Realizátori tejto reklamy iste nemali ani len potuchy, akú cieľovú skupinu týmto vydareným kúskom zasiahnu (citujem: „Rajec je pre aktívnych ľudí, žijúcich prevažne v mestách, ktorí sú ochotní vyskúšať a prijať novú značku, primárne vo veku 25 – 45 rokov“). Moja dcéra má 8 rokov. Citujem: „Mááámííí, prosím, prosím – kúp mi prosím prosím tú minerálku... túúú nooo vieeeš – všetci v triede ju už majú! Kúpiš? Prosím prosím...“Slová „kúpiť, prosím, a minerálka“ vyslovené mojou dcérou v danej frekvencii a v jednej vete zbystrili moje nedeľným obedom utlmené zmysly. „Tebe – minerálku. A načo by ti asi tak bola! Veď tam sú bublinky – pamätáš? Od malička odmietaš piť minerálku lebo štípe.“ „Ale maminaaa – veď to neni normálna minerálka – táto neštípe - túto už veverička vyžužlala!“Tak sme kúpili. Cestou z Tesca sme sa uchechtávali a z toho možno aj trochu vysmädli. Mužík si inkriminovaný lahodný nápoj priložil k papuľke – a ugebril a uslintal sa tak, ako už dávno nie. Kto ju pil pochopí – najmenšie (0,75l) balenie so špeciálnym športovým uzáverom nabáda buď „striekať“, alebo cucavo ťahať. Malá – zazrúc mokré fľaky na jeho tričku poznamenala – „Malé prasiatka to vedia a ty nie? Ts ts ts!“Takže asi tak – hádam by zvieratká nepili niečo čo nie je kóšer. Mimochodom – klobúk dolu – tá reklama na vyžužlanú vodu nemá chybu!
29. máj 2006 o 10:18
Páči sa: 0x
Prečítané: 2 635x
Bravúrny kúsok s malým seknutím v cieľovej skupine
Poznáte tú reklamu na minerálku Rajec... pripomeniem – zvieratká vierohodne testujú a prezentujú kvalitu vody – rôznym spôsobom sa v nej máčajú, rochnia, poniektoré ju kloktajú, gebria sa, slintajú a znovu ju vypľúvajú... no radosť pozerať na tie milé papuľky a strapaté mokré hlavičky.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(33)