
Vážený pán Drahovský,
ďakujeme za Váš podnet k internetovému dobíjaniu predplatenej karty PRIMA prostredníctvom portálu spoločnosti Orange Slovensko. V tejto súvislosti si dovoľujeme podotknúť, že v tomto prípade sa nejedná o bezpečnostný problém, ale skôr o otázku užívateľského komfortu. Po bezpečnostnej stránke spĺňa služba všetky požadované parametre. V súčasnosti však pracujeme na príprave redizajnu služby obnova kreditu prostredníctvom internetovej stránky www.orange.sk, ktorú začneme implementovať postupne už v priebehu niekoľkých týždňov. Za porozumenie ďakujeme.
Príjemný deň.
Ivica Hricová
Media Relations Coordinator
K uvedenému si dovolím napísať dve poznámky.
1, Termín "bezpečnostný problém" predstavuje takú situáciu, ktorá v štatisticky významnej miere predstavuje nezanedbateľné riziko straty citlivých informácii, financií a podobne. Pritom na bezpečnostné riziko je potrebné pozerať sa zvlášť zo strany poskytovateľa služby a zvlášť zo strany odberateľa služby.
Musím uviesť, že zo strany poskytovateľa služby nešlo o bezpečnostné riziko a teba nejde o bezpečnostný problém, nakoľko nedochádza k vzniku finančnej straty, úniku informácii a podobne.
Lenže z pohľadu odberateľa služby bola situácia iná. Pri operáciách dobíjania kreditu, z titulu ľahkého prehliadnutia nesprávnosti jedného z parametrov operácie, vznikala v štatisticky významnej miere finančná strata na strane odberateľa služby a teda išlo o bezpečnostný problém.
2, Som rad, že ORANGE pozitívne zareagoval a má záujem na zvyšovaní kvality svojich služieb. Keď bude nový dizajn dobíjania kreditu pripravený a bude zrealizovaný k spokojnosti zákazníkov, rád o ňom budem informovať.