Len behom jedného týždňa nebol dva razy pristavený autobus. Podal som oficiálnu sťažnosť na SAD Poprad.V prvom prípade mi odpovedali ,že vodič omylom nepristavil autobus a SAD urobí všetky opatrenia ,aby sa to už neopakovalo.Navonok by to bola celkom seriozna odpoveď,keby som takú istú odpoveď nedostal už v minulom roku.V druhom prípade som dostal odpoveď ,že bol pokazený autobus a náhradný prišiel za 8 minút.Dovolím si o tom pochybovať. Jeden autobus po nejakom čase síce prišiel,ale ten už nešiel tam ,kde mal isť predchádzajúci a ja som musel ísť 2 kilometre pešo po troch nočných zmenách. Pritom stačilo ,aby vodič pokazeného autobusu vyšiel von a vysvetlil cestujúcim,že on nejde nikde. Bola totiž možnosť prejsť do iného autobusu a miesto 2 kilometrov ,by som išiel len 500 metrov.No vodič sedel v autobuse a nikomu nič nepovedal a cestujúci na neho čakali.Medzitým všetky autobusy odišli.Chovanie vodiča považujem prinajmenšom za arogantné a odpoveď SAD Poprad za nedostačujúcu.V poslednej dobe som bol viac krát svedkom toho,ako si vodič autobusu za volantom zapálil cigaretu.Vodiča vôbec nezaujímalo,či v autobuse nesedí náhodou alergik a podobne. Dávam verejný prísľub,že ak sa eše raz stanem svedkom takejto udalosti pokúsim sa to zdokumentovať na mobilný telefon,aby mi uverili aj nadriadení vodiča.Stalo sa už skoro pravidlom,že niektorí vodiči nedávajú cestovný lístok do tej stanice,kde cestujúci ide. Pre objektívnosť musím však povedať,že po mojich sťažnostiach sa to zlepšilo.Nemám nič proti zvyšovaniu cestovného ,ak je to odvôvodnené. V tomto prípade mám však o tom silné pochybnosti.
meníme menu,nie cenu ?
SAD Poprad hneď prvý deň v novom roku zvýšil cestovné. Predpokladal som teda,že sa zvýši komfort cestovania,alebo SAD urobí niečo pre cestujúcu verejnosť. Opak je však pravdou.