https://www.youtube.com/watch?v=0_uJZ6OV08g&feature=youtu.be#Email=vyvadas%40gmail.com, ( šírte a nedržte v tajnosti)

Dôvody vzniku Občianskeho tribunálu Slovenska.
Doba neslobody od 1. mája 2004, zmenou zákonodarnej moci slovenských občanov na Európsku úniu korporácií.
Zánik štátu zmenou zákonodarnej moci podľa zmluvnej teórie JohnaLocka.
(Zánik štátu zrušením spoločenskej zmluvy- ústavy)
ODVTEDY UPLYNULO UŽ: aktuálne na www.obcianskytribunal.sk,
11Rokov 10Mesiacov 19Dní 16Hodín 10Minút 11Sekúnd
Premisy teórie zmluvného vzniku štátu:
„Štát neexistuje kvôli zákonom, ale kvôli zákonodarnej moci občanov.“ – občania urobia dohodu a všetci sa dohodnú, že ju budú dodržiavať a rešpektovať, ak nie dohodnú sa na potrestaní, ktoré platí pre každého previnilca , to je základ, čiže spoločenská zmluva od ktorej sa odvíja ostatné.
„Z ničoho pochádza iba nič.“ Ak sa nenarodím, nemôžem nič vykonať, preto aj právne zaniknem, znamená to ako keby som sa nenarodil...
„Občania podrobení zákonom EÚ nie sú ich autorom.“ Ak sme ako občania spísali spoločenskú zmluvu, nemôže nám ju neprítomný a cudzí riadiť, či meniť...
„Stav rovnosti je vyjadrený mocou a právomocou občana.“ všetci sme si rovnocenní a nikto nie je nadčlovek.
„Nikto nemá prirodzenú právomoc nad svojím blížnym a keďže moc nevytvára nijaké právo, ostávajú základom každej legitímnej autority medzi ľuďmi zmluvy.“ Prirodzené právo je každého vlastné, ale spoločné zákony sa píšu o rešpektovaní sa navzájom.
„V štáte je len jedna zmluva, zmluva spoločenského združenia. A táto sama vylučuje všetky ostatné zmluvy, nejaká verejná zmluva (EÚ), ktorá by ju porušovala je nepredstaviteľná.“ Ak niečo spoločne dohodneme a niekto z nás, jedinec , to zneužije , je to neplatné. ( 1.5.2004 vstupom do EU porušili naše práva a odobrali nám ich bez nášho vedomia, tak porušili spoločenskú zmluvu, čiže Ústavu SR.)
Vnútroštátne dôvody zániku štátu zachovaním občianskej spoločnosti:
Prvým spôsobom je zmena zákonodarnej moci.
„Občania žijúci v štáte, v ktorom osoby, neoprávnené k takému konaniu, vezmú na seba právomoc dávať zákony, nie sú nimi viazaní.“
1. Ak kladie osoba/osoby vlastnú ľubovôľu na miesto zákonov, ktoré nie sú v súlade s vôľou spoločnosti.
2. Ak táto osoba/osoby zmenia princípy volebného práva legislatívy bez súhlasu občanov
- zákon o kupovaní politických strán- zákon o voľbách,
3. Ak takáto osoba/osoby znemožňujú zhromaždenie legislatívy.
- protesty Gorila, výkon práva na povstanie,
4. Ak vydá ustanovená legislatíva občanov do područia cudzej moci.
- zmenou zákonodarnej moci na EÚ
(smernice a nariadenia EÚ majú prednosť pred zákonmi občanov SR),
- médiá - jazyk korporácií, moc ustanovujúca,
parlament korporácií- moc ustanovená,
- cenzúra práva na slobodný prístup k informáciám,
- zrušenie spoločenskej zmluvy písomným úkonom,
- zrušenie zmluvy faktickým konaním - povstaním.
Druhým spôsobom zániku štátu z vnútra je konanie legislatívy proti dôvere do nej vkladanej, keď sa snaží siahnuť na vlastníctvo občana() a tým získať neoprávnené postavenie pána rozhodujúceho bez legitimity. Pôvodná legislatíva sa ocitá s občanmi svojim konaním vo vojnovom stave.
- precedensy protektorátu Slovensko
(OS v P. č. k. 13Ps 14/2004, formálne namietaná uzurpácia samosprávnej moci, prezidenta, poslancov do EP, menšinou oprávnených voličov.),
- 80% občanov nedôveruje súdnej moci
JohnLocke jednoznačne , vo všetkých porušeniach tejto dôvery, formuluje právo na povstanie občianskej spoločnosti.
„Akýkoľvek výklad v rozpore s mocou a právomocou občanov je neplatný.“
„Autentickým vykladačom zákona je slobodná vôľa občana.“
Lockova zmluvnoprávna koncepcia štátu a moci je teoretickým východiskom vzniku štátov. Právny štát s vládou zákona, podľa Locka, je univerzálne akceptovaným modelom rozvinutých krajín sveta.
