Kampaň Právo na život

Písmo: A- | A+
Diskusia  (85)

K reklamnej kampani Právo na život:


Matka, ktorá ublíži alebo nebodaj zabije svoje napríklad päťročné dieťa je vrah a spoločnosť to tak vníma. Matka, ktorá zabije svoje napríklad päťtýždňové dieťa je na tom tak isto – je vrah. Aký je v tom rozdiel? V jednom prípade je dieťa viditeľné, chodí do škôlky, hrá sa, smeje sa a v druhom prípade je v lone matky, pod srdcom...ale je to ČLOVEK a zabitie človeka je VRAŽDA. To, že sa mnohí oháňajú tvrdením, že je to rozhodnutie samotnej matky, čo bude s ČLOVEKOM nie je vôbec opodstatnené. Slová, ako „takáto citlivá záležitosť by sa nemala pretriasať na verejnosti“ sú úplne smiešne...a kde by sa malo o tom hovoriť ak nie na verejnosti.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som za ŽIVOT a ZA PRÁVO NAŇ - PRE KAŽDÉHO!

Roman Effenberger

Roman Effenberger

Bloger 
  • Počet článkov:  107
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Zoznam autorových rubrík:  zamysleniamyšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu