Na Facebooku sa aktivizovala antikampaň 22.Júl- medzinárodný deň proti coca-cole. Rozbehla sa diskusia jedni proti, druhí pre...
Kladiem si otázku iného druhu. Kto rozpútava tieto antikampane? Nie sú to práve tie spoločnosti, ktoré majú záujem o zisk práve z tohto predaja? Porozmýšľaj prečo.
Zaujímavý je aj dátum. 22.7. a ukazovatele rastu coca coly boli: 22,7 miliardy. Náhoda alebo cieľ?
A pretože náhody neexistujú...
Môj názor je, že nakoľko na tomto svete je všetko duálne, tak antipropagácia ako zákernejšia forma propagácie má silnejší dosah a je menej nákladná pre spoločnosť. Jednoducho sa rozpúta diskusia medzi prívržencami a tími, čo sú proti. A všetci sa navzájom presviedčajú o svojej pravde. Ak niečo nechceš, tak proti tomu nebudeš bojovať. Jednoducho sa tým nezaoberaj. Keď to nie je predmetom Tvojej mysle, nebude to mať v Tvojom živote realizáciu. Boj je vždy nezmyselný. Tam niet víťaza medzi bojujúcimi stranami, sú len porazení. Profituje z toho niekto iný.
Boj nie je cesta ani ku šťastiu, ani ku zdraviu národa, lebo boj ide cestou strachu. Šťastie a zdravie ide cestou lásky.