Film je evidentne symbolický, aj predhovor k filmu to pripomína. Ide o ustavičný boj medzi dobrom a zlom, a prežívaní často krát aj na hrane medzi životom a smrťou, čo síce v reálnom živote nemusí byť až také vážne, tiež čo sa týka skutočného života v metre, ale záleží na tom, z akého uhlu pohľadu sa na to pozriete; ako na tom ste; či žijete na veľkej nohe, alebo dobre rozmýšľate, čo si môžete dovoliť, alebo ste jednoducho bezdomovec.
Ja som sa s pocitmi revízorov bez domova dokázal úplne stotožniť, podobné som zažíval len nedávno, keď som bol vyše roka nezamestnaný, aj keď mám vysokú školu. Vo filme sa dozvedáme, že "Bulčú" asi tiež má nejakú školu, lebo predtým než sa dostal na ulicu pracoval na nejakej dobrej pozícii v nejakej, asi stavebnej firme.
Aj keď som počul rôzne názory na film pred tým aj potom čo som ho videl, odporúčam. Nič by som na ňom nemenil, strihy aj kamera je dobrá, aj zábery sú dobré. Niekto, kto študoval fotografiu, to musí vedieť /tak ako aj rejžo NIMRÓD ANTAL/.
Film navyše istým spôsobom pripomína celkom podarenú komicsovú počítačovú hru MAX PAINE. Niečo pre milovníkov priestorov, ktoré majú vlastnú atmosféru.
No a na záver treba dodať, že nechýba ani láska, "s ktorou" nakoniec Bulčú vychádza po metro-TECHNOpárty na svetlo sveta z podzemia...(netreba pokračovať.)