Metodika "Integrované IKT"_1

Úvaha k využívaniu IKT vo vzdelávaní. Vzdelávanie učiteľa bude prirodzenou súčasťou prípravy komplexných dokumentov pre vyučovaciu hodinu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V úvode reálna hypotéza: V budúcnosti nebude potrebné ďalej vzdelávať učiteľov, aby dosahovali aktuálne požadované vzdelanie (v odbornej časti). Učiteľ sa ďalej bude vzdelávať, aby získal informácie potrebné pre komunikáciu a vzťah so žiakom z nových komplexných dokumentov. Vo vlastnom záujme bude študovať súvisiace materiály vo vzťahu k novým dokumentom.

Metodika „Integrované IKT“ vytvorí pre učiteľa, vo vyučovacej hodine, väčší priestor pre komunikáciu so žiakom, s preferenciou komunikovať navzájom, v zmysle hľadania súvislostí.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Učiteľ a žiak budú mať k dispozícii vopred pripravené (podľa potreby aktualizované) a z internetu prístupné materiály (komplexných dokumentov pre vyučovaciu hodinu), ktoré bude využívať učiteľ a žiak počas vyučovacej hodiny i mimo nej.

Novo akcentované schopnosti (získavané ďalším vzdelávaním učiteľov) sa budú môcť orientovať viac na empatiu, spoluprácu a komunikáciu v triede (overená hypotéza metodiky „Integrované IKT“ v praxi experimentálnymi hodinami).

Orientovanie ďalšieho vzdelávania učiteľa bude výlučne na báze komunikácie, psychológie, sociológie, nových zručností a kompetencií a organizovania hodiny či prezentácií prác žiakov.

Rudolf Hozák

Rudolf Hozák

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Metodika vzdelávania, výtvarná fotografia a vydavateľská činnosť. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu