No, nebudem to naťahovať. Skrátka, celá výzva od Všeobecnej bol jeden veľký zmätok. Podľa variabilného symbolu platiteľa som zistila, že ide o nejakú dámu s rovnakým menom ale o pár desiatok rokov mladšiu od jeho manželky, ktorá však nikdy na uvedenej adrese nebývala. A tak sa mi natíska otázka:
Ako efektívne vymáha alebo chce Všeobecná zdravotná poisťovňa vymáhať svoje pohľadávky na poistnom, keď ani nemá správne adresy neplatičov? Alebo to doplatia nič netušiaci ľudia, ktorí odhodia takéto nezmyselné výzvy ako bezpredmetné a potom v šoku otvoria dvere exekútorovi?
Poradila som kamarátovi, nech si požiada o vysvetlenie a ospravedlnenie - predsa len je to starší pán so slabším srdcom. Takže čaká - 2. apríla bude presne mesiac, čo odoslal žiadosť o vysvetlenie a vzhľadom na priority odchádzajúceho vedenia poisťovne pri balení kufrov, bude asi čakať do bezvedomia. Zato ale dostal pozdrav od generálneho riaditeľa, v ktorom mu s radosťou oznamuje, ako poisťovňa skončila so ziskom a odporúčal mu do pozornosti produkty jednej komerčnej poisťovne. No, ten list dostali asi všetci poistenci Všeobecky a neprekvapilo by ma, vzhľadom na poriadok v databáze poisťovne, asi aj niekoľko stoviek mŕtvych.
Nuž, zarobili viacerí - asi nielen pošta a nemenovaná komerčná poisťovňa, ktorej pán generálny takto pekne urobil reklamu na náklady štátnej poisťovne. A to sa ešte z poisťovne šíria informácie, že pred odchodom chcú stihnúť celoplošnú výmenu preukazov poistencov - super!! To budú milióniky! Plačme všetci, ktorí sme nútení využívať služby nášho zdravotníctva. Ale možno s novými preukazmi sa to zlepší.
Vážení, a toto nie je GORILA????