Keď prechádzate autom cez Senec, tak sa vám ľahko môže stať nielen to, že jeden krát do Senca vojdete a jeden krát z neho odídete, ale aj to, že dvakrát vojdete a dvakrát odídete, prípadne, že vojdete a hneď odídete pričom v ňom zostanete a môžete po Senci jazdiť tak ako keby ste neboli v obci. Možné sú aj iné teoretický neexistujúce ale v praxi ráalne kombinácie.
Pre názornosť jeden príklad za všetky:

Obr. 1. Keď do Senca prichádzate od Bratislavy po ceste 61/I tak máte tabulu začiatok Senca. Obrázok zachytáva odbočenie na cestu 503/II, ktorá je ďalej totožná s cestou 62/I.

Obr. 2. Kúsok za obr.1 je takáto situácia, ktorá informuje o radení sa v jazdných pruhoch pričom ešte pred odbočkou je tabula koniec obce Senec

Obr. 3. Križovatka. Cesty 61/I s cestou 503/II, resp. 62/I. V diaľke vidíte koniec obce.

Obr. 4. Naozaj ide o koniec obce Senec už druhý v poradí na úseku menšom ako 100 metrov.
Vráťme sa k obr.2. Keď prejdete okolo prvej značky koniec obce, tak už nie ste v obci a keď odbočíte vľavo, a ďalej pôjdete cez kruhový objazd do centra mesta tak môžete, respektíve musíte jazdiť po celom Senci tak ako mimo obce.
Kto za takýchto chaos môže?
Každú cestu vlastní iná organizácia, Každú značku zrejme tiež vlastní iná organizácia, navyše každá značka musí mať svoj pasport. Som si istý, že každá značka ho aj má a je tam aj podpísaný úradník s kompetentného úradu. Lenže o každej ceste rozhoduje iný úrad. Jedna cesta patri krajskému úradu a druhá obvodnému úradu a tak vznikol tento chaos.
Záver:
Jedine riešenie, ktoré považujem za rozumne, je transformovať krajské, obvodné a miestne cestné správne organy, do inej štruktúry. Existujúcu štruktúru zrušiť a rozdeliť cesty, miestne a účelové komunikácie podľa lokalít. Čo lokalita to jeden jediný zodpovedný úrad, aby sa takéto a ešte horšie veci dennodenne nestávali.
Nájde sa na MDPT a v NRSR vôľa k tomuto kroku?