
To nehovorím o reklame na “dostupnú” pôžičku, tá je podľa ma v stupnici trápnosti od 1 do 100 trápna so súčtom bodov 5073. Úprimne, reklama je natočená veľmi dobre, profesionálne, len akosi tá sprievodná pesnička – no mňa osobne takáto reklama neosloví a ak niekoho áno, je mi to viac ako záhadou.
Nechápem prečo keď celý svet smeruje k virálnym reklamám o ktorých si ľudia rozprávajú a posúvajú si ich ďalej prostredníctvom internetu (viď reklama na mobilného operátora v podaní dvoch známych hercov), … my tu na Slovensku (alebo nielen my?) ideme smerom tlačenia do hláv masovým spôsobom nechutné, otravné, ba až dokonca, …. no dochádzajú mi slová, povedal by som že sú tie reklamy jednoducho na grcku.
Veľkou záhadou mi však je, že jedna z najotravnejších reklám tohto roka, je na zákazku pre toho istého mobilného operátora, NAVYŠE, ak som správne pochopil tagy k reklamám na blogu mediálne, vyrobila ho aj tá istá mediálka…. Fu, silná káva, čo poviete?
Na záver už spomeniem iba jeden reklamný spot, ktorý považujem tiež za veľmi príjemný a to je “**** kravičky sa stali celebritami”.
A čo hovoríte Vy?, aký je Váš názor?