Rozmýšľam, či je to na zasmiatie, zaplakanie alebo na....srdenie. Možno najviac na poučenie.Sťažoval sa mi kamarát, že mu skončila viazanosť na služby mobilného operátora, tak si išiel vybaviť nový paušál. Bol na seba veľmi hrdý, lebo skoro dvadsať rokov zotrváva u jedného a toho istého operátora. Tak - keď si už nič netušiac vybral nejaký telefón za euríčko a popodpisoval všetky dôležité papiere súvisiace s ďalšou viazanosťou (veď to poznáte), takmer ho sklátila požiadavka pracovníka, ktorý si od neho vypýtal 3,5 eura . Keď sa mu podarilo zo seba vysúkať prekvapenú otázku, že za čo, dostalo sa mu odpovede, že to je poplatok za administráciu.
Takto si, prosím pekne, v Telekome vážia stabilných zákazníkov. Namiesto bonusu za vernosť – tu máš, poplatok za administrovanie. V tomto momente prišiel Telekom nie o jedného ale hneď o dvoch zákazníkov. Mne totiž takisto vypršala viazanosť. Ešteže mi to povedal, na budúci týždeň som sa chystala do Telekomu. Už viem, že to tam pôjdem rovno skončiť. Nenapadá vás paralela s vernými voličmi? Prišla mi mailom takáto hádanka: Prečo sa slovenský politik najlepšie cíti na záchode? Lebo len tam dokáže vyjadriť svoj skutočný vzťah k voličom.
Niekto, kto je ešte stále a napriek všetkému presvedčený, že sa oplatí vynakladať energiu, aby sa veci pohli k lepšiemu.
Zoznam autorových rubrík: Súkromné, Nezaradené