
Je isté, ak ho máme, že pri zlej viditeľnosti si zapneme zadné hmlové svetlo. O jeho dôležitosti nie je pochýb! A netreba o tom ani diskutovať.Ale...Ak sa raz zaradím do kolóny, vždy si ho ihneď vypnem, aby som neoslepoval vodiča z mnou. Je ale mimoriadne zaujímavé, že toto ešte neurobil nikto iný. Dokonca sa mi často stáva, že vodič, ktorý šiel za mnou, ma predbehne a napriek tomu, že ja som mu ho vypol, on mňa oslepuje ďalej. Alebo je to práve preto? On vlastne oslepovaný nebol, tak si to ani nevšimol?Je to celé len o medziľudských vzťahoch a našom egoizme...Tu ma hneď napadol ďalší fakt. Je ním osvetlenie auta cez deň. To si naozaj ešte niekto nevšimol v lete pri krásnom slnečnom počasí auto na ceste až tesne pred ním? Mne sa to stáva pomerne často. Až po cestách v krajinách, kde je príkaz svietiť aj počas celého dňa a celého roka, som si všimol, že jedinou zárukou je, ak je každé auto osvetlené aj cez deň! A to za každého počasia.Už vôbec nechápem vodičov starých škodoviek v oblastich mimo BA, ktorý aj za úplnej hmly jazdia bez najmešieho základného osvetlenia. Že by si mysleli, že platia účty aj za energiu, ktorú minú v aute???