
Technika športového Colta vychádza z aj u nás známeho modelu Colt CZT. Radový štvorvalec uložený pod prednou kapotou má objem 1,5 litra. Doping v podobe turbodúchadla a variabilného časovania ventilov MIVEC mu udeľuje výkon 154 konských síl pri 6000 otáčkach za minútu. Motor môže byť spriahnutý s klasickým päťstupňovým manuálom alebo s prevodovkou CVT, ktorá vodičovi ponúka šesť imaginárnych prevodových stupňov. Veľké zmeny sa udiali aj na podvozku, ktorý je podľa výrobcu o 30 % tuhší ako pri ostatných Coltoch. Veľa pohodlia teda zrejme neponúkne. Zato si s ním vodič užije veľa zábavy. Interiér nie je zbytočne "prečačkaný", aby bolo možné udržať hmotnosť auta na hranici 1100 kilogramov. Nájdeme tu dvojicu predných sedadiel od renomovaného výrobcu Recaro, vzadu sú sedadlá tiež samostatne tvarované a sú určené iba pre dvoch pasažierov. Hliníkove doplnky a biele stupnice prístrojov posádku len utvrdzujú, že nesedí v obyčajnom Colte.Ani zovňajšok nezostal technikmi od Ralliartu nepovšimnutý. Predný nárazník má teraz väčší otvor pre prívod vzduchu, rovnako aj v prednej kapote nechýba "diera", či skôr otvor pre prívod vzduchu k medzichladiču. Blatníky dostali plastové nástavce, aby sa pod nich ukryli zliatinové "šestnástky" s pneumatikami 205/45. Mitsubishi nezanedbáva ani propagáciu. Na blížiacej sa Rally Japan, jedenástom podniku MS rally, budú diváci môcť vzhliadnuť športový Colt v úlohe predjazdca. Za jeho volantom sa objaví známy domáci rallyový matador Katsu Taguchi. A na záver cena. Colt Ralliart Version R je zatiaľ k dispozícií iba zákazníkom v Japonsku. My v Európe si zrejme budeme musieť vystačiť s menej okázalým Coltom CZT. Každopádne ak by sa niekto zamiloval, tak cena Coltu Ralliart Version R štartuje na čiastke 1,974,000 yenov. V podobnej úprave už existuje aj predĺžená verzia Colt Plus.