Hmm už dlhšie neprišla faktúra zatelefón na jedno konkrétne číslo. Pol roka som bojovala s našímtelefonickým operátorom a hladala chybu čo sa vlastne stalo a ako jemožné je rok mi faktúry chodili na uvedenú fakturačnú adresua z ničoho nič prestali.
No po tom, akomi šéf trikrát volal, že jeho žene odpojili telefón, nedalo mi to. A tak,ma ako prvé napadlo zavolať na centrum podpory zákazníkov. Veď tam sľubujú,väčšiu staroslivosť o významných zakazníkov.
Vytočila somčíslo, zadala kód a mriežku, tak ako ma vyzýval neznámy ženský hlas, eštenezabudli primenenúť že hovor bude zaznamenávaný z dôvodu zvýšenia kvality služieb, chvílu to zvonilo a potom mi zdviholmladý muž, predstavil sa a spýtal, ako mi môže pomôcť!
Tak som muvysvetlila, že už pol roka nedostávam na jedno telefónne číslo faktrúry, že užminimálne 10krát volám do centra významných zákazníkov a žiadam ich, abyskontrolovali údaje, či je všetko v poriadku a povedali mi rozumnýdôvod, kde nastala chyba . Mladý muž ešte stále pokojným a milým hlasom mi oznámil že v systémemajú zadané zlé PSČ! A vtedy to na mňa prišlo. Ako prosím? Spýtala som saso zvýšeným hlasom! Veď mi ho opravovali minule a slúbili, že je touž všetko v poriadku! Pýtam sa ho, ako je možné, keď rok dostávam nauvedenú fakturačnú adresu faktúry a potom zrazu prestanú, s tým že jezle PSČ?!
Rozčúlilo mato, vravím si, ako je možné že ani za 6 mesiacov nie sú schopní to opraviť? Taknačo potom majú služby pre významých zákazníkov, načo nahravajú rozhovory preskvalitnenie služieb? Veď je to úplne zbytočné!
Mladý muž mi povedal, aby som impísomne zaslala žiadosť o zmenu PSČ. A to sa nemalo stať...
Nahnevaná som mu povedala, že jažiadnu žiadosť nemienim písať, keďže evidentne sa stala chyba na ich stranea už vôbec nie po tom, ako som impol roka volala a žiadala o nápravu.
Vypýtala som si variabilnésymboly a sumy na posledné dve nezaplatené faktúry s tým, že ich eštednes pojdem uhradiť osobne do predajne.
Mladý muž mi oznámil, že mivýpisy zašle bezplatne.......to by som prosila....odpovedala som mu.
Po 15 minutach, keď sa už môjhlas tak netriasol od hnevu , sa ma mladý muž spýtal, či si ešte niečoprajem... vtedy už s kľudnou myslou som mu povedala... že by mi bodol obedJ
Vtedy som počula cez telefón, žesa pousmial.
Oceňujem jeho trpezlizvosťa to že sa naozaj snažil, aj keď...nechcem si radšej ani predstaviť čo si naozaj o mnemyslel...:-)
Teraz viem, žesom šefovi ušetrila smsku alebo telefonát, ktorým by mi oznámil že telefón jezase vypnutý.
Priznámsa, že s veľkým očakávaním budemčakať najbližšiu faktúru...kto vie, možno sa stane zázrak a ja ju naozajdostanem...