Sklamali ma!

A to som sa naozaj tešila, že prišiel niekto na trh mobilných operátorov, ktorý zmení (hlavne cenu – pre nás spotrebiteľov k lepšiemu) Však áno, stalo sa. Cena je fajna. Však sklamali ma v prístupe ku zákazníkom. Rozumiem tomu, že chyba sa stane, ľudský faktor, ale toto je o systéme. Po upozornení a náprave by sa chyba nemala opakovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Ale čo sa mi vlastne stalo?

Odpojili mi telefón kôli 333,- Sk, ktoré majú uhradené.Doklad o úhrade zaslaný a predsa to riešim už 3. mesiac. Už som 2x faxovaladoklad o úhrade, 4 x tel. s človekom na zákazníckej linke a dokonca 1xsom bola osobne v autorizovanej predajni O2. A predsa, ako na potvoruvždy týždeň po znova zapojení mi príde sms s výzvou na zaplatenie týchistých 333,-Sk.

No povedzte, to je na ...

Dnes už do mňa vošiel jed, hnev a zúfalstvo, keď som sanemohla nikam dovolať.

Možno nebiť mojej zúrivosti, tak mi tak skoro (7 hodín) neporiešia.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pravdu povediac, stále fandím O2 viac ako T-Mobile a Orange.
Oni nevedia čo majú za hovor pýtať.

Tak to je len moje dnešné konštatovanie a možno, prácapre ľudí s O2, aby sa spamätali, PR oddelenie, aby malo prácu a tí dvajazáškodníci, aby sa potešili.

Dúfam, že mi o týždeň nepríde ďalšia sms :)

Jana Porubská

Jana Porubská

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som nadšenec prírody, zimných športov, túr, alternatívnej medicíny, médií, nových technológií a života. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,080 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu