Dnes bola jedna z prvých akože objektívnych predvolebných diskusií na TV Markíza.
Slogany Parlamentné voľby na TV Markíza: Pozrite si, čo sme si pre vás pripravili... My vám ponúkame možnosť, ako sa najlepšie rozhodnúť... Spolu s TV Markíza sa môžete rozhodnúť, ktorú politickú stranu či hnutie pôjdete voliť. V našom vysielaní dáme rovnaký priestor každému...
Takéto reklamy televízie sú skoro ako predvolebné sľuby "našich" dobre známych parlamentných strán, ktoré niečo sľubujú, a potom úplne, ale úplne niečo iné, opačne konajú. Takisto ako TV Markíza.
Vieme, že sofistikovanými a systematickými metódami dokážu médiá tak klamať o verejnej mienke, že ľudia aj tomu uveria a verejná mienka taká potom aj v skutočnosti je. Médiá proste vytvárajú realitu, aj keď je v skutočnosti úplne iná.

Z tejto diskusie na Markíze stačia 2 príklady. Diskutujúci sú vyberaní podľa "prieskumu verejnej mienky", nie podľa losovania. Proste základom je dlhodobo vyrábaná verejná mienka a voličovi je hneď na začiatku povedané, že ten má šancu a ten nemá. A druhá vec... rovnaký priestor... to asi ťažko. Rovnaký priestor je tak akurát jednu jedinú minútu, lebo ostatný čas musia predstavitelia strán odpovedať na presne pripravený priestor médiami, na konkrétne otázky médií, podľa toho, o koho ide. Médiá určujú, presne na akú otázku, kto konkrétne má odpovedať a ešte ak náhodou odpovedá nevhodne, réžia upozorní moderátora, aby ešte pritvrdil. Je to smutné, ale je to tak.
Tu je video odpovedí predsedu strany PRIAMA DEMOKRACIA, ktorá má 3 zásadné body programu a to:
- začať konečne kontrolovať riadiť a odvolávať politikov občanmi - sfunkčnenie referenda,
- zdaniť korporácie a finančné skupiny z ich každého finančného obratu - jedna daň
- a hlavne odstrániť chudobu a bezdomovstvo - jedna dávka každému mesačne 350 € .
Ľudia sa prirodzene pýtajú, odkiaľ by na to bolo. Predsa zdanením korporácií z každého obratu, takisto by sa prejavila čierna ekonomika a z každého obratu by každý platil tiež a takisto plánujeme alternatívnu menu ,Slovenskú korunu, ktorá by to doplňovala a súčasne zabezpečovala rast sebestačnosti Slovenska. Slovenské koruny by "naši" mecenáši asi na tých svojich dovolenkových ostrovoch netočili a neuskladňovali.
Každá parlamentná zväčša skorumpovaná strana ešte k tomu dostala za voľby od 4 do 40 miliónov €. Astronomická suma, z ktorej môžu parlamentné strany s médiami pokračovať v rabovaní Slovenska a ožobračovaní ľudí. Žiaľ, malé slušné poctivé strany majú 0 € k dispozícii a tým pádom pramalú šancu na akékoľvek ovplyvňovanie verejnej mienky, lebo médiá zvykli ľudí na to, že strana musí mať lídra a už niečo mali doteraz dosiahnuť a obe veci propagujú iba mienkotvorné médiá a iba oni určujú, kto je líder alebo kto niečo dosiahol.
Je neuveriteľné, koľko bolo protestov TU, je neuveriteľné, koľko aktivít sme aktivisti robili TU , niečo z toho som robil ja TU a verím, že ľudia nemusia voliť podľa médií a verejnej mienky a v týchto voľbách ani nebudú, inak by sa z toho začarovaného kruhu znova na dlhú dobu nemali šancu dostať.
Klasický príklad



A účelové zhrnutie v televíznych novinách nepotrebuje komentár
UŽ NEVOLÍM TELEVÍZOR, NEVERÍM KLAMSTVÁM.
Aj hneď môžete niečo urobiť pre ľudí dobre, šírte tento blog, zvýšte karmu (síce to v TOP 10 aj tak neuvádzajú...), ale hlavne osobne ovplyvňujte ľudí vo svojom okolí, aby nevolili podľa klamstiev médií, médií finančných skupín.