reklama

Ako sme točili našu prvú reklamu

Spolu s mojim kamarátom Braňom Dudášom sme sa rozhodli, že sa spoločne pustíme do súťaže Cannes Lions. Presnejšie túto súťaž vyhlásil Youtube. Mladí reklamní tvorcovia mali 48 hodín na to, aby vytvorili reklamu. Avšak až do piatkového večera - 15. mája, nikto netušil aké bude zadanie. Všetci, čo mali záujem dostať sa na jeden z najprestížnejších reklamných festivalov sveta Cannes Lions, museli rýchlo zmobilizovať svoje sily.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Časomiera nám presne určovala koľko času nám ešte zostáva. V briefe - zadaní sme mali niekoľko záchytných bodov. Vytvoriť maximálne 60 sekundový spot, ktorého súčasťou môžu byť len nami vytvorené videá, hudba, či fotky. Cieľom je odkomunikovať konferenciu OSN v Kodani zameranú na zmeny podnebia. Pri komunikácii to však nekončí. Tiež máme motivovať širokú verejnosť, aby navštívila stránky neziskovej organizácie Oxfam a pridali sa tak k hnutiu proti klimatickým zmenám.

Obaja máme radi výzvy, povedali sme si prečo to neskúsiť. Od našej účasti na Inšpirátorovi sme s Braňom vedeli, že do toho pôjdeme. Mali sme dosť času na to, aby sme tipovali koho si na nás Youtube pripraví. Téma globálneho oteplovania bola určite v našej top 5. Preto nebolo ťažké sadnúť si v sobotu poobede a vychrliť pár skvelých myšlienok. Zvážili sme si naše technické možnosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nakoniec to vyhral jednoduchý a pritom vtipný nápad na sneh bez snehu. Vyzdobili sme dlážku umelým snehom. Dohodli sa so Zuzkou, ktorá nám odvážne zapózovala. Jej úloha bola jednoduchá. V zimnej veste fúknuť umelý sneh do kamery. Keď však kamera postupila nižšie zisťujeme, že Zuzka má na sebe plavky. Jediná spomienka na sneh je kokos, ak sa nerozhodneme zmeniť náš prístup ku klimatickým zmenám.

Dosť bolo mojich opisov. Tu si to môžete celé pozrieť na vlastné oči. Ešte pripomeniem, že súťaž vyhráva to video, ktoré bude najviac sledované, hodnotené a komentované. Dúfam, že nám budete chcieť pomocť a zahlasujete za náš nápad.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Niekoľko faktov na záver:

  • pracovali sme 7 hodín, z toho 2 hodiny kreatívnych riešení, hodina a pol natáčania a zvyšok času sme strávili upratovaním a upravovaním videa (toto bolo pre nás začiatočníkov asi najťažšie)

  • za obeť nám padli 2 vankúše, 3 balíčky vaty a jedno balenie strúhaného kokosu

  • priestor nám poskytla moja obývačka a osvetlenie všetky prenosné lampy z môjho bytu

  • zistili sme, že logo Oxfam nie je až také user-friendly (to isté sa dá povedať aj o iMovie a vkladaní obrázkov)

Petra Dzurovcinova

Petra Dzurovcinova

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

môj život v skratke:Vytrvalý hľadač otázok a odpovedí, svetobežník a nevinné kuriatko pre tých najbližšich. Prešla som si viacerými firmami, krajinami, spoločnosťami, z každej som si odniesla to najlepšie a ich posolstvo šírim do sveta. Svoje pozorovateľské schopnosti sem tam zneužijem vo svoj prospech, vždy s tými najlepšími úmyslami. Vo svojom živote chcem rásť, vidieť,cíťiť, spoznať a byť šťastná. Zoznam autorových rubrík:  KolumbiaAIESECRecenzieCestovateľské denníkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu