kocúrkovo

Vo VÚB mám aktivovanú službu zasielania notifikačnej sms pri pohybe na mojom účte. Niekoľko rokov to fungovalo bezchybne. Do niekoľkých minút som pri zmene sumy na mojom účte dostal sms-ku , kde bolo uvedené k akej zmene došlo aj so zostatkom na účte. Ak došlo k prevodu v noci a mal som vypnutý telefón, po jeho zapnutí som sms-ku ihneď dostal. Jedného dňa mi sms-ky  prestali chodiť. Robilo mi to problém, pretože som napríklad nemal istotu, či mňou zadaný príkaz na prevod  bol uskutočnený.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Sťažoval som sa preto najskôr vo VÚB. Dňa 05.10.2010 som dostal túto odpoveď:

Ďakujeme Vám za prejavenú dôveru, s ktorou ste sa nás obrátili.Po prešetrení na príslušnom oddelení VUB banky si Vám dovoľujeme predložiť naše stanovisko. Zasielanie upozornenia na transakciu na Vašom účte formou SMS je aktivované na telefónne číslo 0949xxxxxx. Po preverení popísaných skutočnosti konštatujeme, že zo strany VUB banky boli SMS korektne odoslané. Pre preverenie, prečo SMS neboli doručené do schránky sprav Vášho mobilného telefónu, sa prosím obráťte na Vášho mobilného operátora. S pozdravom Martina Saboova
VUB, a.s.
Sluzba Kontakt

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Obrátil som sa teda na svojho mobilného operátora, ktorým vtedy bolo O2. Tento operátor mi dva mesiace neodpovedal na moju reklamáciu a až na moju urgenciu som dostal dňa 11.1.2011 túto odpoveď:

Po preverení situácie s našim kompetentným oddelením a oddelením VUB banky Vám oznamujeme, že nám neboli poskytnuté bližšie informácie k vzniknutej situácii ohľadom nedoručených notifikačných SMS správ zo dňa 17.8 2010, 23.8.2010, 14.9.2010, 17.9.201, 20.9.2010, 21.9.2010, nakoľko uvedené informácie nám ako tretej osobe nemôžu byt v zmysle bankového tajomstva poskytnuté. Odporúčame Vám informovať sa vo Vašej banke. S pozdravom a želanim pekného dňa Lenka Pukanova,Oddelenie starostlivosti o zákazníkov Telefonica O2 Slovakia, s.r.o.

Toto myslím nepotrebuje komentár. Faktom však je, že do dnešného dňa neviem prečo mi zmienené sms-ky neprišli a VÚB s O2 sa vyhovárajú jeden na druhého. Pripadá mi to ako v Kocúrkove.

Medzitým, keďže služba nefungovala korektne aj naďalej som však zmenil operátora a O2,ktoré podľa mňa nedodržalo lehotu na odpoveď v reklamačnom konaní som nahradil operátorom orange. Neviem, či som urobil dobre, no po mesiaci bezproblémového fungovania tejto služby to opäť nefunguje tak ako má. A všetko sa začína odznova...

PS: Určite Vás budem informovať ako to dopadlo, či už doplnením tohoto, alebo napísaním nového článku. Ak sa problém nebude dať vyriešiť, tak v zálohe mám ešte jednu výmenu a to výmenu banky.




Vladimír Hano

Vladimír Hano

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek,ktorého trápia problémy tohoto sveta a keďže ich ináč neviem riešiť,tak o nich chcem písať. Možno sa nič nezmení, ale mlčať mi pripadá ako tá horšia voľba! Na svojom webe mám tiež osobný blog a fotogalériu, pretože jednou z mojich záľub je aj fotografovanie. Nájdete tam aj články o pestovaní rastlín na balkóne.Moje aforizmyMôj obľúbený citát: Je priam tragikomédiou, keď si vedúci na pracovisku začína namýšľať, že je vševedúcim. Zoznam autorových rubrík:  policiamestofototechnikanáboženstvospoločnosťvodičiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Pavel Macko

Pavel Macko

188 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

90 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu