Úsmev nie je v službách nevyhnutný, ale poteší

Často sa píše, rozpráva o tom, že v našich službách chýba pracovníkom úsmev na tvári – pri rozličných požiadavkách, otázkach, proste pri bežnom fungovaní. Pozrel by som sa na to z inej strany. Úsmev evokuje potešenie, radosť, uľahčuje komunikáciu – to je iste pravda. Ale neúprimné úsmevy na tvárach tiež nie sú výhra. Nie každý zákazník,či turista hľadá úsmev na tvárach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Preňho je dôležité, aby dostal informáciu, ktorú zháňal. Bol obslúžený na základe svojej požiadavky. Nahradil som taženie za úsmev na tvári na ochotou komunikovať a dohodnúť sa/vyjsť v ústrety so slušným výrazom na tvári. Možno to bude aj pre mnohých ľahšie realizovať počas svojej práce v službách, ako mať na tvári neustále úsmev, ktorý pôsobí niekedy a u niekoho neprirodzene.

Samozrejme mnohí pracujúci v službách vedia mať úsmev na tvári stále, a nie je to hrané. Pre tých, ktorým to nie je blízke, bude iste postačovať ochota komunikovať a dohodnúť sa. Pre väčšinu zákazníkov/turistov je to v zásade to isté, neprišiel hľadať úsmev na tvári, ale navštíviť hrad, splaviť sa na plti,ostrihať sa, kúpiť cestovný lístok....

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zákazník/turista, ktorý nehľadá úsmev na tvári, ale ochotu komunikovať a dohodnúť sa - Jozef

Michaela Droppová

Michaela Droppová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už sme dvaja Miška a Jozef Slovíkovci Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu