Prvý shot:
Chlap telefonuje, predbieha kde sa nemá, je agresívny. Pri predbiehaní dodávky si nevšimne značku o prechode. Dodávka dávala prednosť matke s detským kočiarikom. Chlap už neubrzdil, shot ďalej ukazuje to, čo sa stane (v TV cez cenzúru, na internete je možnosť zhliadnuť celé video)
Druhý shot:
V aute sedia traja mladí chalani. Burcujú vodiča aby predbehol pomalý kamión. Ten sa nechá ukecať a skúša raz - ešte sa autu vyhne, druhýkrát - zase sa stihne vrátiť do svojho pruhu. Tretíkrát vyletí z cesty a narazí do stromu...
Tretí shot:
Novopečená mamička odchádza spolu s manželom a malým dieťatkom v autedomov. Manžel sa jej opýta, či dieťa nedá do autosedačky, no onaargumentuje tým, že bývajú takmer za rohom. V zákrute sa objaví ďalšieauto a aby sa vyhli zrážke, manžel stáča volant a naráža dokontajnerov, potom do múru. Mamičke vyletelo dieťa z rúk a narazilo dopredného skla... Potom je už len záber ako matka objíma vankúš v(pravdepodobne) psychiatrickej liečebni.
A zatiaľ posledný shot:
Mladomanželia nastupujú do auta spolu s ďalšími dvoma oslavujúcimi acestou nefajčia nič iné ako marihuanu. V tomto opojení prehliadnuznačku, ktorá hovorí o tom, aby dali prednosť v jazde. Naráža do nichautobus a umiera nevesta, ktorá sedela na mieste spolujazdca.
Každá z týchto reklám končí heslom: Ste připraveni zaplatit i tuhle cenu?
Nemyslíš, zaplatíš.
Osobne si myslím, že sú to výborné reklamy. Tvrdé, ale neviem čo iné presvedčí viac, ako keď to názorne niekomu ukážeme. Ako sa hovorí, lepšie raz vidieť, ako stokrát počuť.Dávajte na cestách pozor.
Mňa nedávno taktiež takmer zrazil jeden blázon. Ja na bicykli, so svetlom vpredu aj vzadu, on 60tkou cez sídlisko. Prudko zahol do zatáčky, kde som šla ja. Nebyť toho, že ma nenapadla tá situácia, možno to tu už nerozpisujem...
Ak by si niekto chcel pozrieť dané videá:
http://www.nemyslis-zaplatis.cz/
(upozornenie: nie je vhodné pre citlivé povahy a maloleté osoby)