Vraj sú aj iné spôsoby registrácie - niektoré bezplatné, povedal zástupca Tiposu. Cestou internetu, mobilných aplikácií, alebo zaslaním sms-ky (platiť sa bude „iba" za cenu sms-ky).
Niežeby som podceňovala staršiu generáciu a jej ovládanie moderných komunikačných technológií, určite sa medzi nimi nájdu aj zdatní užívatelia. Napriek tomu sa väčšina starších ľudí namiesto surfovania po internete či použitia mobilnej aplikácie uchýli k registrácii pomocou tiketu - za „symbolických" dvadsať centov.
Keď sa už ktosi (?) rozhodol takýmto spôsobom motivovať ľudí, aby sa dožadovali svojich bločkov po kúpe tovaru, mal myšlienku dotiahnuť do konca. Zabezpečiť, aby sa automaticky všetky bločky bezplatne už pri nákupe dostávali do zlosovania (ako trebárs na Malte) a nie vyťahovať peniaze z vreciek ľudí, pre ktorých je dobrý každý cent (a ktorí budú v slepej viere, že vyhrajú, súťažiť najviac). A naopak, nemal by dovoliť, aby sa peniazmi chudobnejších napĺňali vrecká iných, pre ktorých je dvadsať centov „symbolických".
Koľko (a či vôbec niečo) prinesie tento špás do štátnej pokladnice, to nevie nik. Jedno je však isté. Na svoje si určite prídu firmy ako Tipos či telekomunikační operátori vďaka obrovskému nárastu registračných tiketov či zaslaných esemesiek. A možno si prídu na svoje aj ďalší, ktorým to bude umožnené a ktorí sa chopia ponúknutej šance inkasovať (pre nich symbolických) dvadsať centov. Z ktorých sa môže v krátkom čase vykľuť celkom slušný zisk. Veď nenadarmo sa vraví : „Babka k babce, budú kapce." Len či na ne zostane aj tým lotérie chtivým...