Vladimír Benčík
Ako CIA hľadala Archu zmluvy – Donald Trump odtajnil dokumenty
Príbeh ako z thrilleru - CIA na diaľku odhalila polohu Archy zmluvy
pozeram
autor blogu v podstate podporuje cim vacsiu buzeraciu vodicov, nie aby bol proti developovaniu, rozumej rozkradaniu Bratsiavy, ktore sposobilo prehustenie Bratislavy a nasledne problem s parkovanim, ale on sa ide odbavovat na obycajnych vodicov, no krasne, gratulujem ! :-(((, :-! mna doslova chyta zurivost ked vidim dalsi developersky projekt, ale peniaze v obalke nepustia kazdy miestny poslanec je kupitelny, nenajde sa jediny ktory by naozaj dal developovanie mimo zakon a tak dal konecne STOP tejto zlodejine HANBAcudzie nechceme svoje svoje si nedame
Spravny pristup, zakonzervovat a nechat rozpadnut. Nechapem ludi ako ty. Blog je o dodrziavani pravidiel, ktore su prijate a nikto nevyzaduje ich dodrziavanie. Nie o Tvojej obmedzenosti.co to taras?
"developovanie" je zodpovedne za nedostatok parkovacích miest...vedel by si to aj nejak rozviest tuto myslienku do hlbky? kazda dnesna novostavba ma pomerne slusne mnozstvo parkovacích miest (neporovnatelne vyssie ako v minulosti).... co sa tyka novych developerských projektov - je pomerne tazke legalne zabranit majitelovi pozemku, aby na nom staval, ak to je v súlade s UP...ak by uradnik pod vymyslenymi zamienkami branil stavbe - tak je to na prokuratora a zneuzitie pravomoci - tebe by sa asi tiez nepacilo, keby ta uradnik v svojvoli a rozpore so zakonom sikanoval..ale ako kovany demokrat (a dusou bolsevik) ti nevadi pokial posikanuje iných...mne sa tiez nepaci zahustovanie...treba rychlo vymedzit zony - porobit uzemne plany, stavebne uzavery...ked raz naucis uradnikov sikanovat - stokrat sa ti to vrati...toto je developerska demagogia
"kazda dnesna novostavba ma pomerne slusne mnozstvo parkovacích miest" ano je pravda ze formalne musi mat novostavba parkovacie miesta, ale realita je taka ze castokrat su fiktivne, alebo su platene (a novi majtelia bytov uz na ne nemaju peniaze) ale HLAVNE v reali zvysia pocet aut zaparkovanych vonku minimalne trikrat viac ako sa vybuduje pocet parkovacich miest (niektore byty maju viac aut, potom navstevy pripadne zakaznici atd atd atd) proste zahustovanie je cire zlo !!!! je to doslova okradanie obcanov bratislavym, budovanie na ich ukor !!! A blbci to este schvaluju !!! preto nahlas volam: Developeri practe sa z Bratislavy a nikdy viac sa tu uz neukazujte!!! Hanba Vam ------- svojvola uradnikov? ako je mozne !!!! ako je mozne??? ze povodne mestsky pozemok je zrazu sukromny a zrazu sa na nom ide stavat lebo ved pravo podnikatela voci svojmu majetku??? ????? je to cisty hnus a nikdo ma nepresvedci ze nezauradovala obalka vhodne pouzita ako presvedcovaci argument Chces priklad ? Lodenica v BA, Podhradie , PKO, SadJanka Krala, nabrezie vedla PKO, Tri veze, Lunapark atd atd atd Najnovsie na Svatoplukovej hned dve dalsie budovy napriek odporu obcanov alebo vyskova budova pri Ymke, zdevastovane vinohrady s tisicrocnou tradicou na Ahoji, zdevastovany parcik oproti Strkovcu (roh Bajkalska Ruzinovska) Alebo garaze na Kocelovej (ktore "ziskal" developer od sukromnych majtelov za menej ako desatinu ceny - zisti si ze preco a akymi "metodami" to dosiahol) (a pochopis preco su ostatne garaze uplne nepredajne, nikdy nechce dopadnut ako ti ktori uz dopadli zle) Slubovany bulvar pozdlz elektrickovej trasy v Petrzalke (zastavat kanal, oblubene miesto petrzalcanov na prechadzky) Likvidacia VUZ (aj tam sa prave developuje, lebo peniaze mesmrdia a pritom to bol ustav ktory mal svetove meno a patril na spicku) Alebo okolie SAV na Patronke (Westend a tie dalsie budovy) a kazdy den clovek vidi nove a nove svinstva od zlodejskych developeroch su to nepriatelia verejnosti cislo 1 normalne sa mi az tmi pred ocami od zurivosti vsetko to bolo mestske a zrazu sokovany obcan zisti ze "nieco sa zmenilo" lebo obalka zauradovala ako mala a vsetko zrazu islo .... je to obycajna cvarga !!!! Zakazat ich zakonom !!! posadit do basy az budu cierni !!!! divis sa mi ? Naozaj sa mi divis ???? Dennodenne mam penu u huby ked to vidim ....!!!!Miešaš
