Nebol to jediný zvláštny nadpis, ktorý som si stihol prečítať. Boli tam aj perly na spôsob, "Schudnite 10 kg a budete zdravá..." - dosť ma to zarazilo. Necítim sa byť uprednostňovaný vďaka svojej váhe, ale nevadí, smerujem k niečomu inému. Keď som si to prečítal uvedomil som si jednu celkom zaujímavú vec a to, že ľudia sa zbláznili!!! Áno, myslím to doslovne.Dnes je všetko zaradené, zaškatuľkované, rozoberané, hodnotené... Ľudia si dokonca nárokujú hodnotiť životy iných ľudí (reality show), kritizujú ako sa obliekate, vravia, čo je v móde a čo nie. Hlavná zásada je do všetkého zabŕdať, či treba alebo nie. Urobiť vedu z toho, čo si obliecť na prechádzku, urobiť vedu z toho, čo si dať na raňajky, čo pozerať, či pozerať a pod. Z komára sa robí somár a opačne. Dôležité veci ako sú hodnoty v živote, viera, radosť sa utláčajú do pozadia, pretože dnes človek musí najmä všetko vedieť, všetkému rozumieť a nemať čas na také zbytočnosti. Človek už pomaly nedokáže byť sám sebou, lebo ak sa snaží vmestiť do kritérií, ktoré mu uložil momentálny trend, že sa stáva produktom, ktorý nemá vlastný spôsob života (preháňam:). Jednoducho kedysi dcéry nežalovali vlastné matky, deti sa mohli von s kamarátmi hrať a biť a nesedeli pred počítačmi (ako ja teraz) a telkami. Som rád, že som vám to povedal, bolo mi z toho nanič.
Nadpis - tým sa to začalo
Je večer a ja sa po dlhom a náročnom dni trmácam "domov" v bratislavskej prvotriednej električke, ktorej hukot je priamo úmerný rýchlosti električky. Stojím nad jednou pani, ktorá si číta nejaký kvalitný ženský časopis a nenápadne nazerám do riadkov. Zaujal ma nadpis (lead), ktorý proklamoval niečo na tento spôsob: "Chudí ľudia to majú ľahšie." Tí, čo ma poznajú, vedia, že vyzerám ako niekto, kto nielen že neje, ale kto o jedle ani len nepočul (preháňam:)...