
Vyhliadla som si model, ktorý by mi svojimi funkciami vyhovoval a zašla do predajne mobilného operátora, ku ktorému som sa rozhodla v tom čase prejsť. Už za niekoľko minút som odchádzala plná radosti z predajne domov, aby som sa zoznámila s mojim najnovším „kamarátom".
Nainštalovala som si všetky potrebné programy, prehodila čísla, pripomienky a obrázky. S mobilom som bola nadovšetko spokojná až do dňa, kedy začal „neposlúchať".
Už dlhší čas si na noc mobil vypínam (z dôvodov pre tento článok nepodstatných). Jedno pekné ráno si zapínam mobil, zadávam PIN kód a mobil nič. Niekoľkokrát za sebou sa SIM-ka nenačítala a mobil sa viackrát reštartoval s tým, že asi piatykrát sa nadobro vypol. Toto mi urobilo tak 3x za sebou, až nakoniec SIM-ka naskočila....Prestala som teda mobil na noc vypínať, len som stišovala zvonenie....
Po čase sa k „chybičke krásy" pridala ďalšia - keď som sa snažila v menu niečo nájsť, alebo zmeniť, zrazu mobil z ničoho nič zamrzol. Nedalo sa nič iné urobiť, len vybrať batériu a tým pádom nastal problém č. 1 - opäť zapnúť telefón.
Cez Vianoce a Silvester som to nejako prežila, potom v januári môj mobil chvíľu aj poslúchal, ale ku koncu mesiaca sa začali tie isté problémy opäť vyskytovať (teda hlavne to zamŕzanie, pretože od prvého problému so zapínaním mobilu som ho už na noc nevypínala).
Sprvu som myslela, že bude problém v SIM-ke, ale v iných telefónoch žiaden problém nebol. Rozhodla som sa teda mobil reklamovať.
Ešte v januári som zašla do predajne a mobil reklamovala. (To, že náhradný mobil mi ani nebol ponúknutý komentovať nebudem - nechápem, ako takúto situáciu riešia ľudia, ktorí doma iný mobil nemajú...)
Po asi troch týždňoch som dostala správu, že mobil je opravený. Celá natešená som hneď po práci išla do predajne a údajne „opravený" mobil si zobrala domov. Večer som zapla PC, aby som si do mobilu natiahla zálohované dáta. Avšak - mobil po 3-týždňovej „oprave" robil to isté.
Opäť som sa teda vybrala do predajne s ďalšou reklamáciou - tentokrát na „údajnú" opravu. Pracovníčka mi povedala, že ich spoločnosť vymenili servisné stredisko a naznačila, že nie som prvá, ktorej sa to stalo! (zaujímavé, že sa tento problém neriešil a daný mobilný operátor nezmenil servisné stredisko).
Opäť som si teda vyše 2 týždňov počkala na ďalšiu správu, že mobil je opravený. Po prevzatí mobilu som však radšej mobil vyskúšala hneď v predajni a hádajte čo? Mobil robil znovu to isté ako predtým....tentokrát ani nehrozilo, aby SIM-ka nabehla...tak som ho tam hneď znovu nechala s ďalšou reklamáciou.
Dnes je tomu asi 3,5 mesiaca, čo síce mám nový telefón, ale takmer 2 mesiace je v oprave, kde neviem, čo presne s ním robia, ale rozhodne ho neopravujú - či vlastne opravujú na ten náš už asi chronicky známy „slovenský spôsob".
Dotyčný „šikovný" servis Finesa by sa mal hanbiť za svoje služby a mobilní operátori by si mali rozmyslieť s kým spolupracujú! Nechcem viniť práve toho môjho operátora, pretože to neopravoval ich človek, každopádne by sa mali tí, čo vyberajú servisné firmy zamyslieť nad tým, že pokiaľ sa daná situácia niekoľkokrát zopakovala, najlepšie by asi bolo servis vymeniť!
Illustr. foto: internet