budem vyhýbať.
Nemám tých vernostných kariet veľa, aj keď ju kde kto ponúka.
Zbierať bodíky na kartu verného zákazníka hlavne za nákupy liekov v lekárňach s prísľubom zliav sa mi zdalo rozumné. Dnes konštatujem, že som tejto forme 'vernosti' Karte Plus pre moje zdravie naivne naletela, a je to moja chyba.
Jednoducho ma "ošmejdovali" a v priamom prenose sa všetci bavia na môj účet a tešia sa z dobre vykonaného business u.

Nejde ani tak o moje malé stratené peniaze v cudzom/ ktorom?/ vrecku, ja som sa poučila, ale ich celkový objem takto nie fair ak nie nečestne získaný môže byť zaujímavý... Ide o modus operandi a aká opcia sa nechala občanom:
Silnejšia ryba zjedla menšiu rybku a ako zákusok v tichosti bez milosti si pochutnala na vernostnej karte zákazníkov malej ryby. Ako také pirane v stredoeurópskych vodách... Žiadne informovanie vopred. Zato s odporúčaním priamo na mieste činu ústami poslušného lekárnika stať sa rybárom a hľadať si v mori internetu, kde sa dajú ešte body vychytať a zaveslovať tam, nech sa páči. Všetky pôvodné systémy sú už blokované. Ako sa vraví v angličtine, tough, zvykajte si.
Vtipálci jedni, ešte aj blázna si robiť z ľudí sa zachcelo. Akosi to evokuje podobnosť s dianím v politike na Sk, však ??
Nepamätám sa, žeby som niekedy nakupovala liečivá v niektorej pobočke Dr. Max, ale po tejto skúsenosti zariadim sa podobne ako keď Transparency International Sk informoval o vlastníkoch hotelov na Sk... zahadzujem Kartu Plus pre ich vrecká do koša a BOJKOTUJEM DR.MAX
Aktualizácia textu o odpoveď p. Sedláčekovi 13.8.2023 22.45 hod
Vážený pán Sedláček,
Rada by som Vám poďakovať za reakciu k môjmu textu "Od dnes bojkotujem lekárne Dr. Max".
Som rada, že ste v nej v krátkosti opísali situáciu, čítanosť textu prekvapila mnohých. Žiaľ, je mi ľúto konštatovať, že ani obsah Vašej reakcie ani dodatočne vyvesenie oznamu v mnou navštívenej lekárni nemenia nič na obsahu môjho spomínaného textu, ba naopak, potvrdzujú fakty v ňom uvádzané v plnom rozsahu.

Ešte raz ďakujem za príspevok, aj keď viac by ma bola potešila ústretovosť a empatia smerom k zákazníkom.
Ing. Otilia Horrocks