
Kutilstvo sa nedá liečiť
Každý chlap je v hĺbke duše kutil. Tomu nasvedčuje aj jeho snaha hromadiť kutilské prístroje a nástroje. Napriek tomu, že v celej domácnosti môže použiť jeden krížový šraubovák a jeden francúzsky kľúč, jeho dielňa je vybavená šraubovákmi všetkých veľkostí, imbusákmi všetkých veľkostí, kľúčmi všetkých veľkostí. Podľa vybavenosti dielne sa chlapi delia na tri druhy:
1. kutil - šraubováky, kľúče, kladivá, pílky
2. super kutil - elektrické prístroje ako vŕtačka, ručná brúska.
3. profesionálny kutil motorová píla, sústruh, fréza, horizontálna vŕtačka - čo dodať, kutilstvom sa živí.
V dome poriadneho kutila počujete každú nedeľu rachot od rána do večera. Kutil zaprace celú garáž materiálom, ktorý možno jedného dňa použije na svoje veľkolepé projekty a potom desať rokov parkuje na ceste pred domom.
Ak sa žena snaží kutila presvedčiť ku kúpe nejakej osožnej veci, kutil ju ubezpečí, že to predsa dokáže vyrobiť aj sám. Po niekoľkých mesiacoch žena konečne prinúti kutila osožnú vec vyrobiť. Ten zúri, pretože sa nemôže venovať svojim veľkolepým projektom. Za tri víkendy je skutočne vec hotová. Náklady na výrobu sa pritom strojnásobia, ale skutočnosť, že kutil môže po zbytok života žene pripomínať, akú osožnú vec jej zmajstroval, je na nezaplatenie.
Darček od chlapa
Kupovať darčeky nás musia učiť ženy. Ak sa chlap pokúsi kúpiť darček žene bez toho, aby požiadal o pomoc svoju kolegyňu, sestru, kamarátku alebo inú ženskú bytosť, kúpi celkom určite nezmysel. Medzi takéto nezmysly, ktoré skutočne chlapi pokúpili ženám patrí nasledovné - Kuchárka pre blondínky, Dámsky parfum "DIOR" za 99 Sk, ktorý objavil v bižutérii, mop, hotdogovač, umelé kvety, teflónový pekáč - Palacinkár2000, vodný masážny stroj na nohy, rýchlovarnú kanvicu a ďalšie veci, ktoré nemusia byť nezmyslami, ale ako darček pre ženu sa ani trochu nehodia. Chlapi, už prestaňme žiť v omyle, že rozšírenie vybavenia kuchyne patrí do kolónky "darček pre ženu".
Ani kúpa oblečenia a kozmetiky ako darčeka pre ženu, nie je šťastný nápad, pokiaľ si ho žena sama nevyberie. Ženy sú omnoho citlivejšie na svoj zovňajšok ako my a chlap by mal pochopiť, že nebudú nosiť šeredný sveter alebo tričko s nápisom Heineken, či „I love BMW", len preto, že jej ho dal do daru. Lepšie ako danajský dar sú živé kvety. Tými totiž chlap nič nepokazí. Pravdaže ak ich nedonesie alergičke.
Studňa múdrosti, Playboy a Goldman
Duchovná hodnota pánskych časopisov je zreteľná už po prvých stránkach. Až na pekné cestopisy sa takmer nelíšia od tých ženských. Spomeniem len Playboy a Goldman.
Playboy asi nemusím ani komentovať. Naposledy som ho mal v rukách na strednej škole a vtedy mi jeho posolstvo celkom stačilo. Kupoval ho najväčší balič v triede a zrejme tak zdokonaľoval svoje umenie. Prečo ho čítal výlučne na hodinách etickej výchovy mi dodnes nie je jasné. Všetci goldmeni, ktorí rozdávajú ruže spolu s planými sľubmi a plejboji, ktorý sa driapu na spoločenský rebríček po hlavách žien (a keby len hlavách), robia slušným chlapom len hanbu.
Goldmen to je Eva v mužskom šate. Pubertálne rady, ktoré robia z muža narcisa a materialistu, namiesto toho, aby ho učili empatii a ľudskosti. Goldman je toho dôkazom. Definoval by som ho ako predražený reklamný leták plný ešte predraženejších serepetičiek, ktoré majú zrejme nahradiť absentujúcu charizmu. Protéza pre zakomplexovaných. Keďže najlepšie cestopisy sú v National Geografic, nevidím dôvod tento brak kupovať.
Svet mužov teda nie je o nič dokonalejší ako ten ženský. Takže v prípade, že vám miláčik dotiahne do hniezdočka lásky preparát losej hlavy, alebo spievajúcu rybu a oznámi vám, že už vie, čo zavesí nad manželskú posteľ, buďte ohľaduplné. Sme len chlapi a ako vidíte, bez vás žien sme často bezradní. A kto v tom stále nemá jasno odporúčam knihu „Chlapi sú z Marsu, Ženy sú z Venuše ", pretože v našom spolužití sa často treba učiť empatii a tolerancii. Napokon všetci bez rozdielu pohlavia sme bytosti omylné.
Súvisiace články: Nezmysly, ktoré ženy kupujú