Reláciu, v ktorej redaktor zvestuje divákom to, čo štandardne zvyknú zvestovať politici, asi nikto, kto sa chce dozvedieť niečo nové, nebude pozerať. Populistický monológ premiéra a neškodné otázky redaktora nedáva tomu zmysel. Nerozumiem načo existuje televízia, v ktorej niet čo pozerať. A už vôbec nerozumiem inzerentom v tejto televízii. K pôsobeniu TA3 už fakt niet čo dodať.
TA3 robí Ficovi reklamu
V dnešných Hospodárskych novinách ma zarazil celostranový inzerát TA3, v ktorom oznamujú čitateľom reláciu, v ktorej sa Fico bude chváliť svojimi úspechmi. Nech. Už sme si zvykli. Ale čo ma zdvihlo zo stoličky bola oznamovacia veta v inzeráte „Vláda plní opatrenia na zlepšenie životnej úrovne“. Okrem SMERákov v drahých autách si to asi len málokto na Slovensku myslí, no TA3 to vydáva za nespochybniteľný fakt. Aspoň to „posolstvo“ na mňa takto pôsobí. Toľko o kritickej žurnalistike TA3.