumafuk, či bitka pri Slávkove bola v decembri 1805, alebo v júli 1807. Dôležité je vedieť, prečo ostatní panovníci mali potrebu Fr. revolúciu potlačiť, ako uvažovali a čo z toho vyplynulo. Prečo chcel Hitler vyhubiť Židov a aký vplyv na jeho svetonázor mala Darwinova teória, Engels a ostatní myslitelia tej doby. Bloger netliapal blbosti, iba uvažoval, ako napraviť stávajúci stav, ktorý, na čom sa všetci zhodneme, je zlý....viac hodín
pomôže, lebo by učiteľ nemusel nejakú tému otvoriť a zavrieť ešte než sa k nej vyjadrí, a aj žiaci. A irituje to spochybňovanie vedeckého základu poznávania. aký racionálny základ by mali tie spomínané "príbehy starej matere", o ktorých hovoril? - prečo by mali byť tie "riešenia problémov" relevantné pre formovanie názorov a postojov? - veď tam je veľká miera svojvôle, konštrukcie, fikcie... a v konečnom dôsledku zavádzania a manipulácie - toto je cesta ako žiakov oboznamovať s dejinami? to si môže myslieť len niekto úplne neznalý veci. ja sa napr. vôbec nevyznám v biológii, ale nikdy by mi nenapadlo spochybňovať napr. stavbu organizmov a tvrdiť, že učiť to je neefektívne a nefunkčné. A korunu tomu dáva ešte poznámka, že v podstate učitelia sú blbí, lebo sa snažia o vedecký prístup, ktorý je nevhodný(!) a mali by deformovať a zdeštruovať spôsob výučby, lebo inak nie sú dostatočne moderní a proreformní. A to tliapanie sa týkalo nie blogera, ale práve onej prezentácie obsahu učiva, ktorá pripomína alchýmiu, astrológiu, hľadanie svätého grálu...a ktoremu predmetu
zobrat tie hodiny, ktore dame naviac dejepisu ? slovencine - ved uz teraz nevedia pisat, citat, nie to logicky MYSLIET (vybrane slova nePOZNAJU....) matematike - nevedia zakladne matematicke pochody... cudziemu jazyku - nevedia po slovensky,a v zahranici len s otvorenymi ustami a rozhadzanymi rukami...(cest vynimkam) chemii biologii fyzike . . . telesnej vychove - 80 % popuacie deti trpi NADVAHOU, lekar zakazuje POHYB... vytvarnej vychove - mnohi nerozoznaju farby ... a takto by sa dalo pokracovat Vsetko to mali v rukach ucitelia, pretoze sa proti tomu mohli postavit (aj ked niektori aj chceli) ale samotni ich odborarski vodcovia ich potopili... Dnes, jedine totalny EXTREMISTICKY krok dokaze zdochynajuce slovenske skolstvo zachranitKeď máte 12 - 13 rokov
je to o McDonalde.Zápas s extrémizmom,
boj proti triednemu nepriateľovi, boj proti záškodníkom etc. Žiada si to radikálnu premenu? Kto ju vykoná v školstve? Radikalisti? Kedy sa vlastne u nás začal zápas s extrémizmom? Vo všetkých agitátorských článkoch mi chýba jedna podstatná vec. Aj v tom Vašom, pán Mistrík. Aké sú príčiny nárastu extrémizmu v súčasnosti u nás a inde vo svete? Ak už chcete s niečím bojovať, pomenujte príčiny, aby Váš hrdinský boj mohol vyústiť vo vytúžené víťazstvo. Akú úlohu zohrávajú politici - naši, európski, americkí, ruskí atď. v náraste extrémizmu? Ale poďme donemoty zasa vychovávať, najlepšie všetkých, nielen mládež. Napísať článok o príčinách nárastu extrémizmu je síce namáhavejšie, príčin je viac a v rôznych krajinách existujú rôzne aj totožné príčiny, ale taký článok by