Nie sú to ani dva týždne, čo mestské zastupiteľstvo na návrh primátora schválilo nové, pre množstvo Bratislavčanov kontroverzné, vedenia mestských firiem a mestských organizácií, objavil sa návrh na zvýšenie mestských daní a na primátora sa valí ďalšia vlna kritiky za rozbehnutie rekonštrukcie dopravnej infraštruktúry.
Patrím medzi tých, ktorí pozorne sledujú kroky primátora Nesrovnala a nekritizujem ho len pretože je to "IN", ale snažím sa vždy o konštruktívnu kritiku. Posledné dni mám však pocit, že kritika smerom k primátorovi zo strany niektorých komunálnych politikov a aktivistov je len ukájanie svojho neuspokojeného ega. Nie je to tak dávno, ako množstvo poslancov kričalo, aby mestské podniky nič nerobili do výmeny v predstavenstvách a len svietili a kúrili. Čuduj sa svete zrazu je to naopak.
"Najväčší" bojovník za transparentnosť Janko Budaj zrazu kritizuje primátora, že prečo Dopravnému podniku zakázal investičné a rekonštrukčné akcie a prečo primátor rozbehol rekonštrukciu električkovej trate na Vajanského až teraz.

Vážení kolegovia, kamaráti, kritici, hejteri, pamätáte si, ako ste sa sťažovali, že sa cesty, električková trať rekonštruujú pred voľbami? Všetci ste kričali, že je to len marketing zo strany primátora. Teraz keď primátor začal plošne rekonštruovať cesty a električkové trate už od začiatku volebného obdobia, je to zlé, lebo je Bratislava rozkopaná.
Áno, aj mne nevyhovuje, že trčím v zápchach, nestíham a bol by som radšej keby sa rekonštruovalo cez leto. Hold nevydalo a robí sa to teraz. Lepšie teraz, akoby to robil Nesrovnal týždeň pred voľbami. Mňa osobne potešilo, že u nás v Ovsišti sa po asi 10 rokoch namaľovali na hlavných ťahoch nové čiary a priechody pre chodcov.
Hold, niekto bude kritizovať stále, len preto aby kritizoval a nehľadal riešenia.