
Ale čo sa mi vlastne stalo?
Odpojili mi telefón kôli 333,- Sk, ktoré majú uhradené.Doklad o úhrade zaslaný a predsa to riešim už 3. mesiac. Už som 2x faxovaladoklad o úhrade, 4 x tel. s človekom na zákazníckej linke a dokonca 1xsom bola osobne v autorizovanej predajni O2. A predsa, ako na potvoruvždy týždeň po znova zapojení mi príde sms s výzvou na zaplatenie týchistých 333,-Sk.
No povedzte, to je na ...
Dnes už do mňa vošiel jed, hnev a zúfalstvo, keď som sanemohla nikam dovolať.
Možno nebiť mojej zúrivosti, tak mi tak skoro (7 hodín) neporiešia.
Pravdu povediac, stále fandím O2 viac ako T-Mobile a Orange.
Oni nevedia čo majú za hovor pýtať.
Tak to je len moje dnešné konštatovanie a možno, prácapre ľudí s O2, aby sa spamätali, PR oddelenie, aby malo prácu a tí dvajazáškodníci, aby sa potešili.
Dúfam, že mi o týždeň nepríde ďalšia sms :)