bol pre čitateľa omnoho prínosnejší než všetko čítanie o ideologickom postoji k predmetnému zápasu. A potom navrhnite ako odstrániť tieto príčiny, OK? Aj za starého režimu ľudí škola vychovávala a nakoniec to dopadlo tak, ako to dopadlo. Síce už dávnejšie neverím tomu, že hlavne zásluhou študentov. Nesúhlasím s povinnou návštevou Osvienčimu. Bola som tam už ako dospelá /z vlastného rozhodnutia/ a psychicky som to neuniesla. Nútiť mladého človeka ísť si pozrieť také hrôzy /lebo nie všetci dospievajúci myslia len na pijatiku, cigarety a na zber prvých sexuálnych skúsenosti, že áno, pán Mistrík; prosím nepodceňujte ich až tak/, je veľmi neuvážený nápad. Ale ani Vaše nápady nie sú konštruktívne a nič nevyriešia. Je to zasa len akási predloha ideologického boja. Bŕŕŕ. "Žiaci sa budú učiť stále viac, ale menej tomu všetkému rozumieť – a škola bude stále menej formovať ich názory či postoje." Prosím Vás pekne, nemá si žiak formovať názory či postoje sám na základe predložených a naštudovaných faktov? Nechcite urobiť zo školy opäť vymývareň mozgov. Opakujem, už to tu raz bolo. A čo chcete na žiakoch meniť? Sú to individuálne bytosti? Ste sociálny inžinier? Riešenie problémov multikulti spolužitia: Spomenuli ste A. Turecká rodina v našej obci. /Mimochodom, v našej obci žijú aj "exotickejší" občania a našinci s nimi problém nemajú./ Žijeme tu spolu, v pokoji a mieri. Nevznikli žiadne problémy a nie je teda potrebné ich riešiť. Spomeniete v procese výučby multikulti aj B.? A teda, ako by ste sa, žiaci, cítili, ak by sa Vaša štvrť postupne menila na štvrť ľudí kultúry, ktorá žije inými hodnotami ako sú tie Vaše a Vy by ste sa stali terčom šikany? Či také niečo už nespomeniete? Má to byť ideologicky jednostranný zápas a vymývanie mozgov? Bude vo výučbe zahrnutý aj pojem islamistický extrémizmus, jeho formy, prejavy a rozmach? Či radšej nie, tam sú potrebné v rámci správnej výchovy klapky na oči a na uši? Nestačí jednoducho učiť deti k úcte, rešpektu, tolerancii /nie bezbrehej/ k človeku? Veľmi veľa sa deti môžu dozvedieť z čítania; o skutočných osudoch ľudí, z rôznych období histórie, z rôznych kútov sveta. Toto žiadne ideové rukoväte nenahradia. Ani výchovu v rodine. Naozaj zasa musíme ideologicky pôsobiť, aby sme odstraňovali potenciálny nárast extrémizmu? Naozaj? Radikálne, radikálnejšie, najradikálnejšie!a cim NAJRADIKALNEJSIE,
tak tym lepsie... Ideme ukazovat POVINNE Oswietim. Preco nie Buchenwald - aspon by ziaci videli kus Europy cestou... Na Slovensku mame miesta, ktore su KRVAVO zapisane v novodobych dejinach, na tie sa nePOUKAZUJE..zberne a pracovne tabory Sered, Kosice, Novaky, Vyhne...vypalene obce Telgart, Kaliste,... vrazdenie vo vapenke v Nemeckej, Kremnicke Punchtime, velmi dobre napisanePomenoval
"Ak už chcete s niečím bojovať, pomenujte príčiny, aby Váš hrdinský boj mohol vyústiť vo vytúžené víťazstvo." Zaujímavé. Použil som túto metódu. Pomenoval som príčiny svojho hladu, ale hladný som stále... a "Napísať článok o príčinách nárastu extrémizmu je síce namáhavejšie"? Každý tu má na to priestor, aj punchtime . . .Áno, je to zaujímavé.