hrušky s jablkami. Blog nebol o buzerácii vodičov, bol o dodržiavaní pravidiel, ktoré sú nastolené. Parkovanie na chodníkoch, na zeleni, v zákaze a pod. A tu má pravdu bloger. Pokiaľ majiteľ vozidla nerešpektuje pravidlá, má byť potrestaný. To sa však nedeje. Skús na západ od nás zaparkovať na trávniku, skús zaparkovať čo len jedným kolesom na chodníku, pokiaľ to nie je povolené. Už okoloidúci ťa upozornia, že to sa nepatrí. Bol som na návšteve vo Švajčiarsku, bytovka mala vlastné parkovisko, mal som hosťovskú kartu. Cúvam na parkovacie miesto a vidím, že pani z okna kýva rukami. Tak jej hovorím, že mám rezidenčnú kartu. Jej odpoveď: „To je OK, ale neparkuje sa výfukom k oknám“. To čo opisuje bloger, je fakt a fakt je aj to, že zodpovedné orgány to majú na háku. Cca 2 roky dozadu sa „riešil“ problém v Nitre. Pred vjazdom na hradný kopec je tabuľa „zákaz vjazdu vozidiel“ s výnimkou pre dopravnú obsluhu. Hradný kopec je kompletne obsadený autami všetkých možných ŠPZ a polícia, aj mestská, tieto priestupky toleruje – vraj po dohode mesta, cirkvi a polície. Proste nonsens. Čo sa týka developerov, máš čiastočne pravdu. Ale to nie je ich chyba. Oni len zneužívajú volených poslancov a úradníkov na mestských úradoch, ktorý sú ochotní za úplatu odsúhlasiť aj zmenu ÚP, ako spomínaš napr. vežiak na Šancovej. Ale deje sa to žiaľ bežne aj mimo Bratislavy. Čo sa týka parkovania, pokiaľ sa nebudujú parkovacie domy /na západe už v 70-tych rokoch/, tak sa to nikdy nezlepší. Intravilán sa nedá nafúknuť a ročne pribúdajú v mestách desiatky tisíc automobilov, ktoré sa snažia majitelia napchať, kde sa dá. V Ázii sú už mestá, ktoré nezaevidujú auto, pokiaľ sa nepreukážeš vlastným miestom na parkovanie. Podľa teba je buzerácia, že vjazd do centier európskych veľkomiest sa postupne spoplatňuje. Motív spoplatnenia nie je však o peniazoch, ale o zdravšom ovzduší a ochrane obyvateľov a turistov pred splodinami. Proste chcú postupne autá vytlačiť mimo a tak to aj bude. Na to si budeme musieť zvyknúť. Naši politici ani dnes nechápu to, čo v roku 1979 napísal pre Katapult v texte pesničky „Až“ textár Láďa Vostárek.to, že developeri zahusťujú Bratislavu
má jeden hlavný dôvod: množstvo firiem, úradov a inštitúcií, ktoré sú centralizované v Bratislave (aj keď poznáme viacero príkladov v zahraničí, kde hlavné mesto ani zďaleka nie je najväčším mestom v krajine). Okrem toho, ak ti vadia autá vygenerované zahusťovaním, neviem si predstaviť, čo budeš hovoriť na autá, ktoré vygeneruje urban sprawl. Ak na jeden zahustený byt v Bratislave stačí 1-2 autá, na nezahustený byt alebo dom v Miloslavove potrebuješ aspoň dve autá - na každého dospelého jedno.zaujimavy argument
