
Toto podujatie sa konalo 20. júna v španielskej Zaragoze. Podľa porotcov kampaň získala prvé miesto za jej účinnosť a vplyv na značku PERU. Aktivity na zviditeľnenie krajiny vo svete má na starosti štátna organizácia PromPeru. Generálny tajomník Aracelly Laca sa k úspechu vyjadril. „Pred dvoma rokmi sme spustili našu prvú kampaň Marca Peru a teraz zbierame plody“.
Kampaň „Recordarás Peru“ vznikla pod taktovkou známej peruánskej režisérky Claudia Llosa. Režisérka je neterou spisovateľa Mario Vargas Llosa. Okrem iného režírovala aj film „La teta asustada“ (Mlieko smútku), ktorý v roku 2009 vyhral cenu Zlatý medveď na Berlínskom medzinárodnom filmovom festivale.
Trojminútové video, ktoré bolo v Španielsku predstavené, rozpráva príbeh muža stredného veku v roku 2032, ako sa pozerá na video z cesty do Peru, ktorú absolvoval v roku 2012. Mladšia verzia muža skúma každý kút krajiny, od púšte, cez hory až po džungľu.
Pozrite si toto zaujímavé video a už vás nič neudrží od toho, aby ste Peru navštívili :)
http://www.youtube.com/watch?v=sTUi3JTuRys&list=PL5w-sXAbp8sNhG62jhN7T7EricEykWCx6