A aké sú príčiny tvojho hladu? Odporúčam najesť sa, určite je to jednoduchšie ako odstraňovať príčiny extrémizmu, o tom ani ja nepochybujem. A vďaka za radu, keď budem chcieť napísať blog, napíšem ho.reálna náprava v nedohľadne
Jasné, že osvienčim a dejepis je len politické predstieranie aktivít. Najprvoplánovejšie a najhlúpejšie riešenia, ale kto by od smeru čakal viac. Potom aj snaha blogera naráža na to, že berie vládne riešenia za reálnu snahu niečo riešiť. V porovnaní s tým sú aj jeho návrhy lepšie, ale súhlasím s príspevkami vyššie, že ani to nie je to pravé orechové. S extrémizmom bojujeme extrémizmom. Za socíku nám vymieľali hlavy ostošesť a nepomohlo. Model, vymelieme mozgy mládeži a budúcnosť je v cajku, nefunguje. Zjednodušene, kým ľudia vidia, že politici kradnú v miliardách, štát funguje systémom organizovaného zločinu a milióny imigrantov ohrozujú deti a bezpečnosť domova, nepomôže ani tisíc hodín dejepisu a etiky.Tento pan bloger
pise casto, mozno az pricasto, ale nemam pocit, ze by jeho nazory mohli nejako pomoct zlepseniu urovne ZS a SS. Ucitelia su taki, aki su. Bud maju talent na ucenie, alebo nemaju. Na VS sa podla mna ma buduci ucitel naucit co najviac zo svojho odboru a pedagogicke majstrovstvo ziska lahko v praxi, ak ma talent. A ti ucitelia, co nemaju talent na ucenie, budu deti kazit cely zivot.Tu by mal zasiahnut riaditel skoly, a tych slabych (ucitelov) sa zbavit. A tie kydy o "rieseni problemov na hodinach" a "vychove k tvorivosti" uz nemozem ani pocuvat. Vsak je to samozrejmost. Nas matikar pan Sotak, vyborny a prisny ucitel, nam v siestej triede povedal, ze ak chces vediet matematiku, musis kazdy rok prepocitat 500 prikladov. Na jeho hodinach sme sedeli sme ticho ako mysi a matiku sa naucili. A nas genialny ucitel dejepisu, pan Hromy, nas plieskal po hlavach a nadaval nam, ked sme vystrajali .. "vy opice grecke", napriek tomu sme ho milovali, lebo mal sarm a vyborne ucil. Uz v 60-tych rokoch sa vykaslal na osnovy a namiesto triedneho boja nam nadiktoval komplet taliansku renesanciu, Michelangela, Tiziana, a dalsie osobnosti. Decko ma v skole discplinovat sediet, respektovat autoritu ucitela a nasavat poznatky. Je to pre jeho dobro. A rodicov tiez niekedy treba usadit, ked si dovoluju voci skole.Ten pán bloger
Je univerzitný profesor na pedagogickej fakulte, kde vychovávajú učiteľov. Ten pán bloger by mal písať menej blogov a vyleštiť si zrkadlo v ktorom sa už roky nevidí.Dávam za pravdu
Veľmi záleží od osobnosti učiteľa. Ako zaujímavo a v súvislostiach vie učivo podať. Zažil som aj vynikajúcich aj otrasných. Ja vidím problém v tom, že v našom "nesystéme" sa dá správne a zaujímavo učiť iba proti prúdu. Okrem toho deti sú preťažované domácimi úlohami. V Anglicku alebo v Austrálii si deti domov nenosia zo školy nič. Dieťa musí veľmi zaostávať, keď učiteľ požiada rodiča o zvýšenú pozornosť a "doučovanie" doma. Memorovať sa majú iba básne, aj tam som vždy hľadal dej a systém čo mi pomohol v pokračovaní pri prednese.A vybrané slová,
násobilka množstvo poučiek, slová v inom jazyku...... Čo chcete rozumieť pri vybraných slovách? Žiak v mladšom veku má schopnosť rýchlo sa naučiť množstvo veci spamäti a nemusí im ktovieako rozumieť. Je to ako naplniť počítač dátami. A toto obdobie treba zmysluplne využiť. Postupne má prevažovať porozumenie , využitie a práca s vedomosťami. 2.Stále sa stretávam s názormi, že v kvalite vyučovania je na prvom mieste kvalita učiteľa. Nesúhlasím. Škola je v prvom rade o žiakoch, a o ich kvalite, učitelia sú až na druhom mieste. Tiež chcem pripomenúť, že s núteným psom zajaca nechytíte. Čo sa týka zaradenia žiakov do tried, je to ako so záprahom koní - pomalší zdržiava rýchlejšieho, a napokon beží záprah tak rýchlo, ako najpomalší kôň. Je to ako s vínom a vodou. Aký máme cieľ- kaziť víno, alebo zlepšovať vodu ?Kvalita žiaka?
Ktorý žiak je podľa vás kvalitný? Ako ho chcete posúdiť? Učitelia asi za nič nemôžu? Fantastický alibizmus. Ako môže vychovať kvalitného žiaka nekvalitný učiteľ? Ja som mal učiteľa matematiky, ktorý sa tým šikovným žiakom venoval, a dával im oveľa ťažšie príklady ako ostatným v triede, aby sa nezleňošili. Keď môj syn išiel do triedy z rozšíreným vyučovaním matematiky, tak nepreberali náročnejšie úlohy ale jednoducho počítali viac štandardných príkladov. Takže som bol zlý, keď som sa ohradil, že sa mi to zdá iba ako doučovanie matematiky. Tých schopných vlastne úplne degradovali. Ale to bola neschopnosť učiteľky. Nakoniec som ho musel pred talentovkami na matematické gymnázium pripravovať sám. Uspel, skončil s vyznamenaním. A jeho základná škola si prisvojila, že akých úspešných žiakov vychovala. Súčasná reforma skončí tak ako predošlá - do stratena. Príprava vo veľkom štýle ale nakoniec "skutek utek". Bodaj by som sa mýlil, ale Plavčan je poplatný dobe. Čo také v minulosti dokázal. Máme vysoké školy a univerzity v každej dedine, ale ich úroveň nesiaha ani po členky bývalým priemyslovkám. Stačí čítať blogy s kvantom hrubých chýb. Alebo počúvať našich komentátorov a moderátorov, úroveň jazyka a vyjadrovania otrasná. Česť výnimkám, je ich ako šafránu.Školy za niečo stáli
vtedy, keď si žiakov vyberali. Ešte aj na učňovských školách sa robili prijímacie skúšky. Odkedy sa robí nábor do škôl, je to zlé. A aj v zahraničí je to tak, že štúdium na prestížnych školách, okrem toho, že sa zaň platí, podlieha aj prísnemu výberu žiakov a disciplíne počas štúdia. Pýtate sa, ako sa dá posúdiť, ktorý žiak je kvalitný a zároveň píšete, že váš učiteľ matematiky dával šikovným ťažšie príklady. Ako to on poznal? Individuálny prístup k slabším žiakom má druhú stranu mince, logicky sú ukrátení tí šikovní. Ale všetko sa dá. Sám som navštevoval dedinskú malotriedku . V triede boli tri ročníky.Učiteľka vyučovala, zároveň varila obed v priľahlom učiteľskom byte a jedna žiačka z triedy jej kočíkovala dieťa. Telesné a písomné tresty žiakov na dennom poriadku.A nik z rodičov sa nesťažoval. Aj keď bolo na čo.všade aj v Anglicku narastá extrémizmus
nielen u nás. aj v Nemecku. preto špekulovať o tom, že to má na svedomí forma vzdelávanie je hlúposť. rodič resp. vychovávateľ je ten, čo má vštepovať do sŕdc detí úctu a lásku ku každému životu. učiteľ má učiť a vzdelávať. ak spomínate vzdelávanie v Anglicku je treba napísať aj to, že je tam 12 ročná povinná školská dochádzka, že deti sa učia dlhšie, aj do 15. hodiny a že v triede sú aj traja učitelia. niektorým slovenským rodičom sa vzdelávanie v Anglicku nepáči. kto im vyhovie? "Povinná školská dochádzka vo Veľkej Británii je pokus o nevydarený vtip" https://ratajova.blog.sme.sk/c...extremizmus,
