Moja ponuka pre Bratislavský kraj sa opiera aj o vyvrátenie jedného obrovského mýtu, ktorým je tvrdenie, že tento kraj nemá nárok na peniaze z európskych fondov. Je to jeden obrovský a nezodpovedný omyl, ktorým jeho „autori" klamú obyvateľov Bratislavského kraja a ktorý slúži iba na jedno jediné - má zakryť ich totálne babráctvo a absolútnu neschopnosť uchádzať sa o európske peniaze. Takto oberajú BSK o obrovské zdroje a držia jeho obyvateľov v nevedomosti.
Župan Frešo napríklad pred niekoľkými týždňami smelo vyhlásil, že treba stavať Bratislavskú Filiálku. Rozumej tú Filiálku, ktorú s bývalým ministrom dopravy Jánom Fígeľom spoločne pochovali. „Ich" Filiálka mala stáť cez dve miliardy eur a jej súčasťou mal byť bombastický tunel od Petržalky popod Dunaj až ku Istropolisu. Týmto megalomanským plánom sa v Európskej komisii nikto ani len nezaoberal - v horšom prípade si tamojší úradníci klepali prstom na čelo. Proste nula, bodka, vymaľované - po slovensky „blbosť na kvadrát". Fígeľovi s Frešom to však nebránilo o Filiálke nahlas a „zodpovedne" hovoriť. A Frešo v tom pokračuje aj v rámci kampane v roku 2013.
V mojom programe nová centrálna železničná stanica na Trnavskom mýte je. Záložná vlaková stanica, určená pre prímestskú, regionálnu železničnú dopravu. Ale nebude stáť dve miliardy a nebude zakopaná 45 metrov pod zem (Frešov „plán"). Môže a bude stáť pri Istropolise, nebude 45 metrov pod zemou, ale oveľa plytšie a na jej chrbte (rozumej hore na zemi) nebudú stáť stupídne sklenené biznis centrá (Frešov „plán"), ale bude tam PARK. Kúsok odtiaľ bolo centrálne trhovisko a Centrál, ktorý sa Centrálom vždy volal. A tento nový park s rozlohou niekoľko hektárov sa môže volať bratislavský Central Park. Po viac ako 20-tich rokoch tak Bratislava môže mať nový park na európskej úrovni.

Dôležité je však aj čosi iné. Tento projekt nebude stáť viac ako 300 miliónov eur (versus 2 miliardy Frešovej filiálky) a Európska únia ho preplatí. O Frešovej Filiálke tam pritom nikto ani len neuvažoval a to nie sú moje tvrdenia, môžete si to overiť na akomkoľvek príslušnom úrade Európskej komisie, alebo u nášho eurokomisára. Projekt novej centrálnej železničnej stanice s bratislavským Central Parkom, ale prerokovaný je a je realistický. Súčasný minister dopravy Ján Počiatek je jeho spolutvorcom a vie, že v takejto podobe je financovateľný.
Záverom - Frešova filiálka bol a je podvod na voličoch. Vzdušný zámok, chiméra, na ktorú chce ľudí nachytať. Tak ako ich nachytal v roku 2009 na sľuby, z ktorých nič nesplnil.