čo budeš hovoriť na autá, ktoré vygeneruje urban sprawl. Ak na jeden zahustený byt v Bratislave stačí 1-2 autá, na nezahustený byt alebo dom v Miloslavove potrebuješ aspoň dve autá - na každého dospelého jedno. toto je sice pravda ale presne preto by mali byt pri kazdej vlakovej a autobusovej stanici velke parkoviska pripadne parkovacie domy rovnako aj na vypadovkach ci vstupoch do Bratislavy ci dalsich vacsich miest na Slovensku Ale to by niekto musel aj rozmyslat pripadne vobec mat moznost nieco take spravit. Ano som si vedomy ze kto zije na dedine kde zrusili aj posledny pravidelny autobus do okresneho mesta tak mu neostava nic ine ako mat vlastne auto a dochadzat s nim aj toto je vec developerov rozkradnu vsetky pozemkiy na dalsie a dalsie byt a zahustovanie ale potom neostane miesto na parkovacie domy a inu potrebnu infrastrukturu Developer je naozaj verejny nepriatel cislo jeden. mal by byt zakon proti nim !!! zakonom ich zakazat tak ako to spravili v Cechach a maju pokoj od ich nenechavych zlodejskych paprcí !!!K+ ! pre Myskin.BA
V mnohom má Myskin.BA pravdu. Doterajšie vedenia mesta (cca 25 rokov) úplne ignorovali základy princípov urbanizmu. Do území mesta, ktoré boli projektované a vystavené (aj svojou infraštruktúrou) na určité zaťaženie, umožnili také DODATOČNÉ zahustenie, že dnes už nie je možné ani dopravnú infraštruktúru do potrebnej miery, na to zahustenie, rozšíriť ! Teraz ako riešenie ponúkajú "nosný dopravný systém" na báze električiek (to je riešenie na úrovni ulambátaru), ktoré z hľadiska dlhodobejšej perspektívy rozvoja aglomerácie Bratislavy, kde počet ľudí bude iba pribúdať, nemá žiadnu perspektívu. A ako ďalšie "úžasné" riešenie je ďalšie spoplatnenie života v meste, spoplatnením parkovania ! Pritom žiadny väčší počet parkovacích miest v meste, kde je nedostatok miest cez 10 000+, NEBUDE ! Ľudia-obyvatelia Bratislavy by si mali v najbližších komunálnych voľbách dobre zvážiť, akých poslancov si zvolia. Tých čo im opäť zvýšia dane (ivovšetkozrovnal zatiaľ presadil "len" 50% zvýšenie) a zavedú spoplatnené parkovanie v celom meste, pritom za to nepocítia žiadne zlepšenie! Ak máte zvyšné financie, dajte to radšej na charitu, azylové domy a pod. a nie komunálnym opičiakom.Nazor
No o tych parkovacich kartach je to pokial viem zatial strasiak, mozno naschval aby boli ludia viac motivovani si kupit k byvaniu aj parkovanie. Lebo zacalovat aj 500 eur rocne zato ze nemas istotu zaparkovania je naozaj trocha moc. Ja som kupil byt v lokalite kde sa bura stary hnus a nahradi ho nieco pekne. Ale aj proti tomu sa niektori ludia ozyvaju, lebo su zas ludia co chcu aby tieto stariny stali, aj ked priblizit sa k nim je na vlastne riziko, lebo to za chvilu spadne aj same.Nestaci nadavat len na developerov,
treba sa pozriet na tych, ktori volia vladu, ktora toto vsetko dovoli. Ved preco by developeri nestavali, ak s tym vlada suhlasi? A ze sa stale viac stavia? Nuz ked sa do ej opluvanej bratislavy stale hrnu davy z eleho slovenska a kupuju byty a kancelarie, preco by nestavali?RE: kyslycitron
Vláda SR s tým nemá takmer nič ! Regulovanie rozvoja mesta/obce je v plnej kompetencii vedenia Bratislavy - primátora a mestských poslancov. Tí majú na to kľúčové nástroje, aby rozvoj regulovali a usmerňovali - Územný plán mesta BA, či územné plány zón, ktoré to spodrobnia. To by ale museli chcieť robiť a nie vykonávať záškodnícku činnosť. Prečo sa celé roky nedarí spracovať nový Územný plán BA ? Lebo súčasný vyhovuje developerom a akékoľvek snahy ich zámery usmerniť, sú nakoniec súdom zrušené a tí potom budujú predimenzované, architektonicky nechutné, sklené škatule ... Chváliť developerov je ťažko, lebo by som musel véééľmi dlho rozmýšľať, kým by som si spomenul na nejaký developerských projekt, ktorý reálne obohatil mesto, rozvíjal verejný priestor, bol architektonicky prínosom, ... Proti tomu by som vedel vymenovávať jednu developerskú katastrofu za druhou ! Čo sa týka Vlády SR, tu ide o ochotu PODPORIŤ Bratislavu ako hlavné mesto SR - napríklad zmenou systému prerozdeľovania financií-dotácií pre rozvoj Bratislavy. Možno si viacerí spomenú na silné reči ivovšetkozrovnala po jeho zvolení za primátora BA, ako vyrazí rokovať s premiérom Ficom o zmene financovania Bratislavy. Výsledok je však "0" ! (teda okrem dotácie na opravu ciest, aj to LEN v rámci predsedníctva SR EU) Davy sa sem hrnú (a ešte dlhšiu dobu budú hrnúť) keďže regionálne rozdiely v rámci SR sa len prehlbujú, sociálny marazmus sa zväčšuje a ľudia sú NÚTENÍ (aj v čase ekonomického rozvoja) ísť za prácou do Bratislavy a okolia (ak nejdú ešte ďalej na západ).V poslednom case su novostavby
zvacsa apartmany. Po slovensky to znamena byvanie, ktore nemusi splnat standardy bytu, nemusi mat dost slnka a HLAVNE nemusi mat parkovacie miesto. A co povies na vybudovanie 145 garsoniek s 90 parkovacimi miestami a to este iba prenajatymi od blizkej firmy. To sa potom parkuje na miestach urcenych povodnym obyvatelom. Developeri to tu ***** ako sa len dalo. Ziadna novostavba nema 1,5 parkovacieho miesta na byt + 20% parkovacich miest pre navstevy.Obycajni vodici,
chudaci, musia chodit autom az pred krcmu alebo fitko alebo urad...a kazdy musi mat zo dve auta a ked nemoze zaparkovat na nejakom parkovisku, lebo vsetky su prepchate ako som uviedol vyssie, tak v pohode zaparkuju na travniku, na chodniku, na krizovatke!, pod znackou zakazu a div sa svete, ziaden policajt naokolo! Keby polisi len davali cedule pod stierace, zarobili by si na seba...ale to by sa vlada musela inak starat a pustit zopar vlastnych pierok aj na robenie poriadku...Autor to vystihol
MyskinBA - pozri sa na sídliská ako Štrkovec, Ostredky, Pošeň - KDE tam chceš vybudovať parkovacie miesta? A podobne je to na ostatných sídliskách, takže nenahovárajme si, že len developerské projekty môžu z úbytok miest (aj oni samozrejme). Ale situáciu treba riešiť "včera"! Každý si musí uvedomiť, že kúpou auta mu nevzniká nárok na parkovacie miesto. Každý kto nemá v meste trvalý pobyt si musí uvedomiť, že bude znevýhodnený, resp jeho možnosti budú obmedzené (v ktoromkoľvek meste aby si CP nemysleli, že je to boj proti nim). Proste aut je veľa a mestá nato nie sú stavané. Sateliťáci si musia uvedomiť, že je nielen pekné bývať v nejakom ...svetoslavove, v kľude, ale že nevýhodou je, že v meste už nezaparkuje bez platenia. Tí čo sem chodia za prácou na týždňovky si uvedomia, že auto budú musieť nechať pred mestom, lebo zaberať miesto tu bude drahé. A len tak sa vytvorí tlak na posilňovanie spojov, nové spojenia, nové P+R pred mestom. Vo Videni to funguje. V Prahe tiež.nuz napriklad
nuz napriklad krizovatka Bajkalska, Ruzinovska smerom k zimnemu stadionu a nemocnici este nedavno tam bol pekny park a teraz je tam nova budova, ktora zasa len zatazi potrebou parkovacich miest okolie Ak uz naozaj bolo potrebne znicit ten park a zelen tak sa tam nemohlo vybudovat parkovaci dom? ale moja myslienka bola aby sa parkovacie miesta budovali NA OKRAJI MESTA aby cezpolni mohli prist a do mesta by uz isli MHD, ktore by ale muselo naozaj fungovat Dalej aby sa parkovacie miesta budovali pri zeleznicnych a autobusovych staniciach takze napriklad obyvatel Modry alebo Pezinka pride autom na stanicu a odtial vlakom alebo autobusom do BA ale ked vidim to zlodejske developerske rozkradanie Bratislavy a likvidacia verejneho priestoru zo strany miestnych poslancov, tak mi kypi zlc a vidim na oranzovo Ked uz nebude co rozkradnut tak potom sa spamataju ????? cvarga jedna nenazrana developerska haved ! ! ! sa cudujem ze tu niekto dokaze s kludnym svedomim obhajovat korupciu a rozkradanie a podplacanie a dalsie nesvary !!!!Kultura
