Aj tak to ale zakaždým skončí tak, že zvládneme tak akurát jednu kvalitnú expozíciu v nejakej galérii, rýchlu smršť po všetkých možných obchodoch a rozsypané pukance niekde v kine. Zvyšok času strávime polihovaním pri Štrkovci, vysedávaním nad kávičkami v meste a preberaním nových mimoriadne dôležitých udalostí v Poprade.
Alebo fotením kráv. Minulé leto sme v rekordnom čase (1,5 hodiny!) stihli obehnúť a nafotiť všetky kravy zo starého mesta. Nutné poznamenať, že po dvadsiatej krave v tridsať stupňovej horúčave sú už fakt vydarené fotky J.
Mám rada Bratislavu práve pre jej mnohorakosť a preto, koľkými spôsobmi sa dá ochutnať. Superlatívy mi však dochádzajú pri väčšine čašníkov.
Asi tu trochu zabŕdnem do osieho hniezda, ale ja mám proste na čašníkov smolu. V lepšom prípade mi donesú studenú polievku, alebo dajú špinavý pohár a v žiadnom prípade sa neusmejú, ani keby ste im dali do ruky šek na milión dolárov. V tom horšom ma privítajú vetou „Čo chcete?“, alebo netušia čo majú v jedálnom lístku. Úplne najviac ma však dokáže dožrať, keď ma nejaký čašník presviedča, že on najlepšie vie čo potrebujem. A to neznášam. Keď mám raz chuť na Mojito bez cukru, chcem ho fakt bez cukru. A nepotrebujem počuť, že také s cukrom pil aj Hemingway. Ak si objednám martini, chcem ho do pohára na martini, nie do vínového s poznámkou, že predo mnou sa ešte nikto nesťažoval.
Hm, viem, že táto práca nie je jednoduchá, aj ja som si prešla dvanásťhodinovými šichtami. Ale nerozumiem dosť dobre jednej veci: keď som bola v práci na ľudí milá ja, prečo oni teraz nie sú milí na mňa? A pritom tu podľa mňa v pohode platí, že s úsmevom je aj tringelt vyšší...
Aby som ale nebola nespravodlivá, poznám zopár barmanov a čašníkov, ktorí sú proste úžasní. Oni dobre vedia, ktorí to sú a ja som rada, že ešte neodišli robiťdo zahraničia J.
Ozaj: rada by som touto cestou pozdravila tú neskutočnú pani zo záchodkov v obchoďáku na Kamennom námestí. Minule bola tak hrozne milá, že som mala sto chutí si na tých päť korún vypýtať bloček a po lopate jej vysveliť, čo si myslím o kvalite ňou poskytovaných služieb... J