zacal v Europe naberat na sile,ked EU podporila Majdan na Ukrajine a podporila vladu a armadu,kde posobili (v pripade ukrajinskej armady este posobia)nenonacisticke strany.Nuž,
v časoch odmäku, dva-tri roky pred Pražskou jarou, končili niektoré povinné besedy s partizánmi "veselo", keď niektorí nevďační vrtáci v diskusii žiadali partizána, aký typ pušky, či samopalu používal a aký bol ich kaliber. Či bola možná zámena so strelivom slovenskej armády a pod. Chudák partizán, celý spotený, uvítal návrh pani profesorky, na ukončenie besedy. Ako poznám dnešných vyškolených ideológov na "osvienčinizmus", nie sú tak podkutí, aby zvládli neposlušné otázky študentov. Preto si neopatrní študenti môžu naštrbiť svoj kádrový profil.Je mi ľúto,
ale s obsahom článku nemôžem súhlasiť ani na 50%. "Treba učiť riešením problémov". Pripadá mi to, ako ďalší z desiatok nedomyslených návrhov na reformu školstva. Čím autor dokladá, že tento spôsob bude úspešný. Prečo si myslíte, že rozširovanie extrémizmu je dôsledkom zlej práce učiteľov alebo (a) zlého spôsobu vyučovania. Učitelia predsa extrémizmus po školách nešíria. Práve naopak.Otupujú ho. Samozrejme sú aj výnimky. Ale to je skôr preto, lebo za posledné roky sa do učiteľských služieb dostali, práve vďaka tomu, že sa začali míňať peniaze na nezmyselné reformy, namiesto na produkciu kvalitných učiteľov, takmer ba úplne najhorší absolventi zo stredných škôl. A umocnilo sa to podhodnotením práce učiteľov. Takže teraz v "súboji" učiteľ versus žiaci a rodičia, učiteľ prehráva. Učiteľ s morálnymi zásadami a snahou o náročnosť a spravodlivosť je na smiech. Pochopiteľne, keď všetci dokola vidia, ako sa dokola kradne, klame, korumpuje a nič sa nedeje a ešte aktéri získavajú prevahu, moc aj ekonomické výhody. Presne takýto pocit som mal na sklonku socializmu u nás. Nie div. Komunizmus tu vládnu stále, len si hovorí sociálny štát.hah
... 80% ludi zaraba menej ako je priemerna mzda ... vychod a juhovychod krajiny je vyludneny bo tam ludia nepreziju...strategicke podniky a priemysel je v cudich rukach... stovky tisic ludi odchadzaju robit druhotriednych robosov na zapad... dochodcovia zivoria.... zdravornictvo je na urovni rozvojovych krajin... politici a ich "majitelia" rozkradaju milardy... peniaze su viac ako clovek... kto sa ete cuduje ze skolstvo je v podobnom marazme? ... takzvany extremizmus je len prirodzena reakcia na tento hrozny stav spolocnosti pretoze ludia su povedane slusne velmi nahnevany...najstrasnejsie na tom je ze extremizmus nazyvaju extremizmom politici co zhumplovavi a rozkaradli tuto krajinu a polozili vlastnych obcanov na kolena... niesu nahodou tito politici extremisticki zlocinci? hahtreba riesit spolocenske problemy
ktorych sa chytaju ti extremisti, ale o ktorych sa velakrat nesmie nahlas diskutovat a hned im zoberiete vietor z plachiet. a hlasy v kadejakych volbach. takto hraju dookola na tu istu notu - aha, hovorime pravdu, a to sa vrchnosti nepaci, utlacaju nas, cenzuruju atd, .. stylizuju sa do roli obeti - co im nadhana popularitu medzi frustrovanymi obcanmi.Povrchne