Účelom štátu je sebazáchova občanov. Organizovane, všeobecnou vôľou občanov sa chráni holý život a majetok osoby, ktorým sa život človeka zabezpečuje.
Právnou skutočnosťou je zmena zákonodarnej moci občanov na cudziu moc. Následkom je protektorát Slovensko a presadzovanie cudzej vôle okupantov, vlastizradcov a kolaborantov.



Hnacou silou finančných elementov je vojna človeka proti človekovi, zvrátenými spoločenskými vzťahmi, chamtivosťou a nenávisťou , normami ovládajúcimi život. Hlad, bieda, nezamestnanosť a bezprávie na okupovanom území. Zbavením národa práv a národného vedomia má fašistická správa za cieľ exekučnými hromadnými popravami vyhubiť celý národ, národnosti, etnické a náboženské skupiny. V duchu tohto rasového zákonodarstva nás okupanti a ich prisluhovači vylučujú z verejného a súkromného života, oberajú o majetok, ľudskú dôstojnosť, slobodu a život v krematóriách, selekciou na ulicu.
Občiansky tribunál je celonárodný slovenský orgán pre riadenie odboja a obrany proti zverstvám cudzej moci. Prevzatú štátnu moc vykonáva až do doby slobodného a demokratického zriadenia legitímnych slovenských orgánov.
Preto vzniká Revolučný Občiansky tribunál , vzniká z koordinátorov, ktorí sú regionálne rozložení a evidovaní v Občianskom tribunáli.
Blíži sa doba , ktorá sa kedysi pomenovala ZNÁRODNENIE, toto musíme stihnúť pred voľbami, aby sa Parlamentný HNOJ dal zmeniť v prospech občana a začala platiť naša Ústava Slovenskej republiky. Takto obnovíme čl. Ústavy Slovenskej republiky číslo 2.
V neslobodnej krajine neexistujú slobodné rozhodnutia! www.obcianskytribunal.sk, čl.7. odst.2. Ústavy SR
Slovenská republika môže medzinárodnou zmluvou, ktorá bola ratifikovaná a vyhlásená spôsobom ustanoveným zákonom, alebo na základe takej zmluvy preniesť výkon časti svojich práv na Európske spoločenstvá a Európsku úniu. Právne záväzné akty Európskych spoločenstiev a Európskej únie majú prednosť pred zákonmi Slovenskej republiky. Prevzatie právne záväzných aktov, ktoré vyžadujú implementáciu, sa vykoná zákonom alebo nariadením vlády podľa čl. 120 ods. 2.
http://jurajchlebik.blog.sme.sk/c/387092/protektorat-slovensko-platnost-cl-7-odst-2-ustavy-sr.html,
Potom si dosadíme v slobodných voľbách skutočných odborníkov a nastolíme cestu k inému a dokonalejšiemu spoločenskému zriadeniu.
Naozaj neviem, ako ho pomenovať, ale názov Otrok sa mne osobne nepáči!
Revolučný Občiansky tribunál: občiansky spravodlivý súd vo výnimočnom stave vojny, okupácie územia, keď občan sa nemôže väčšinovým spôsobom dovolať svojich základných ľudských práv a slobôd.

Po odchytení kolaboranta, či vlastizradcu, máte právo na :
A. Vo svojom okresnom koordinačnom pásme môžete vybrať troch spravodlivých občanov zo svojich radov a tí môžu tvoriť revolučný občiansky tribunál.
B. Kdekoľvek vo vašom meste si môžete z miestnosti urobiť súdnu miestnosť, či priestor na riadny a spravodlivý súd, ktorý musí mať 3 stoličky pre revolučných sudcov a lavicu pre obžalovaného a miesto pre verejnosť.
C. Revoluční sudcovia nemusia spĺňať podmienku vzdelania, nakoľko ide o výnimočný stav, môže to byť učiteľ, upratovačka, hrobár.
D. Po riadnom revolučnom súde, môže okamžite nasledovať trest.
E. http://obcianskytribunal.sk/zbierka-zakonov/,
Zbierka zákonov
Zákon č. 1. o vykonávaní ústavodarnej a zákonodarnej , výkonnej a súdnej moci na Slovensku
Zákon č. 2. ktorým sa upravuje vyhlasovanie zákonov Občianskeho tribunálu
Zákon č. 3. o zriadení ústredných orgánov.
Zákon č. 4. o trestnom čine proti povstaniu
Zákon č. 5. o obnove slobodného prístupu k informáciám zrušením licencie na vysielacie práva propagande kapitálu.
Zákon č. 6. o zrušení zákona č. 233/1995 Z. z. o súdnych exekútoroch a exekučnej činnosti.
Zákon č. 7. o trestnoprávnej a hmotnej zodpovednosti verejných činiteľov a funkcionárov v službách štátu a okamžitá odvolateľnosť fyzickej osoby za zavinené porušenie právnej povinnosti.