Slovac! Je na case parkovat v obyvacke a znej priamo v urade alebo hospode. My sme narod velmi bliski k ciganom v kazdej cinnosti. A hlavne vladne organy, zoberte na to jed.Nazor
Doprava je zivnou tepnou tohto mesta, a bojom s nou iba zakazmi si budu ludia aj mesto akurat pilit pod sebou vlastny konar. Ja som zazil dost bezohladnych obyvatelov, kedy 1,2 m chodniku bolo malo. Predpisy sice hovoria 1,4 m, ale to bolo miesto kde optimalne dobro vznikne tak, ze tam das 1,2 m. No nevydalo, niekto si zrejme vymyslel pribeh ako sliapol do psieho bobku lebo musel na travnik, a policajti davali tolko papuc, kolko mali. Uz ked nas tak stvu vodici, viac by nas mohlo stvat, ze ludia chodia vencit psov do parkov, cim sa stavaju pre bezneho cloveka co nema psa fakticky nevyuzivatelnymi. Je to podla mna odost horsi problem ako to parkovanie. Ja som za riesenie parkovania, ale nie iba zakazmi, to nevedie k nicomu dobremu.Veru tak
Bez masivnej vystavby parkovacich domov sa nic nezlepsiSi naivný
Kde parkovacie domy? Namiesto čoho? Zelene? Kde na Dlhých dieloch, Dúbravke, Ružinove??? Na konci sídliska? Tam ľudia chodiť nebudú. Treba zakázať parkovať všde tak kde to nie je povolené a tvrdo zaviesť rezidentské parkovanie. A pravidelné vymáhanie pokút. Ja som vo Viedni použil omylom staré parkovacie lístky a behom hodiny som už mal pozdrav za 36€. Koho zaujímalo, že som sa pomýli?Koho zaujímalo, ža mi tam býva rodina? Koho tam zaujímalo, že nemám kde parkovať?Matematika nepustí
Matematika nepustí. Keď je 20 aút a iba 10 parkovacích miest, bude jasné, že 10 aút má smolu a nebude mať kde zaparkovať. Ibaže tento článok sa snaží navodiť dojem, že problém je vo vodičoch a nie v dlhodobom systematickom zanedbávaní a neriešení problému parkovania zo strany mestkých častí, či developerských stavieb, ktoré riešia problém len v medziach, aké im ukladá zákon či mestké časti, ktoré nereflektujú alebo nechcú riešiť požiadavky dnešnej doby.Takto to bohužiaľ je 😞
. Takže politici v Bratislave neprijímajú rozhodnutia v prospech mesta a jeho občanov, ale v záujme toho, aby boli znovu zvolení.Obyvatelia Petržalky
obchádzajú autá parkujúce na chodníkoch po ceste - riskujúc, že ich prechádzajúce auto zrazí! Nikto s tým nič nerobí. To by museli opapučovať alebo odtiahnuť minimálne 30 vozidiel na takej maličkej ulici, ako je povedzme Jungmannova. Paradox - po chodníku sa nedá dostať k priechodu so svetlami, lebo ho zapratali autá, ktorých majitelia však chodcom milostivo nechali priechod cez voľné parkovacie miesta na parkovisku. Čoby sa tam trápili s otáčaním sa a cúvaním, keď z chodníka oveľa ľahšie "zbehnú" na cestu...? Vždy si spomeniem na Mládkovu pesničku: "...já jemu korunou auto obešel!" Mne v tom bráni mravný zákon vo mne, ale možno to raz niekomu predsa napadne.Príbeh ako z thrilleru - CIA na diaľku odhalila polohu Archy zmluvy
Marek Glodič bol ten najslušnejší človek akého som v živote stretol
Bohaté včelárske tradície Slovenska – od historických postupov po súčasné metódy odovzdávané z generácie na generáciu.
...alebo o Judei a Samárii, ako tomuto územiu niektorí hovoria, sa veľa rozpráva, ale oveľa menej naozaj vie.
Životný príbeh chalana, potomka slovenských prisťahovalcov do USA, ktorý napriek svojej chorobe šiel za svojím cieľom.
Spolu s "katastrálnym vírusom" skvelá kombinácia ako stráviť pracovný deň v nekonečnom cykle
Číne zdvihol Trump clá na 125 percent.
Koalícia navrhla odškodnenie, ktoré bude štát stáť viac ako päť miliónov eur.
Peking musí byť opatrný, tvrdí expert.
Bödör prišiel na ÚV, aby si na to zvykol on aj my.