
Politika počas predvolebnej kampane prestáva byť len tou zdanlivo suchou hrou o peniaze, ministerstvá a paragrafy v zákonoch a začína sa viac opierať o zákony biznisu, konkrétne marketingu.
Politici sa snažia nájsť "cieľové skupiny" a čo najadresnejšie osloviť ľudí a získať ich hlas. Kampaň často nie je len výsledkom politických názorov ale mení sa na hľadanie čo najlepšej "návnady" na voliča. Dobrý marketingom sa dá získať určite viac hlasov ako len zdravými politickými názormi.
Usmievavé spermie na plagátoch SaS isto oslovili mladých viac ako vycerené ksichty politických protikandidátov. Cukríky čo rozdávalo HZDS očividne oslovili skôr skupinu, ktorá by aj chcela možno toho veľkého uja do parlamentu, ale bohužiaľ ešte nedočiahla do volebnej urny.
Aj napriek obrovskej vynaliezavosti boli ale úplným hitom tejto volebnej sezóny svine. Nemyslím tým skorumpovaných jedincov ktorý sa opätovne snažili o priazeň voliča ale naozaj reálne, živé a dobre kŕmené prasce.
Za to čo sa podarilo členom OKS - Petrovi Zajacovi, Ondrejovi Dostálovi, Františkovi Šebejovi a Petrovi Osuskému môžu ďakovať geniálnemu marketingu a priam rozprávkovým trom prasiatkam Janovi, Robovi a Vladovi.
Kandidáti OKS opäť dokázali, že s ľuďmi treba hovoriť rečou ktorej rozumejú. Slováka ktorému miznú zo spoločnej rozpočtovej peňaženky miliardy EUR očividne osloví viac pohľad na krochkajúce prasa. Čo už, nemožno to ľuďom zazlievať. Miliardu si človek ťažko predstaví, ale také prasiatko to už je iná reč.
Prajem kandidátom OKS nech v parlamente sú aspoň tak kreatívny ako boli v kampani aj keď mi je trošku ľúto, že opäť dokázali, že ľud má bližšie k sviniam ako iným hodnotám.
PS: čo spravíte s Vladom?