Slovenská pošta sa vám touto cestou cestou ospravedlňuje a zároveň Vám oznamujeme, že na Vás hlboko kašleme. Náš doručovateľ sa vytratil, lebo Huliak vystrieľal všetky poštové holuby, lebo tie na všetko srali a ako povedal náš - váš národný hrdina, aj tak neboli slovenské a boli veľmi prelietavé. Váš tovar sa nachádza momentálne v Ulanbátare, na čo akiste uznáte, nemáme žiaden dosah. Ako odškodné vám ponúkame 1-dňový pobyt za prepážkou pošty a úplne zadarmo. Ešte raz ďakujeme, že ste nám dôverovali, čo nás veľmi mrzí.
Toľko fejtónovo na tému prístupu k zákazníkovi treťou stranou, v danom prípade dodávateľom Slovenská pošta, ktorá sa hrdí titulom Expresný kuriér zásielok objednaných u spoločnosti Lidl v ich online Lidl shop.
Rekapitulácia nižšie:
Jediné šťastie je objednávanie s platbou až po doručení, na dobierku. To 1 Euričko naviac k objednávke sa odvďačí pokojom v duši a skúsenosťou nadovšetko.
Nedeľa 19.11.2023 neskoré poobedie: Objednávka zopár vecičiek z online shop Lidl, takmer okamžite e mail od spoločnosti ako potvrdenie objednávky a do polnoci ešte 2 maily v tomto istom duchu aj s predbežným dnom doručenia 22.11.2023.
Pondelok 20.11.2023: Ďalší mail od Lidl a mail od Slovenskej posty Informácia o podaní zásielky na pošte v Košiciach.
Utorok 21.11.2023 : Informácia Slovenskej pošty o doručovaní zásielky v tento deň, teda 21.11.2023 aj s kontaktom na kuriéra plus mail od Lidl o skorom dodaní ich zásielky.
Po tade by jeden aj zatlieskal, všetko ako po masle, hladko... ALE
Utorok 21.11.2023: X násobný neúspešný pokus o kontaktovanie kuriéra za účelom dohovoru času ako aj žiadna spätná odozva od kuriéra znamenajú len jedno, žiadna dodávka v avizovaný utorok. Nasleduje mail zákazníckemu centru Slovenskej posty s popisom problému a prosbou o stanovenie termínu a časového intervalu dodania zásielky ako aj mail spoločnosti Lidl s odporúčaním hľadania si nového doručovateľa, aj pre ich vlastný benefit.
Streda 22.11.2023: Ticho po pěšine, ako sa vraví, len v sledovaní zásielok nové záznamy, kde svieti zásielka opäť v preprave od utorka 21.11.2023 21.33 hod. Okolo 15 tej mail od inkognito osoby schovanej pod hlavičkou Zákaznícke centrum Slovenskej pošty so strohou info, keď prešetria, budú kontaktovať. Lidl zatiaľ nereaguje vôbec.

Štvrtok 23.11.2023 : Opäť ticho po pěšine, o 14 30 hod mail od SP ZC, chyba na strane kuriéra a dodanie bude dnes. Nečakané sorry na konci poteší. Čo ale nepoteší je fakt, že pracovná doba končí o 16 00 hod... nedôvera rastie aj preto, že zásielka podľa sledovania do týchto chvíľ nebola prevzatá na doručovanie a do 16 tej chýbajú ani nie 2 minúty... smiať sa či plakať nad takýmto prístupom. Hreje tá dobierka, takže pokoj. Ale čo na toto hovorí Lidl?

Odporúčanie zvážiť do budúcna angažovanie inej kuriérskej spoločnosti, takej, ktorá nebude škodiť reputácii, bude zodpovedná a spoľahlivá, firma Lidl pozná. Môže byť pre benefit ako zákazníkom tak aj pre ňu samotnú. Ako sa tam zariadia, čas ukáže.
Je 17 00 hod a čakanie na "Godota" pokračuje. Z Košíc do Košíc je niekedy príliš ďaleko...
Happy End 24.11.2023