Mobilný operátor T-Mobile Slovensko zverejnil svoje finačné výsledky. Chýbal tu však údaj o percentuálnom náraste zákazníkov, uvedený bol len ich aktuálny počet. A tak sme ho porovnali s údajmi z konca roka 2004. Výsledok bol šokujúci.
Na konci roka 2004 mal vtedajší EuroTel 1,914 miliónov zákazníkov. Po prvom štvrťroku 2005 ich však bolo už len 1,885 milónov. Pokles o 29-tisíc zákazníkov je v prepočte -1,5%.
Zapríčinila tento výrazný pokles zmena metódy na výpočet aktívnych zákazníkov, alebo je úbytok skutočne reálny? Situáciu nám objasňuje Milan Hric, hovorca spoločnosti T-Mobile Slovensko: "Výpočet zákazníkov spoločnosti T-Mobile Slovensko sa nezmenil. Počet zákazníkov klesol o viac ako 29 tisíc."
Pri súčasnej penetrácii sa postupné zastavovanie nárastu počtu zákazníkov dalo očakávať. Málokto však čakal, že nárast sa bude nielen znižovať, ale aj skokom prejde do záporných čísel. Je to jasný odkaz spoločnosti T-Mobile od jej zákazníkov. Na zdražovanie, ktoré prišlo po rebrandingoch na T-Mobile v zahraničí, u nás priestor určite nie je.