Zákon č. 8. o základnom nepodmienenom príjme občana.
F. Keďže je možné použiť aj najvyšší trest, mal by byť o tom záznam , ktorý poslúži ako dôkaz a fakt o revolučnom súde vo výnimočnom stave, pred medzinárodným tribunálom.

G. Revolučný občiansky tribunál má právomoc až do vymenovania vlády, ktorá môže byť Úradnícka, alebo priamo z ľudu Dočasná až do doby slobodných volieb !
H. Pokiaľ si netrúfate na vykonanie verdiktu súdu,,trest smrti“, nechajte vinníka uväzneného a stráženého až do doby, kedy sa vláda zostaví a mediálne občania rozhodnú v referende o vine a treste .
Je to prísne a spravodlivé, ale na napravenie všeobecného blaha a poriadku , nemôžeme akceptovať, aby za občana, rozhodoval niekto iný. Príklad :
A.Dubčeka 1, 81280 Bratislava , Občiansky tribunál dočasné najvyššie štátne zriadenie
Ing. Daniel Guspan
A.Dubčeka 1
81280 Bratislava ,
Vec: Okamžité zrušenie článku 7 odst. 2. Ústavy Slovenskej republiky , pri nevyhovení trvám na okamžitom položení Vašej funkcie, ktorú Ste zneužili proti najväčšej autorite v štáte a to zneužitie proti občanovi – voličovi.
Ústavný súd, Najvyšší súd, Generálna prokuratúra, Prezident, Ministerstvo spravodlivosti SR, Ministerstvo vnútra SR, Predseda vlády a Verejná ochrankyňa práv, alebo NRSR všetci vo svojich vyjadreniach priznali ,, nemáme kompetenciu“.. Nikto z nich už nemá oprávnenie a ani mandát vykonávať svoju funkciu, tak ako môže mať mandát sudca, alebo exekútor , či VY? Nebudem akceptovať príkazy súdov, keď sme dokázali, že nemajú ani oprávnenie ani mandát. Preto aj systém otravuje Vás a dáva Vám príkazy. Prestaňte už otravovať a hľadajte príčinu !. Sú tu neúčinné prostriedky nápravy a preto dôvody nižšie .
Dôvod: predmetom referenda o vstupe do Európskej únie bolo odovzdanie zákonodarnej moci. Zákonodarná moc občanov sa nemôže zmeniť ani odovzdať. § 37 ods. 2 Občianskeho zákonníka:
,, Právny úkon, ktorého predmetom je plnenie nemožné, je neplatný."
,,Zborník IV . Neplatnosť právneho úkonu vyjadrená v § 37 Občianskeho zákonníka je absolútnou neplatnosťou od samého začiatku bez ohľadu na to , či sa niekto dôvodu neplatnosti dovolal, a je nerozhodné, či došlo k vydaniu súdneho rozhodnutia určujúceho, že právny úkon je neplatný.“ ,,Zborník IV – Najvyšší súd ČSSR. Najvyšší súd ČSR a Najvyšší súd SSR o občianskom súdnom konaní a o konaní pred štátnym notárstvom (Zborník stanovísk, správ o rozhodovaní súdov a súdnych rozhodnutí najvyšších súdov ČSSR, ČSR a SSR (1970.1983). Vydal Najvyšší súd ČSSR."
Moc a právomoc slovenských občanov je vzájomná.
Článok 2 odsek 1. Ústavy SR: Ústavodarná a zákonodarná moc pochádza od občanov.
Príčina okupácie SR v súčasnosti:
Článok 7 ods. 2 Ústavy SR: Ústavodarná a zákonodarná moc Európskych spoločenstiev a Európskej únie má prednosť pred mocou občanov Slovenskej republiky pred zákonmi Slovenskej republiky. Štát existuje ústavodarnou a zákonodarnou mocou národa. Právny zánik národa a štátu SR:
Na základe horeuvedeného v súčasnosti u nás sudcovia, prokurátori, policajtky, vojaci, exekútori, právničky, úradníci, politici a slovenskí pisári parlamentu, vykonávajú právomoc cudzej ústavodarnej a zákonodarnej moci !!!
Obrana vlasti je cťou a povinnosťou každého občana!
Juraj Chlebík
V Trenčíne, dňa 17.novembra 2015 Suverénny občan / volič
za Výbor Občianskeho tribunálu
a Vyšetrovací Výbor občianskej spoločnosti
V parlamente sú poslanci, každý z nich môže rozhodnúť za seba a nie , aby zaňho rozhodol predseda strany.
Preto,ak nerozhodnú poslanci každý sám za seba a nedajú do Vianoc vedieť, že do konca roku 2015 odstránia článok 7.odstavec 2 z Ústavy Slovenskej republiky, bude okamžite platiťRevolučný občiansky tribunál a začne sa spravodlivosť riešiť na uliciach retribučne!