Stačí názov titulku s Ficom, trošku ho opľujete a máte karmu cez 15. Ak dáte do nadpisu niečo provokujúce až prazvláštne, hneď Vám nabehne čítanosť. A to može byť blog hocijaký, s gramatickými chybami, bez záverečnej pointy, jednoducho zaujímavý len samotným nadpisom.
Pritom samotný titulok niekedy zaberie viac času ako prológ s jadrom a epilóg. A presne na tejto báze fungujú naše najčítanejšie denníky, teda obskúrny bulvár. A keď k tomu pridáte zopár srdcervúcich slov typu šok, hroza, des a stres, kupujúci odíde od stánku s najlacnejšími, ale zato s najprimitívnejšími denníkmi.
Ale nielen o tom to je, tento marketingový ťah bude na ľudí ešte dlho zaberať, hoci keby ste sa ich konkrétne spýtali, čo im dal konkrétny výtlačok, v drvivej vačšine si nespomenú, čo vlastne čítali. Niektorí si nad úrovňou ponadávajú, ale na druhý deň opať kúpia tú istú mačku vo vreci.
A tak je to aj s blogmi. Tento nič nové neprinesie, ale verte, že čítanosť bude nad 1000. O to mi však nejde. Je tu mnoho kvalitnejších a zaujímavejších príspevkov, ale chýba im to podstatné. Bohovský nadpis.
Keďže som v tomto blogu nášho premiéra neopľul, nedostanem sa do karmovej Top Ten. Chcel som len poukázať, že nie je všetko zlato, čo sa blyští. A platí to aj o ľuďoch. Vyzeráte ako anjel, máte krásne modré oči a dokonalý úsmev na tvári, ale vnútri ste hajzlík. A naopak.