Typickou cieľovou skupinou pre tietokútiky by boli tí, čo sprevádzajúnákupychtivých blízkych a túto vášeňs nimi nezdieľajú. Bez urážky, predpokladám,že väčšinu v cieľovej skupine by mali muži. Synovia, vnuci,partneri, frajeri, manželia a podobne. Pripúšťam, že vstopových množstvách by sa vyskytli aj nejakéženy.
Ako by taký kútikvyzeral? Nuž, toto miesto by malo obsahovať nejaký pohodlnýnábytok, sedačku alebo kresielko (najlepšie so stolčekom navyloženie nôh). Ďalej by tam mal byť dostatok dennej tlačea výber aktuálnych kvalitných časopisov.Odporúčaným doplnkom by mohol byť stolček nanotebook s internetovou prípojkou (respektíve wifi).Ďalším zariadením by mal byť kávomat aleborýchlovarná kanvica s výberom čajov, kávya zákuskov za poplatok. Ďalej by to už záviselo odmanažmentu konkrétneho obchodu – každý môžepridať svoj inovatívny prvok k tomuto marketingovémuťahu.
A čo by malo primäť manažmentyobchodníkov k takémuto kroku? Výstavbaodkladacích kútikov by sa im určite oplatila. Tíso sklonom k siahodlhým nákupom by nemali pri sebeufrflaný a mrzutý sprievod. Mohli by sa pokojne a bezprekážok oddávať svojej záľube a prebrúsiťcelú predajnú plochu. Tí druhí by zasspravili nejakú tú útratu za kávičku azákusok a ešte by si aj vytvorili kladný vzťah ktomu-ktorému obchodu. Takýmto spôsobom by obchodna svoju stranu získal aj tých, ktorí doňhopredtým vstupovali s najvyšším sebazaprením.
Výsledným efektom je tedakomplexná spokojnosť. A možno sa aj ja raz budem do obchodutešiť...