Pohlad autora je prilis provrchny. 1. Predovsetkym necakajme, ze jednou navstevou sa vsetko zmeni a deti zo zakladnej skoly sa zrazu stanu plne vedomele osoby ktore ovladaju komplexnu historiu, moralne suvislosti a vobec vsetko. To nikto ani neocakava ... snad okrem autora toto blogu. Navsteva je len spustac procesu, zaciatok toho ze si deti uvedomia ze taketo veci nie su vymysel znudenych slnieckarov z Bratislavy, ale veci ktore sa naozaj diali ... a hrozi ze sa budu diat opat ... a ze sa budu diat aj im. 2.Uz aj ta fotka pred topankami sposobi, ze sa tato vec stane sucastou zivota deti, vec ktoru zazili a o ktorej budu dalej rozmyslat a uvazovat. Pravdepodobne nie vsetci, asi len niektori, ale uz sa to nebude dat popriet ani zatlkat.P. Mistrík
pre deti je podstatnejšie, že si v škole sformujú správne postoje, než že sa naučia faktom a osvoja si zručnosti. To to hlása neomarxizmus a vo svojom blogu v podstate aj Vy. Čo vlastne učíte budúcich učiteľov 5 rokov, ak potom im nejakí byrokrati nadiktujú, čo, ako, koho, kde a kedy majú vyučovať?...
Ako by autor nazval stat, ktory meni zakony a tym aj podmienky pre zivot prakticky kazdy den? Keby sa takto radikalne menili podmienky v prirode, tak sme uz davno vsetci hore bruchom, bez vynimky. Uz by si ludia konecne mohli uvedomit, ze jedinym a zamernym extremistom je stat a jeho posobnost a vlastne dnes uz je jedno ktory stat. A tie vylety do Osviencimu, do vyhladzovacieho tabora, k tomu sa da len tazko pozitivne vyjadrit. To moze vymysliet len psychopat. Od takych miest by mali byt deti drzane co najdalej. Ale uplne najlepsie by bolo vsetky tieto tabory zrovnat so zemou a posadit tam obilie, lebo pestovat v ludoch kult smrti, nema so zdravym rozumom nic spolocne. Je to chore ako uz pomaly cela spolocnost.môžu z toho mať zážitok
Napíšu na bránu Osvienčimu svoje meno a odsúdia ich na rok do väzenia. To ich naučí poriadku, antisemitov jedných!Príbeh ako z thrilleru - CIA na diaľku odhalila polohu Archy zmluvy
Marek Glodič bol ten najslušnejší človek akého som v živote stretol
Bohaté včelárske tradície Slovenska – od historických postupov po súčasné metódy odovzdávané z generácie na generáciu.
...alebo o Judei a Samárii, ako tomuto územiu niektorí hovoria, sa veľa rozpráva, ale oveľa menej naozaj vie.
Životný príbeh chalana, potomka slovenských prisťahovalcov do USA, ktorý napriek svojej chorobe šiel za svojím cieľom.
Spolu s "katastrálnym vírusom" skvelá kombinácia ako stráviť pracovný deň v nekonečnom cykle
Miesto Lúčnice je v spoločnosti silné, myslí si.
Nemáte pocit, že ľudia s prepojením na Dobytkára sa vrátili a rozdeľujú agrodotácie?
Sú späť. Trvalo to 80 rokov.
Zabojujú o ôsmy monumentálny triumf.