Teta za prepážkou na check in si ma preverovala v zozname, keď mi zrazu oznámila, že som si nezaplatila batožinu. Pozerala som na ňu s nemým úžasom. Opýtala som sa, že prečo by som za ňu mala platiť - však je úplne normálne, že keď niekto cestuje, že si berie batožinu. Oboznámila ma, že od nejakého obdobia (už si nepamätám, lebo v tom hneve som tomu nevenovala až takú pozornosť) sa u ich aerolíniek platí za každý kus batožiny. Nemala som náladu sa s ňou dohadovať a v podstate ona ani za ten predpis nemohla, okrem toho za mnou stálo dosť ľudí, tak som si zobrala papierik a sumu som išla doplatiť. To isté ma čakalo aj cestou späť. Takže namiesto 4000 Sk som za letenku zaplatila skoro 5000 Sk.
Môžete si povedať, že keď som hlúpa a neviem čítať, tak mi treba. Realita však bola taká, že tá teta a aj jej ďalší 2 kolegovia takto otáčali každého tretieho. Pri ceste späť som pri žiadnej inej prepážke ostatných leteckých spoločností nevidela stáť ľudí, len pri tej, kde sa museli platiť nadváhy a batožiny u už spomínanej spoločnosti. Hovorím si, prečo si potom hovoria „Leť lacnejšie“? A aké sú to služby zákazníkom? Nabudúce môžem očakávať, že si ešte aj v lietadle vypýtajú peniaze za to, že som išla na WC?
Pre mňa z toho vyplynulo, že týmito aerolinkami tak skoro a možno vôbec nepoletím a zároveň je to pre mňa ponaučenie a pre Vás rada, aby ste si dobre prečítali a prepočítali, čo po Vás daná spoločnosť bude všetko chcieť a či je to fakt v konečnom dôsledku výhodné a lacnejšie.